رای AFC در خصوص اختلاف ایران و عربستان صادر شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا تا 25 اسفند به ایران و عربستان فرصت داد تا اختلافات میان خود را حل کنند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا رای خود را درخصوص درخواست عربستانی‌ درباره انجام بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا میان ایران و عربستان در زمین بی طرف را صادر کرد. بر اساس این رای به دو کشور ایران و عربستان تا 15 مارچ 2016 (25 اسفند) فرصت داده شد مشکل خود را حل کنند. در غیر این صورت AFC رای  جدیدی صادر می‌کند.اما اگر روابط دو کشور تا آن زمان به روال‌ عادی خود برگردد بازیها به همان شکل سابق برگزار می‌شود.

 

روز گذشته در نخستین جلسه‌ای که برای بررسی اختلافات ایران و عربستان برگزار شد مسئولان ایران خواستار برگزاری رقابت‌ها درایران شدند و گفتند ایران یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است. اما سعودی‌ها به بهانه عدم امنیت ایران خواستار برگزاری بازیهای لیگ قهرمانان آسیا در قطر شدند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین ضمن ارائه تضمین به امارات، از آنها خواستند اجازه دهند که بدون تغییر در جدول بازیهای رفت و برگشت نمایندگان دو کشور برگزار شود.

گروه A:
 
طبق اعلام رای کنفدراسیون فوتبال آسیا جدال هفته اول به تاریخ 23 فوریه 2016 با رقابت هفته ششم به تاریخ 4 می 2016 (14 اردیبهشت 95) عوض شده است، در نتیجه تیم سپاهان ایران در هفته پنجم از مرحله گروهی در تاریخ 20 آوریل 2015 (31 فروردین 95) میهمان پیروز میدان پلی آف عربستان و اردن است و بازی برگشت نیز در هفته ششم در ایران برگزار خواهد شد.
 
گروه B:
 
زمان بازی هفته دوم به تاریخ اول مارس 2016 (11 اسفند 94) با بازی هفته پنجم عوض شد، به این ترتیب تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته پنجم در خاک ایران به مصاف ال‌نصر عربستان می‌رود و ایران در هفته ششم میهمان النصر هستند.
 
گروه C:
 
زمان بازی هفته اول با بازی هفته ششم تغییر کرد، بر این اساس تیم فوتبال باشگاه تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم میهمان الهلال عربستان خواهد بود و در هفته ششم در تبریز از نماینده عربستان میزبانی خواهد کرد.
 
گروه D:
 
جای بازی هفته دوم این رقابت‌ها با بازی هفته پنجم تغییر کرد، به این ترتیب پیروز میدان نفت ایران و الجیش قطر که حریف الاهلی عربستان خواهد شد، در هفته پنجم در ایران یا قطر برگزار می‌شود و بازی برگشت در هفته ششم به میزبانی الاهلی برگزار خواهد شد.


رای AFC در خصوص اختلاف ایران و عربستان صادر شد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.