به هیچ وجه پاستیل و لواشک‌های فله‌ای و باز نخرید

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو گفت: محصولات فله‌ای که در مرکز تفریحی و فروشگاه‌ها عرضه می‌شود فاقد مجوز‌هایی بهداشتی می‌باشند.

پاستیل و لواشک‌های فله‌ای و باز به هیچ وجه نخرید نسترن محمدی رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: محصولات فله‌ای که در مرکز تفریحی و فروشگاه‌ها عرضه می‌شود فاقد مجوز‌های بهداشتی می‌باشند.

 

وی افزود: برخی محصولات از جمله، لواشک، ترشک، پاستیل و مواردی از این قبیل که در مراکز تفریحی پرمصرف می‌باشند متاسفانه فاقد مجوز‌های لازم بهداشتی می‌باشند که لازم است مصرف کنندگان به مجوز‌های بهداشتی توجه لازم داشته باشند و در صورت عدم مجوز‌های لازم آن را به وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو اطلاع دهند.

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی یادآور شد: تمامی محصولات غذایی و آشامیدنی در بازار باید مجوز‌های لازم بهدشتی را داشته و بر روی بسته بندی‌های خود مشخصات لازم از جمله شماره پروانه ساخت و بهداشت، آرم سازمان غذا و دارو، تاریخ تولید و انقضا، آدرس شرکت تولیدی و شماره تلفن سازنده شرکت باید درج شده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.