حدیث پیامبر اکرم‌(ص) درباره بدترین مردم

حدیث پیامبر اکرم‌(ص) درباره بدترین مردمهر روز یک حدیث از معصومین (ع) با مضامین دینی و اخلاقی

 

پیامبر اکرم (ص) فرمودند:

شرُّ النّاس یَومَ القِیامَةِ الذَّینَ یُکرمُونَ اتِّقَاءَ شَرِّهِم


بدترین مردم در روز قیامت کسانی هستند که(در این دنیا) از ترس شرّشان مورد اکرام و احترام واقع می شوند.


(جهاد با نفس، ح 673 )

جولان گرگ‌های جاسوس در لباس میش‌های پرنده/ گسترش تحرکات هواپیماهای جاسوسی کشورهای عربی در اطراف ایران

گزارشی جامع از تحرکات هواپیماهای جاسوسی کشورهای عربی را در این خبر بخوانید.
جولان گرگ‌های جاسوس در لباس میش‌های پرنده/ گسترش تحرکات هواپیماهای جاسوسی کشورهای عربی در اطراف ایران +عکس استفاده از هواپیماهای غیر نظامی برای ماموریت های نظامی سابقه طولانی دارد و مواردی مثل استفاده از هواپیماهای مسافربری در نقش های سوخت رسان، ترابری و همچنین رادار هوابرد، سالهای مدید است که توسط ارتش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

ادامه مطلب ...

۲۳ قدرت برتر جهان معرفی شدند+ جایگاه ایران

مجله خبری «اخبار آمریکا و گزارش جهانی» جدیدترین گزارش سالانه خود درباره «قدرت‌های برتر جهان» را منتشر کرد.

۲۳ قدرت برتر جهان معرفی شدند+ جایگاه ایران به نقل از ایندیپندنت، مجله خبری اخبار آمریکا و گزارش جهانی (US News & World Report) در جدیدترین پژوهش سالانه خود درباره «بهترین‌های جهان» دوباره به رده‌بندی قدرت‌های برتر جهان پرداخت.

  ادامه مطلب ...

افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی، دست سعودی‌ها را رو کرد

یک خبرنگار انگلیسی که با زحمت توانسته وارد یمن شود می‌گوید سعودی‌ها با محاصره یمن و ممانعت از دسترسی آزاد خبرنگاران، از افشای واقعیات تلخ این کشور جلوگیری می‌کنند.

افشاگری خبرنگار بی بی سی دست سعودی ها را رو کرد«نیکلا کریم» خبرنگار ارشد حوزه بین‌الملل شبکه خبری بی‌بی‌سی اخیراً سفری به یمن داشته و حاصل مشاهدات خود را در قالب یک گزارش صوتی منتشر کرده است.

  ادامه مطلب ...

7 علامتی که زنگ خطر ابتلا به «سرطان پوست» هستند

سرطان پوست یکی از بیماری های کشنده است که باید با مشاهده برخی علائم بلافاصله به پزشک مراجعه کنید.

سرطان پوست شایع‌ترین سرطان در ایالات متحده و بسیاری کشور‌های جهان است و براساس آمار‌ها تخمین زده می‌شود که از هر پنج آمریکایی یک نفر گرفتار سرطان پوست می‌شود.

  ادامه مطلب ...

ترویج پوشش نامتعارف غربی روی صحنه تئاتر + تصاویر

هنر، نیروی محرک و ویژه‌ای است که به جامعه و خصوصاً اهالی فرهنگ و هنر، انرژی می‌بخشد؛ اما ...

 هنر، نیروی محرک و ویژه‌ای است که به جامعه و خصوصاً اهالی فرهنگ و هنر، انرژی می‌بخشد تا برای تعالی جامعه تلاش کنند و از این طریق، حرف‌هایی بزنند که به وسیله کلام محقق نمی‌شود.

  ادامه مطلب ...

