تصاویر اختصاصی از انهدام تیم تروریستی در کردستان

گزارش تصویری (عکس) اختصاصی از انهدام کامل تیم تروریستی در غرب کشور توسط رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) سپاه را در این خبر ببینید.

رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) بامداد جمعه 2 تیرماه طی عملیات شناسایی و درگیری با تیمی تروریستی که قصد انجام عملیات خرابکارانه و ایجاد ناامنی در کشور را داشتند، موفق شدند سه تن از تروریست ها را به هلاکت رسانده و یک از آنها را دستگیر کنند.

  ادامه مطلب ...

تشنگی با مصرف این نوشیدنی طبیعی به سراغتان نمی‎آید/ دانستنی‌هایی درباره آب فاتر

یک محقق و پژوهشگر طب سنتی ترکیب عصاره به لیمو به همراه آب فاتر، شکر قهوه‌ای و چند قطره لیموترش تازه را از موثرترین شربت‌ها برای رفع عطش دانست.

تشنگی با مصرف این نوشیدنی طبیعی به سراغتان نمی‎آید/ دانستنی‌هایی درباره آب فاتریونس حیدری محقق و پژوهشگر طب سنتی در خصوص آب فاتر اظهار کرد: به آب جوشیده شده ولرم، آب فاتر گفته می‌شود. آب فاتر خیلی سبک و برای پاکسازی بدن مناسب است.

  ادامه مطلب ...

ولیعهد ناپخته سعودی بچه‌تر از آن است که مسائلی علیه ایران مطرح کند/ مرگ بر آمریکا مترادف مرگ بر آل‌سعود است

خطیب موقت نماز جمعه تهران خطاب به ولیعهد سعودی گفت: تو بچه‌تر از آنی که علیه ایران سخنی بگویی! صدام که قوی تر و مورد حمایت شما بود نتوانست کاری کند.

شعار مرگ بر آمریکا امروز با آل سعود مترادف است آیت الله سید احمد خاتمی خطیب نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ابتدای خطبه‌ها خطاب به نمازگزاران با بیان اینکه شما را به تقوای الهی دعوت می‌کنم، در رابطه با روز جهانی قدس اظهارداشت: راهپیمایی که شما امروز انجام دادید روحی دارد و جسمی؛ جسمش همان راهپیمایی است که فریاد «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر امریکا» در آن طنین انداز شد که این گام دشمن ستیز است و دشمن را به خشم می آورد. بنابراین عمل صالحی است که خدا آن را به نام شما ثبت خواهد کرد.

  ادامه مطلب ...

بازخوانی دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی پیرامون نقش آرای مردم در مشروعیت نظام سیاسی اسلام

نظام سیاسى در اسلام علاوه بر رأى و خواست مردم، بر پایه‌ى اساسىِ دیگرى هم که تقوا و عدالت نامیده می‌شود، استوار است.

بازخوانی دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی پیرامون نقش آرای مردم در مشروعیت نظام سیاسی اسلامبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه ای، در پی مباحثی که به‌تازگی درباره‌ی دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی در موضوع نقش آراء مردم در مشروعیت نظام سیاسی مطرح شده است، این نوشتار، بیانات و دیدگاه‌های معظم‌له را پیرامون مسئله‌ی ولایت و حکومت اسلامی و نقش مردم در آن به‌طور خلاصه بررسی کرده است.

  ادامه مطلب ...

سید حسن نصرالله: رژیم سعودی بزدل تر از آن است که بتواند به جنگ ایران برود

دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت سی و هشتمین روز جهانی قدس، سخنرانی کرد.

 به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت سی و هشتمین روز جهانی قدس، سخنرانی کرد.

  ادامه مطلب ...

اردوغان: به هیچ وجه اجازه تشکیل دولتی دیگر در سوریه را نخواهیم داد

رئیس جمهوری ترکیه گفت اجازه تاسیس دولتی دیگر در شمال سوریه و در جنوب مرزهای خود را به هیچ گروهی نخواهد داد.
 رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه بار دیگر گفت که کشور و دولتش اجازه تاسیس دولتی دیگر در شمال سوریه و در جنوب مرزهای خود را به هیچ گروهی نخواهد داد.

  ادامه مطلب ...

مستحبات نماز عید فطر

برخی از مستحبات نماز عید فطر به شرح ذیل است.

مستحبات نماز عید فطرنماز عید فطر در زمان حضور امام علیه السلام واجب است و باید با جماعت خوانده شود، و در زمان ما که امام علیه السلام غائب است، مستحب بوده و می‌شود آن را با جماعت یا فرادی خواند ،به برخی از مستحبات این نماز پرداخته ایم که درادامه می خوانید:

  ادامه مطلب ...

فطریه بر چه کسانی واجب نیست؟/ کدام روزه‌ها قضا و کفاره دارند؟

بر کسی که خودش فقیر نباشد، واجب است برای خود و تمام کسانی که تحت تکفل او هستند، زکات فطره بپردازد.

