هدف‌گذاری دقیق برای ساخت تسلیحات جدید/ تولید تجهیزات دریایی شتاب می‌گیرد

نمایندگان مجلس بزودی لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح را بررسی خواهند کرد؛ این لایحه، گامی مهم برای هدفمندترکردن طراحی ادوات نظامی در حوزه دریاست.

هدف‌گذاری دقیق برای ساخت تسلیحات جدید/ تولید تجهیزات دریایی شتاب می‌گیرد لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در هفته جاری و پس از یک وقفه طولانی، به صحن علنی مجلس شورای اسلامی می‌آید. این لایحه پیش از این در 24 اسفند ماه سال 93 اعلام وصول شده بود و حالا بعد از حدود 2 سال 6 ماه، وارد کار بررسی‌اش به پایان رسیده است.

  ادامه مطلب ...

ترور نافرجام ولیعهد سعودی در جده

منابع نزدیک به دربار سعودی، از نجات "محمد بن سلمان" از سوء قصد یکی از شاهزادگان هنگام حضور در شهر "جده" خبر دادند.

ترور نافرجام ولیعهد سعودی در جده

منابع نزدیک به دربار پادشاه سعودی و "محمد بن سلمان" –ولی عهد عربستان- فاش کردند که "بن سلمان" اوایل هفته جاری در معرض عملیات ترور ناموفق قرار گرفت.

  ادامه مطلب ...

نیروهای مسلح پناهگاه مطمئن ملت هستند

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در جمع دانشجویان دانشگاه های رزم مقدماتی مشترک ارتش گفت : فلسفه تشکیل نیروهای مسلح این است که اگر ملتی در معرض تهدیدات دشمن قرار گیرد، پناهگاهی برای ملت باشند.

  ادامه مطلب ...

نتیجه اولیه کنکور ۹۶ فردا اعلام می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتیجه اولیه کنکور ۹۶ فردا ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۸ اعلام می‌شود.

نتیجه اولیه کنکور ۹۶ فردا ساعت ۱۸ اعلام می‌شودحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: نتایج اولیه آزمون سراسری ۱۳۹۶ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ساعت ۱۸ فردا ۱۵ مرداد ماه اعلام می‌شود.

  ادامه مطلب ...

ضرورت شناخت دنیا در کلام امام علی(ع)

امام علی (ع)در این حکمت ها به موضوعات اعتقادی اخلاقی تربیتی اجتماعی و علمی می پردازد.

  ادامه مطلب ...

ظریف: ترامپ تلاش می‌کند به هزینه ایران برجام را از بین ببرد/ موگرینی:اتحادیه اروپا قاطعانه از برجام حمایت می‌کند

در دیدار موگرینی و ظریف مسائل مربوط به اجرای برجام، روابط دوجانبه ایران و اتحادیه اروپا مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

ظریف: ترامپ تلاش می‌کند به هزینه ایران برجام را از بین ببرد/ موگرینی:اتحادیه اروپا قاطعانه از برجام حمایت می‌کندفدریکا موگرینی نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امنیتی که برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان به تهران سفر کرده است، پیش از ظهر امروز با محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه دیدار و گفتگو کرد.

  ادامه مطلب ...

سایه سنگین رشد اعتیاد روی وعده های ستاد مبارزه با موادمخدر/ خبری از اقدامات پیشگیرانه نیست چه برسد به اقدامات ویژه

مدت ها از زمانی که دستگاه های مرتبط با حوزه اعتیاد مکلف به انجام اقدام ویژه علاوه بر وظایف ذاتی در امر مبارزه با اعتیاد شده اند، می گذرد اما همچنان خبری از این اقدامات نیست.

سایه سنگین رشد اعتیاد روی وعده های ستاد مبارزه با موادمخدر/ خبری از اقدامات پیشگیرانه نیست چه برسد به اعمال ویژه اردیبهشت ماه سال 95 رهبر انقلاب به طور مستقیم در مسئله آسیب های اجتماعی ورود کرده و از مردم به عنوان عائله نظام یاد کردند. ایشان در نطقی صریح همه دلسوزان و علاقمندان ایران را به تلاش برای حل معضلات و آسیب های اجتماعی فرا خواندند.

  ادامه مطلب ...

توصیه امام رضا (ع) به جوانان/ پیشگیری بهتر از درمان است

خورشید هشتم امامت، در همه مواقع جوانان را به پاکی و پاکدامنی توصیه می کردند، زیرا که ایشان به این توجه داشتند، پیش از آنکه پشیمان شویم، توبه کنیم.

توصیه امام رضا (ع) به جوانان/ پیشگیری بهتر از درمان استحجت الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی متقی کارشناس مذهبی و امور دینی  پیرامون مقام شامخ حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) گفت: امام رضا (ع) انسانی کامل با سیره و منش اهل بیت (ع) است که زندگی و منش ایشان سرلوحه راه زندگی شیعیان شده است. آثار و اخباری که از زندگی ایشان گفته شده، کم نیست و ما کتب و احادیث بسیاری را درمورد منش، زندگی، اخلاق و سیره ایشان به ارث برده ایم.

  ادامه مطلب ...

روزنامه‌نگار آمریکایی: کنگره علیه ترامپ کودتا کرده است

سردبیر یک روزنامه آمریکایی اعلام کرد کنگره آمریکا که تحت کنترل و سلطه وال‌استریت و انگلیسی‌هاست، برای کودتا علیه دونالد ترامپ تلاش می‌کند.
روزنامه‌نگار آمریکایی: کنگره علیه ترامپ کودتا کرده استبه نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، مایک بیلینگتون، سردبیر تحریریه آسیا در نشریه آمریکایی اگزکیوتیو اینتلیجنس ریویو در گفتگو با این شبکه درباره تحریم‌های آمریکا علیه کره شمالی گفت:

ادامه مطلب ...

دکترین دفاعی ما ایستادگی در برابر زورگویان است

فرمانده نیروی هوایی ارتش: 

امیر شاه صفی گفت: بر اساس قوانین و آموزه های دین مبین اسلام، ما هرگز به جایی که بی دفاع باشد، حمله نمی کنیم بلکه دکترین دفاعی ما، ایستادگی در برابر زورگویان و ظالمین است.

  ادامه مطلب ...

توافق روسیه و ایران برای گسترش همکاری در بخش نظامی

روسیه و ایران توافق کردند همکاری خود را در بخش نظامی، فنی و فن‌آوری گسترش دهند.

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روسیه و ایران توافق کردند همکاری خود را در بخش نظامی، فنی و فن‌آوری به دنبال تحریم‌های جدید آمریکا گسترش دهند.

  ادامه مطلب ...

ورود «شیطان» به جنوب و شرق اروپا!

موج شدید گرما در جنوب و شرق اروپا شماری از شهروندان این قاره را به دلیل گرمازدگی شدید راهی بیمارستان کرد.

ورود «شیطان» به جنوب و شرق اروپا! به نقل از العالم، شدت موج گرما در مناطق گسترده‌ای از جنوب و شرق اروپا به ۴۰ درجه سانتیگراد رسید. این موج شدید گرما در اروپا «لوسیفر» یا شیطان نام گرفته است!

  ادامه مطلب ...

توجه صنایع داخلی به تولید فناوری‌های دریایی

ناخدا باقری عنوان کرد؛

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش بر لزوم توجه دولت به اقتصاد دریامحور تاکید کرد و گفت: نمایشگاه صنایع دریایی در بندر انزلی نشان می‌دهد که صنایع داخلی کشور به سمت تولید فناوری‌های دریایی حرکت می‌کنند

  ادامه مطلب ...