سربازان از عوامل اقتدار کشور هستند

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده: 

معاون هماهنگ کننده نهاجا گفت: سربازان از عوامل اقتدار در حوزه سازندگی و دفاعی کشور هستند و خیلی از آن ها متخصصان فردای کشور به شمار می روند.

 به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در مراسم دانش آموختگی و اعطای سردوشی دانشجویان وظیفه فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی که با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان حسینی نیک فرمانده یگان آموزش های هوایی شهید خضرایی، حجت الاسلام میرسمیعی رییس عقیدتی سیاسی و دیگر فرماندهان و مسئولین در میدان صبحگاه این یگان برگزار شد، سربازان را توان بالقوه  نیروهای مسلح عنوان کرد.

وی خدمت سربازی در جمهوری اسلامی ایران را خدمت به دین  و مملکت دانست و گفت:  در صورتی که سربازان دوران سربازی را به منزله یک عبادت و در راستای تقویت اسلام بدانند،  ضمن شناخت دشمن و آسیب های جوانی،  بعد از خدمت سربازی هم در خدمت نظام مقدس اسلامی خواهند بود  و به تعالی کشور کمک خواهند کرد.
معاون هماهنگ کننده نهاجا افزود: سربازی یک مقدمه برای یک شروع مهم است چرا که  این جوانی با تقوا و با شهامت و موثر برای جامعه در بستر اجتماع قرار گیرد.
وی ضمن تجلیل از شهدای 8 سال دفاع مقدس بویژه شهیدان سرباز  افزود: سربازان عزیز در 8 سال دفاع مقدس دوشادوش دیگر زمندگان در جبهه های حق علیه باطل حضوری چشمگیر داشتند و رشادت و ایثارگری های فراوانی را از خود به نمایش گذاشتند که در تاریخ ماندگار است.
امیر نصیرزاده ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای برای سربازان در نظر گرفته و برنامه ریزی های نیروهای مسلح در راستای حفظ کرامت سربازی و حفظ روحیه این نیروی بالقوه در حال انجام است
 معاون هماهنگ کننده نهاجا در ادامه از سربازان خواست تا با عملی کردن آموزش ها و آموخته های خود، خدمت مقدسی را در راه اعتلا و سربلندی کشورمان انجام دهند و از لحظه لحظه این مدت سربازی نهایت استفاده را در خودسازی و آماده شده برای آینده کشور ببرند.
وی رعایت اصول حفاظتی  و انضباطی را اولویت های این دوران دانست و از همه سربازان خواست در حفظ اطلاعات نظامی و حفاظتی بکوشند.
در ادامه این مراسم دانشجویان  پس از قرائت سوگند نامه مفتخر به اخذ سردوشی شده و از مقابل جایگاه رژه رفتند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.