دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر از دستاوردهای مهم انقلاب است

جانشین دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر در جمع دانشجویان دافوس آجا گفت: تاسیس این دانشگاه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است.

 

به گزارش روابط عمومی دافوس ارتش: در ادامه ماموریت محورشناسی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، ناخدایکم شفقت رودسری با حضور در جمع این دانشجویان گفت: امیدوارم به نعمت بزرگ امنیت که مسئولیت بخشی از آن را عهده دار هستیم بتوانیم در هر جایگاهی جامه عمل بپوشانیم.
وی در ادامه گفت: نیروی دریایی یک نیروی تجهیزات محور است و در گذشته تمام تخصص ها در خارج از کشور با صرف هزینه های کلان  آموزش داده می شد، ولی به لطف خدا و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا و تلاش جهادی کارکنان دریادل نیروی دریایی، امروز تمام تخصص های نیروب دریایی در این دانشگاه و سایر مراکز آموزشی نداجا با استانداردهای مطلوب ارائه می شود.
ناخدا یکم شفقت رودسری تاسیس دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر را یکی از برکات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: در گذشته افسران و متخصصان نیرو با تفکرات مختلف کشورهای محل آموزش وارد کشورمان می شدند که تأسیس این دانشگاه و ارائه آموزش های بومی آن موجب قطع دیدگاه ها و تفکرات بیگانگان شده است.
در این دیدار همچنین ناخدایکم غلامرضا طحانی رئیس محور 13 (گیلان و مازندران) دانشجویان دافوس ارش نیز در سخنانی، موضوع آموزش در مراکز آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در حول سه محور تخصصی، ارزشی و مکتبی عنوان و تصریح کرد: کار کردن در این حوزه ها بویژه در حوزه دریا به آسانی صورت نمی گیرد و لذا هدف اصلی محور شناسی، افزایش شناخت و بستر سازی کار مشترک می باشد.
گفتنی است دانشجویان دافوس ارتش در ابتدای ورود به دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر با حضور بر مزار شهیدان گمنام هشت سال دفاع مقدس با اَدای احترام به آنها، ضمن نثار گل و قرائت فاتحه با شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
همچنین تمام دانشکده ها و اماکن آموزشی دانشگاه علوم دریایی حضرت امام(ره) نداجا توسط دانشجویان دافوس مورد بازدید قرار گرفت و روند فعالیت های آموزشی دانشگاه توسط مسئولین مربوطه تشریح شد.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.