چهار دستاورد جدید قرارگاه پدافند هوایی رونمایی شد+ تصاویر

دستاوردهای جدید قرارگاه پدافند هوایی در آستانه دهم شهریورماه سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی رونمایی شد.

  ادامه مطلب ...

برنامه ویژه وزارت دفاع برای تقویت توان هوایی/توان موشک‌های ما پاسخگوی نیازهای ما است

وزیر دفاع گفت: توان دفاعی را آنقدر افزایش می‌دهیم که کسی جرات تعرض به ایران را نداشته باشد و بداند پاسخ ایران کوبنده و دندان شکن خواهد بود.

برنامه ویژه وزارت دفاع برای تقویت توان هوایی/توان موشک‌های ما پاسخگوی نیازهای ما است امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به منظور بررسی و تشریح دستاوردهای حوزه نظامی، همزمان با هفته دولت، در برنامه زنده تلویزیونی «تیتر امشب» شبکه خبر حاضر شد.

  ادامه مطلب ...

المیادین: پیکر شهید حججی به مقاومت تحویل داده می‌شود

بر اساس توافق جرود، پیکر شهید محسن حججی به مقاومت تحویل داده ‌می‌شود.
به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، بر اساس توافق جرود که میان حزب الله لبنان و گروه تروریستی داعش صورت گرفت، مقرر شد پیکر شهید محسن حججی نیز مبادله شود.

  ادامه مطلب ...

مختصری از زندگی‌نامه امام باقر (ع)

شرح زندگینامه پایگذار دانشگاه های اسلامی هفتم ماه ذی‌الحجه مصادف است با سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام محمد باقر (ع). شهادت آن بزرگوار را به تمامی ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت می‌گوییم. در ادامه شرح کوتاهی از زندگی‌نامه آن حضرت را بخوانید:

  ادامه مطلب ...

گزارش گزارشگر ویژه حقوق بشر ایران، تلخیصی از ادعا‌های منافقین و معاندان نظام است

رئیس قوه قضاییه گفت: با بیان اینکه گزارش گزارشگر ویژه حقوق بشر ایران، گزارشی علیه جمهوری اسلامی و بویژه دستگاه قضایی است.

 گزارش گزارشگر ویژه حقوق بشر ایران، تلخیصی از ادعا‌های منافقین و معاندان نظام است به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با تسلیت سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام محمدباقر (ع)، تصریح کرد: این ایام، ایامی است که باید با بهره گیری از آن و به هر وسیله، تقرب به حضرت حق تعالی و اولیای خدا یافت و اگر بدانیم که ائمه معصومین سلام الله علیهم اسباب فیض الهی و طرق تقرب الی الله هستند، امید و انگیزشی برای بهره گیری از این ایام در همه ما پیدا خواهد شد.

  ادامه مطلب ...

مهدی خزعلی چندین نوبت اعتصاب غذا را شکانده است / قوه قضاییه آماده محاکمه سران فتنه است‎

داستان تهران با اشاره به اعتصاب غذای مهدی خزعلی گفت: ادعای این که وی ۱۶ روز پیاپی در اعتصاب غذا به سر می‌برد کذب است و تا‌کنون چندین نوبت اعتصاب غذای خود را شکسته، اما شهامت ندارد آن را اعلام کند.

مهدی خزعلی از طریق یک زن اخبار کذب را به رادیو آمریکا می‌رساند / محکومیت متهمان کانال‌های تلگرامی به حبس و مجازات تکمیلی‎به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، هفتمین نشست شورای دادستانی تهران در موضوع تحقیقات پرونده‌های قضایی، روز یکشنبه پنجم شهریورماه سال جاری با حضور تعدادی از معاونان دادستان، سرپرستان نواحی و روسای دوایر نظارت دادسرای تهران و بازپرسان دادسرا‌های کارکنان دولت، فرهنگ و رسانه، انفال و حمایت از ثروت‌های عمومی، پولی بانکی و جرایم اقتصادی، به ریاست عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران برگزار گردید.

  ادامه مطلب ...

سید حسن نصرالله: امروز روزی تاریخی برای لبنان و منطقه است/جنگ ضدداعش، جنگ با اسرائیل را تکمیل می‌کند

دبیرکل حزب‎الله لبنان همزمان با آزادسازی شرق لبنان از لوث داعش درباره آخرین تحولات مربوط به آن و منطقه سخنرانی کرد.

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت خروج تروریست‌های داعش از مرز لبنان و سوریه گفت: امروز روزی تاریخی برای لبنان و منطقه است.

  ادامه مطلب ...

پرداخت حقوق 23 روز مردادماه نیروهای مسلح قابل قبول نیست

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی:

پزشکیان، نایب رئیس اول مجلس در پاسخ به اخطار قانونی نماینده ارومیه با بیان اینکه حقوق نیروهای مسلح باید تمام و کمال پرداخت شود، گفت: پرداخت حقوق 23 روز مردادماه برای نیروهای مسلح قابل قبول نیست.

  ادامه مطلب ...

24 ساعته از آسمان ایران حفاظت می‌کنیم

امیر سرتیپ اسماعیلی در نشست خبری:

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: ما ٢٤ساعته و بدون تعطیلی از آسمان ایران حفاظت می کنیم.

  ادامه مطلب ...

24 ساعته از آسمان ایران حفاظت می‌کنیم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: ما ٢٤ساعته و بدون تعطیلی از آسمان ایران حفاظت می کنیم ادامه مطلب ...

حقوق کارکنان نیروهای مسلح کامل پرداخت می‌شود

توضیحات وزیر دفاع درباره تأخیر پرداخت حقوق نیروهای مسلح:

امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص تاخیر و کسری پرداخت حقوق نیروهای مسلح توضیحاتی ارائه کرد.

  ادامه مطلب ...