تأکید رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بر استفاده از فناوری های نو و جدید ارتباطی

در دیدار با مدیرعامل گروه فن آوا اعلام شد؛

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی در دیدار با مدیرعامل گروه فن آوا و هیأت همراه گفت: فناوری های نوین عرصه مهمی در تأثیرگذاری بر قشر جوان و نوجوانی است که هدف اصلی تهاجم فرهنگی دشمنان می باشند.

 به گزارش روابط عمومی ارتش، در دیدار آقای طراوتی مدیر عامل گروه فن آوا با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، ضمن تقدیر از توجه ویژه ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به فناوری های نوین ارتباطی و مراسم رونمایی از بازی موبایلی مبارزه در خلیج عدن2 در نمایشگاه الکامپ؛ مدیر عامل گروه فن آوا گام های موثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در تولید بازی های رایانه ای و موبایلی را نشان از هوشمندی و بصیرت این سازمان و راهبری و هدایت عالمانه ریاست سازمان در این زمینه دانست و بیان داشت: بازی های رایانه ای و موبایلی در دنیای امروز از عوامل تاثیرگذار فرهنگی است لذا جای خوشحالی و تبریک به سازمان عقیدتی سیاسی ارتش دارد که این حوزه را در اولویت های کار فرهنگی خود قرار داده است.

در این دیدار همچنین حجت الاسلام محمد حسنی، ضمن تقدیر و تشکر از گروه فن آوا به جهت توجه به مسائل فرهنگی و داشتن دغدغه در حوزه های فرهنگی مرتبط با فناوری اطلاعات، بیان داشت: ما نیازمند تلاش های فراوان در حوزه های فرهنگی مرتبط با فناوری اطلاعات بویژه بحث بازی های رایانه ای و موبایلی هستیم چرا که محصولاتی نظیر بازی های رایانه ای و بویژه
بازی های موبایلی به جهت داشتن ویژگی ها و جذابیت های خاصی که دارد، دارای ضریب نفوذ بالایی بوده و بصورت چشمگیری در حال رشد است و مهمتر اینکه بیشترین استفاده کنندگان از این ابزار، قشر نوجوان و جوان جامعه است که مورد توجه و هدف دشمنان هستند و دشمن به شدت در حال تلاش برای تاثیرگذاری فکری و روحی بر این قشر است. لذا در صورتی که ما دیر عمل کنیم و در این حوزه فعال نباشیم، دشمن قطعاً این کار را خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: فناوری های نو بویژه در زمینه رسانه، در صورت عدم توجه ما تهدیدی جدی به حساب می آیند اما اگر در این حوزه تصمیم های آگاهانه و حرکتی هوشمندانه داشته باشیم، می توانیم این تهدید را به فرصت تبدیل نموده و حداکثر بهره برداری از آنها را داشته باشیم. رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: تجربه ما در بازی رایانه ای مبارزه در خلیج عدن که با استقبال چشمگیر نوجوانان و جوانان مواجه شد و بعنوان پرفروش ترین بازی ایران در چند سال گذشته قلمداد شده، مهر تأییدی بر این گفته است و نشان می دهد که ظرفیت بالایی در این زمینه وجود دارد و باید توجه و اقبال ویژه ای به این حوزه داشته باشیم. البته موضوعات فراوانی در ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که قابلیت تبدیل شدن به بازی های بسیار جذابی برای جامعه مخاطب را داراست و از این مسیر می شود حس اقتدار و معنویت، صلابت، غرور ملی، خلاقیت، اعتماد به نفس و نیز بسیاری از اطلاعاتی که نوجوان و جوان امروز ما درباره فعالیت های ارتش نیاز دارد را در قالبی جذاب و هنرمندانه به وی منتقل نمود.
حجت الاسلام محمد حسنی افزود: اگر ما به درستی در این زمینه عمل کنیم، نوجوان و جوان ما دیگر به سراغ بازی های مخرب غربی که حامل فرهنگ و منش غرب است، نمی رود و به نوعی به تحکیم بنیان خانواده و روابط صحیح اجتماعی نیز کمک کرده و آنها را بیمه می کنیم. بر این اساس، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مصمم است در قالب یک کارگروه مشترک، ابتدا به احصاء اولویت های محتوایی پرداخته و سپس در تولید بازی های رایانه ای و یا موبایلی با توجه به آن اولویت ها همراهی و حمایت نماید.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.