طلاق عاطفی؛ زندگی خاموش/ کودکان نخستین قربانی جنگ سرد والدین

طلاق عاطفی به معنای آن است که زوجین پس از ده ساعت دوری ،هنگامی که یکدیگر را می بینند، حرفی برای گفتن ندارند و در واقع با هم غریبه هستند.

  ادامه مطلب ...

روش صحیح شارژ باتری موبایل

شارژ کردن صحیح باتری گوشی موبایل بسیار حائز اهمیت است و قوائد و نکات خاصی دارد که در این گزارش به بررسی این قوائد و روش صحیح شارژ باتری موبایل خواهیم پرداخت .

روش صحیح شارژ باتری موبایل زمانی که شما در حال استفاده از گوشی هوشمند خود هستید و ناگهان باتری آن تمام می‌شود و دسنگاه شما را در وسط کار خاموش می‌کند، باتری ها برای شما به نفرت انگیزترین تکنولوژی بشر تبدیل می‌شوند. اما به هر حال هر حسی که شما نسبت به این تکنولوژی کوچک داشته باشید کارایی بسیار تاثیرگذار و مهم آن را تغییر نخواهد داد.

  ادامه مطلب ...

افشاگری گوگل از جاسوسی اسرائیل

محققان گوگل درباره بدافزارهایی که اسرائیل برای آلوده کردن گوشی های اندرویدی و جاسوسی از کاربران استفاده می‌کند، افشاگری کردند.

کارشناسان امنیتی شرکت گوگل، فاش کردند تعداد زیادی از نرم افزارهای مجاز در فروشگاه گوگل که ساخته شده توسط یک شرکت اسرائیلی هستند، دارای بدافزارهای امنیتی بوده و گوشی های اندرویدی آلوده شده را "روت" کرده و تمام اطلاعات گوشی را به سرقت می‌برند.

  ادامه مطلب ...

اجبار چینی‌ها برای نصب نرم‌افزار جاسوسی روی موبایل مسلمانان

استان خودمختار شینجیانگ مسلمانان منطقه را مجبور به نصب نرم افزار جاسوسی بر روی موبایلشان کرد.

اجبار چینی‌ها برای نصب نرم افزار جاسوسی بر روی موبایل مسلمانان+ سندفعالیت های جاسوسی و سرقت اطلاعات از کاربران موبایل و اینترنت مساله ای است که بسیاری از دولت های جهان برای رسیدن به اهدافشان آن را انجام می دهند و این امر معمولا به صورت نامحسوس انجام می شود، اما اتفاق جدید و شگفت انگیز، جاسوسی علنی استان خود مختار چین از کاربران موبایلی است.

  ادامه مطلب ...

انتقال CDN تلگرام دسترسی به محتوای مجرمانه را سهل می‌کند/ نقض قوانین، مشخصه بارز تلگرام

کارشناسان فنی معتقدند انتقال CDN تلگرام به ایران تنها دسترسی را آسان کرده و هیچ اعمال مدیریتی از سوی ایران بر روی محتوا صورت نخواهد گرفت.

انتقال CDN تلگرام دسترسی به محتوای مجرمانه را سهل می‌کند/ نقض قوانین مشخصه بارز تلگرام این روزها اخبار بسیاری در خصوص پیام رسان تلگرام به گوش میرسد از خبری که خرم آبادی در خصوص هماهنگی عملیات تروریستی تهران از سوی داعش در تلگرام داده بود تا اخبار انتقال سرورهای این پیام رسان به داخل کشور و تکذیب این انتقال از سوی دورف مدیر تلگرام، اما و اگرهای بسیاری را پیرامون مباحث مطرح شده بوجود می آورد، آخرین خبرها هم حاکی از انتقال CDN های تلگرام به ایران است.

  ادامه مطلب ...

