13 کشته و 100 زخمی در حمله تروریستی بارسلون/ یک خودروی دیگر نیز در اسپانیا عابران پیاده را زیر گرفت+تصاویر

یک خودروی ون در شهر کامبریلس در ۶۰ کیلومتری جنوب بارسلون با حمله به عابران پیاده، ۶ نفر را مصدوم کرد که حال دو نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

 

به گفته پلیس اسپانیا، ساعاتی پس از حمله خونین با خودرو در مرکز شهر بارسلون و همچنین زیرگرفتن دو مامور پلیس در یک نقطه دیگر از این شهر، یک خودروی ون دیگر نیز در شهر کامبریلس در ۶۰ کیلومتری جنوب بارسلون با حمله به عابران پیاده، ۶ نفر را مصدوم کرد که حال دو نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

مرکز اورژانس کاتالونیا اعلام کرد شش غیرنظامی و یک نیروی پلیس در عملیات پلیس و درگیری با تروریست ها در شهر کامبریلس اسپانیا زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری رویترز ، پلیس کاتالونیا اعلام کرد درگیری ها در شهر کامبریلس با حمله روز پنجشنبه در شهر بارسلون که با استفاده از یک دستگاه خودرو «ون‌» انجام شد در ارتباط بوده است.

پلیس کاتالونیا در پایگاه اجتماعی توییتر اعلام کرد نیروهای پلیس در کامبریلس پس از آنکه متوجه شدند افراد مهاجم کمربندهای انفجاری در اختیار دارند تصمیم گرفتند چند انفجار کنترل شده انجام دهند. پلیس طی عملیاتی چهار فرد مهاجم را به ضرب گلوله کشت و یک نفر دیگر را نیز زخمی کرد. تروریست پنجم نیز پس از بازداشت بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد.

این حادثه سومین حادثه زیرگیری با خودرو در اسپانیا طی ۱۲ ساعت گذشته است.

رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا از کشته شدن دست کم یک آمریکایی در حملات روز پنجشنبه در اسپانیا خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.