دردسر جدید برای سرخپوشان/پرونده جدید پرسولیس در فیفا

باشگاه پرسپولیس با پرونده‌های شکایت جدیدی در فیفا مواجه شده است.

شاکیان پرسپولیس در فیفا اضافه شدند سرخپوشان پایتخت هنوز از محکومیت در فیفا به علت  پرداخت نکردن مطالبات آنتونی گولچ و لوکا ماریچ رهایی پیدا نکردند که 2 پرونده شکایت دیگر هم به جمع پرونده های قبلی شان اضافه شد.

 

مایکل اومانیا و جری بنگستون به علت پرداخت نشدن مطالبات مالی خود به فیفا شکایت کردند و این نهاد اجرایی به زودی علیه باشگاه پرسپولیس حکم صادر می کند. 

اومانیا بعد از جدایی از پرسپولیس بابت طلب 200 هزار دلاری خود اقدامات لازم را انجام داد و از باشگاه پرسپولیس خواست که طلبش را پرداخت کند و گرنه از این باشگاه شکایت می کند. مسئولان پرسپولیس در ابتدا با این بازیکن توافق کردند که مطالباتش را به صورت قسطی پرداخت کنند. البته پرسپولیسی ها گویا به تعهدات خود عمل نکردند و اکنون اومانیا تصمیم گرفته از سرخپوشان پایتخت به فیفا شکایت کند. 

جری بنگستون مهاجم سابق پرسپولیس هم  چندین مرتبه از مسئولان پرسپولیس خواست تا بدهی مالیاتی اش را پرداخت کنند اما آنها این کار را انجام ندادند و اکنون این بازیکن هم به فیفا شکایت کرده است. 

البته مسئولان پرسپولیس مدعی هستند که پرونده های شکایت مربوط به مدیران سابق است و ارتباطی با آنها ندارد. در حال حاضر باشگاه پرسپولیس به علت شکایت بازیکنانی که در زمان مدیریت طاهری به پرسپولیس پیوستند دچار مشکل شده است. براین اساس مدیران پرسپولیس نمی توانند از مسئولیت خود شانه خالی کرده و پرونده های شکایت را گردن مدیران قبلی بیاندازند. 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما پیگیر پرونده های شکایت از باشگاه پرسپولیس هستیم و تاکنون چهار پرونده حقوقی خود در فیفا را با حمایت مدیریت تیم مختومه کرده ایم. به هر حال با برخی از شاکیان سابق توافق کردیم که مطالباتشان را قسطی پرداخت کنیم که با اومانیا هم توافقات لازم را انجام دادیم و تاکنون چند قسط از مبلغ قرارداد این بازیکن را پرداخت کردیم و به دنبال پرداخت مابقی مطالبات اومانیا هستیم. 

وی درباره وضعیت بنگستون بیان کرد:  چندین مرتبه از بنگستون درخواست کردیم که به باشگاه پرسپولیس مراجعه کند اما توجهی به درخواست ما نکرد. به هر حال پیگیر پرونده شکایت بنگستون هم هستیم تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.