چه ذکرهایی را به کودکان آموزش دهیم؟

دین اسلام درخصوص تربیت کودکان در قرآن کریم سفارش هایی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شهرباف درخصوص تربیت اسلامی کودکان گفت: در قرآن مراحل حیات انسان در آیه 20 سوره مبارکه حدید شمرده شده است.

  ادامه مطلب ...

دولت آمریکا دستگیری ایرانیان با اتهامات واهی را تمام کند/ سعودی به تعهداتش در حج پایبند باشد

قاسمی گفت: آمریکا باید از تعقیب قضایی و دستگیری ایرانیان به دلایل واهی و به جرم وارد کردن کالا ایران دست بردارد.

بهرام قاسمیبهرام قاسمی درباره ایرانی‌هایی که باجرایم گوناگون در زندان‌های خارج از کشور به سر می‌برند و اینکه یکی از مأموریت‌های وزارت خارجه دفاع از حق و حقوق این زندانیان است، اظهارداشت: با رایزنی آقای ظریف در سفر اخیر به گرجستان تعدادی از این زندانیان آزاد شدند.

  ادامه مطلب ...

ره آورد شوم دین گریزی چیست؟

امام علی (ع) در این حکمت ها به موضوعات اخلاقی اعتقادی علمی و سیاسی می پردازد.

  ادامه مطلب ...

وجود مواد روانگردان در توتون‌های قلیان/ چاقی و اضافه وزن گریبان‌گیر 29 میلیون ایرانی

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به کمبود دارویى بین ٢٥ تا ٣٠ قلم دارو است، گفت: تب کریمه کنگو در کشور تحت کنترل است.

 ایرج حریرچى سخنگوى وزارت بهداشت در نشست خبرى این وزارتخانه که صبح امروز برگزار شد، درباره مشکلات موجود در خصوص تامین داروهاى خارجى اظهار کرد: در اولین گام طرح تحول سلامت، کمبود دارو‌ حل شد که قبل از دولت یازدهم به طور متوسط نزدیک به ٣٠٠ قلم دارو در کشور کم بود و با تدبیر دولت، کمبود دارویى برطرف شد.

  ادامه مطلب ...

روش صحیح وضو گرفتن

روش صحیح وضو گرفتن و تفاوت وضو گرفتن خانم‌ها و آقایان را در این گزارش بخوانید.

روش صحیح وضو گرفتن آیا وضو گرفتن خانم‌ها با آقایان فرق دارد؟ روش صحیح وضو گرفتن چیست؟ برای درست وضو گرفتن چه ترتیبی را باید رعایت کرد؟

  ادامه مطلب ...

دانش‌آموزان هدف اصلی جنگ نرم فرهنگی

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: دانش‌آموزان هدف اصلی جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

سردار غیاثی در مراسم با بیان اینکه برگزاری این دوره تربیتی آغاز یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی در سطح مدارس است، گفت: دانش‌آموزان فرمانده واحد در این دوره آموزشی با سیاست‌ها و راهبردهای بسیج دانش‌آموزی آشنا شده و با مهارت‌افزایی در حوزه تشکیلاتی آمادگی خود را برای حضور در عرصه مدیریت واحد و شرکت در فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی ارتقاء می‌دهند.

  ادامه مطلب ...

هدیه بدهیم؛ اول به دخترها بعد به پسرها

دین اسلام درخصوص تربیت کودکان در قرآن کریم سفارش هایی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شهرباف  گفت: در روایتی داریم که «فردی خدمت پیامبر(ص) رسید و گفت: من هرگز اطفال و بچه های خودم را نبوسیده ام. وقتی فرد رفت حضرت فرمود: این فرد در نزد من از اهل جهنم است.» محبت کردن و بوسیدن فرزندان باعث می شود که انسان به خداوند متعال نزدیک تر می شود. نزدیک شدن به خداوند متعال فقط به نماز خواندن، روزه گرفتن نیست. گاهی اوقات به واسطه شادکردن خانواده و فرزندان است. چرا که شاد کردن فرزندان باعث وابستگی بیشتر آنها به خانواده می شود و موقعیت هایی برای آلوده شدن به گناه از آنها گرفته می شود و یک مسیر درست برای فرزند به واسطه اخلاق و روش درست پدر و مادر ایجاد می شود.

