6 وسیله جانبی گوشی هوشمند که به آن نیازمند هستید

خرید لوازم جانبی گوشی هوشمند به شما کمک می کند از این وسیله بهترین بهره را ببرید.

لوازم جانبی وقتی به بازار موبایل برای خرید یک گوشی هوشمند مراجعه می کنید علاوه بر تلفن همراه به یک سری از لوازم جانبی نیز نیازمند هستید که بر اساس نیازتان اولویت بندی خواهند شد، اگر مایل باشید تمامی وسایل جانبی یک گوشی هوشمند را تهیه کنید باید گفت که به حدود 5 تا 6 وسیله نیازمند هستید.

 

کارت حافظه شاید اولین و اصلی ترین وسیله از لیست لوازم جانبی باشد که همه افراد به سراغ آن می روند، با وجود اینکه تمامی گوشی های هوشمند حافظه داخلی دارند و اما به دلیل کاربردهای وسیعی که تلفن های همراه هوشمند دارند حافظه داخلی آنها برای ذخیره سازی عکس ها، فیلم ها، صوت ها، بازی ها، برنامه ها و .. پاسخگو نیست، پس متناسب با نوع استفاده از گوشی همراهتان کارت حافظه تهیه کنید.

محافظ فیزیکی تلفن همراه نیز برای جلوگیری از آسیب دیدن بدنه و صفحه نمایش موبایل در هنگام ضربه می تواند در اولویت دوم قرار گیرد، این محافظ ها در بازار کنونی با مدل ها و رنگ ها و طرح های مختلف به فروش می رسند و سلیقه همه افراد را پوشش می دهند.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که هنگام شارژ شدن تلفن همراه نیز از آن استفاده می کنید باید به دنبال کابل های شارژی بلند باشید زیرا اکثر کابل های داخل جعبه تلفن همراه سیمی کوتاه داشته و کارایی را برای این دسته از افراد مشکل می کند، البته کارشناسان به شدن مخالف استفاده از گوشی همراه در هنگام شارژ شدن هستند زیرا خطرات جدی فرد دارد.

بازار رقابت هدفون ها نیز بسیار از افراد را ترغیب می کند تا این وسیله را با کیفیتی به مراتب بیشتر از هدفون های بسته بندی شده در جعبه تلفن همراه خریداری کنند، خرید هدفون خوب و با کیفیت برای افرادی که از تلفن هوشمند خود در قالب مدیا پلیر استفاده می کنند جزو اولویت های مهم در خرید لوازم جانبی موبایل خواهد بود.

پاور بانک ها هم برای آن دسته از افرادی که دائما در حال استفاده تلفن همراه خود هستند و گاه محدودیت دسترسی به برق برای شارژ کردن گوشی هوشمند خود را دارند نیز وسیله ای ضروری به شمار می رود، چند سالی که استفاده از پاور بانک ها در بین دارندگان تلفن همراه مرسوم شده و خیالشان را از خالی نشدن باتری راحت کرده است.

و اما مونوپاد، علاقمند هستند به گرفتن عکس های سلفی در محیط ها مختلف طرفدار خرید مونوپاد هستند، این وسیله علاوه بر ایجاد سهولت در گرفتن عکس به شما کمک می کند با تنظیم این وسیله از زاویه بهتری عکس بگیرید، اگر به سلفی علاقمند هستید این وسیله را در لیست خرید لوازم جانبی قرار دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.