فطریه بر چه افرادی واجب می‌شود؟/ کدام روزه‌ها قضا و کفاره دارند؟ زکات فطره و یا فطریه یکی از فروع دین اسلام است. بر کسی که خودش فقیر نباشد، واجب است برای خود و تمام کسانی که تحت تکفل او هستند، زکات فطره بپردازد.

  ادامه مطلب ...

به چه کسی غافل می گویند؟

آیت الله مجتهدی تهرانی با شرح حدیثی از رسول خدا (ص) اوصاف انسان های غافل را بیان می کند

رسول خدا(ص)می فرماید:پس از خودم بر امتم از سه چیز بیمناکم؛ گمراهی در وادی هوس ها، پیروی خواهش های شکم و غفلت پس از معرفت

  ادامه مطلب ...

انفجار انتحاری در منطقه مکه

یک عامل انتحاری خود را در منطقه مکه منفجر کرد.
انفجار انتحاری در منطقه مکه به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، منابع خبری عربستان از وقوع انفجار انتحاری در جنوب شرق استان جده در منطقۀ مکۀ مکرمه و بازداشت سه نفر خبر دادند.

  ادامه مطلب ...

مقام روس: به احتمال قطعی ابوبکر بغدادی را به هلاکت رسانده ایم

رئیس کمیسیون دفاعی شورای فدراسیون روسیه از احتمال قطعی کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش خبر داد.
 به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، «ویکتور اوزیروف» رئیس کمیسیون دفاعی شورای فدراسیون روسیه، از احتمال قطعی کشته شدن ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش خبر داد.

  ادامه مطلب ...

گذرنامه های داعش برای رفتن به بهشت + تصاویر

گروه تروریستی داعش برای عناصر خود گذرنامه سفر به بهشت صادر کرد.

گذرنامه های داعش برای رفتن به بهشت + تصاویر تصاویری از "گذرنامه‌های سفر به بهشت" گروه تروریستی دولت اسلامی اخیرآ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، این گذرنامه ها در مناطق آزاد شده از تصرف گروه تروریستی داعش در شهر رقه در شمال سوریه کشف شده است.

  ادامه مطلب ...

محرومیت 3ساله کریستیانو رونالدو پس از دفاع از مردم فلسطین + فیلم

کریستیانو رونالدو با دریافت 4کفش طلا از فدراسیون جهانی فوتبال پس از مسی دومین رکورددار تصاحب این عنوان است.

محرومیت 3ساله رونالدو پس از دفاع از مردم فلسطین +فیلم فدراسیون جهانی فوتبال فیفا هرساله به بازیکنی که بیشترین تعداد گل را در رقابت‌های اروپایی به ثمر رسانده است داده می‌شد. بازیکنان سرشناسی ازجمله مسی رونالدو ریوالدو رونالدینو و زیدان توانسته‌اند این عناون را تصاحب کنند.

  ادامه مطلب ...

همراهی گوگل ترنسلیت با اهداف رژیم صهیونیستی +عکس

همزمان با روز جهانی قدس و برگزاری راهپیمایی عظیم مردمی در این روز، ذکر نکته‌ای درباره ترجمه واژه "قدس" در مترجم گوگل لازم به نظر می‌رسد.
 گوگل‌ترنسلیت نیز ظاهرا این روزها همگام با اهداف رژیم غاصب اسرائیل قدم برمی‌دارد.

ادامه مطلب ...

رمز گشایی از حروفی که داعش بر دیوار‌ها می‌نویسد+تصاویر

در این خبر از علائم رمزی که داعش بر روی دیوار‌های منازل در موصل می‌نویسد پرده برداری می‌کنیم.
رمز گشایی از حروفی که داعش بر دیوار‌ها می‌نویسد+عکسروی دیوار بعضی از منازل در موصل علامت هایی اختصاری دیده می شود که هر کدام یک معنی دارد . 

ادامه مطلب ...

تصاویری بی نظیر از طراحی پیچیده بوئینگ 787

دیدن قسمت‌های داخلی و پنهانی، شاهکار کمپانی بوئینگ را از دست ندهید.

بوئینگ 787 دریم لاینر، شاهکاری در بین جت‌های مسافربری است، هواپیمای پهن دو موتوره‌ با توان جابجایی 210 تا 330 مسافر که سال 2008  توسط شرکت بوئینگ رونمایی شد، سطح انحنای بالای هواپیما، دم معمولی، دماغه‌ای متفاوت، مصرف سوختی به نسبت بالاتر و  بدنه‌‌ای با مقدار کامپوزیت بیشتر تنها برخی از ویژگی‌های این غول مسافربری است.

  ادامه مطلب ...

فرماندهان و کارکنان ارتش در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) روز جهانی قدس نامیده شده، فرماندهان، روحانیون، کارکنان و خانواده های ارتش جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در سراسر کشور شرکت کردند.

  ادامه مطلب ...