  ادامه مطلب ...

تعطیلی شهر تهران در روز تحلیف ریاست جمهوری

دبیر هیئت دولت گفت: کلیه دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی در روز شنبه چهاردهم مرداد 1396 در شهر تهران تعطیل است.

  ادامه مطلب ...

فضیلت نماز جماعت بر نماز فرادا

آیت الله مجتهدی تهرانی(ره) با ذکر حدیثی از رسول خدا (ص)به اهمیت خواندن نماز به جماعت می پردازد.

فضیلت نماز جماعت بر نماز فراداپیامبر خدا (ص) می فرماید:نماز جماعت 25 مرتبه از نمازی که به صورت فرادا خوانده شود با فضیلت تر است.

  ادامه مطلب ...

شناسایی و انهدام 100 تیم تروریستی در طول 3 سال گذشته

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: بیش از 100 تیم تروریستی که در 3 سال اخیر قصد عملیات در داخل کشور را داشتند، خنثی شدند.

شناسایی و انهدام 100 تیم تروریستی در طول 3 سال گذشته حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در حاشیه نشست معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور با حضور در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این نشست اظهار داشت: خروجی نشست معاونان امنیتی سیاسی استانداری‌ها درباره موضوع مشارکت مردم در توسعه امنیت بود.

  ادامه مطلب ...

کریستین ساینس مانیتور: آیا ترامپ می‌تواند بدون منزوی کردن آمریکا، ایران را منزوی کند؟

نشریه کریستین ساینس مانیتور در گزارشی به پیامدهای خروج احتمالی آمریکا از توافق هسته‌ای پرداخت.

کریستین ساینس مانیتور: آیا ترامپ می‌تواند بدون منزوی کردن آمریکا، ایران را منزوی کند؟ پایگاه اینترنتی نشریه کریستین ساینس مانیتور در گزارشی نوشت: کاخ سفید در حال فراهم کردن فرصتی است تا «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، به وعده انتخاباتی خود مبنی بر لغو توافق هسته‌ای ایران عمل کند. برای این منظور یک فرصت 90 روزه دیگر تا پیش از ارائه گزارش سه ماهه سوم دولت آمریکا به کنگره در اختیار اوست تا وعده انتخاباتی خود را محقق کند.

  ادامه مطلب ...

برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند بسته‌های حمایتی‌ـ‌تشویقی هستیم/ مسئولان نظام باید پاسخ محکمی به اقدامات اخیر آمریکا بدهند

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مسئولان نظام باید پاسخ محکمی به تهدیدات و اقدامات اخیر آمریکا دهند، گفت: توجه به توان داخلی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی امری لازم و ضروری است.

برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند بسته‌های حمایتی‌ـ‌تشویقی هستیم/ مسئولان نظام باید پاسخ محکمی به اقدامات اخیر آمریکا بدهندآیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی با تبریک ایام ولادت باسعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) بر ضرورت توجه به معارف ائمه اطهار(ع) به عنوان معادن حقیقی حکمت و معرفت تأکید کرد و اظهار داشت: باطن انسانی هرقدر مسیر تکامل را طی کند نهایتاً به باب ائمه اطهار (ع) خواهد رسید که همان باب فیض الهی است.

  ادامه مطلب ...

دیدار صمیمانه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با کارکنان وظیفه

صبح امروز برگزار شد؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با دهه کرامت طی دیداری با کارکنان وظیفه خطاب به آنها، گفت: همه ما باید دغدغه ظهور حضرت ولی عصر(عج) را داشته باشیم و با همین دغدغه تلاش‌های خود را مضاعف کنیم.

  ادامه مطلب ...