سیاست‌های دشمن در منطقه شکست خورده است/ اقتدار و امنیت بی نظیر کشور را مدیون ایثارگران و شهدا هستیم

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام:

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سیاست‌های دشمن در منطقه را شکست خورده دانست و عنوان کرد: برخی تصور می‌کردند سوریه، عراق و لبنان کشورهایی از دست رفته برای مسلمانان هستند اما شاهدیم سیاست‌های دشمن شکت خورده و به فضل الهی پیروزی نهایی برای اسلام است.

 به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی در مراسم تشییع شهید گمنام که همزمان با شهادت جانسوز امام باقر(ع) در ستاد هوانیروز برگزار شد، ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم، گفت: امروز جمع حاضر افتخار میزبانی از شهید به ظاهر گمنامی دارند که به گردن همه ما حق دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه تصریح کرد: عزت، اقتدار، امنیت و آرامش بی نظیر کشور را مدیون ایثارگران و شهدا هستیم چرا که اگر شهدا نبودند اتفاقات ناگواری برای کشور ما رخ می داد و با امنیتی که امروز داریم پی می‌بریم شهدا چه کار بزرگی را رقم زدند و مسئولیت ما چقدر در برابر این شهدا سنگین است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی با بیان اینکه کشور، امانت شهدا در دست ما است و باید از این امانت حفاظت شود، ادامه داد: برای اینکه شرمنده شهدا نشویم باید قصه زندگی این بزرگان را با حضور قلب مطالعه و عمل کنیم.
وی تأکید کرد: همانطور که برای نبرد با دشمن باید شجاعانه عمل کنیم و از بزرگنمایی غیرواقعی امکانات دشمن هراسی به خود راه ندهیم، باید از میراث شهدا نیز با شجاعت پاسداری کنیم و از تبلیغات دروغین در مورد قدرت‌های سلطه گر هراسی نداشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: آمریکا این چیزی نیست که نشان می‌دهد و بسیار ضعیف‌تر از آن چیزی است که از طریق تبلیغات خودش را به رخ جهانیان می‌کشد و از نظر ملت ما آمریکا یک ببر کاغذی بیش نیست.
وی اضافه کرد: برخی تصور می‌کردند سوریه، عراق و لبنان کشورهایی از دست رفته برای مسلمانان هستند که به دست سلطه جهانی افتاده‌اند اما امروز هرچه زمان می‌گذرد شاهدیم دشمن سیاست‌های خود را در منطقه شکت خورده می‌بیند و با ایمانی که جبهه مقاومت به خدا دارد با ایستادگی در برابر دشمن به فضل خدا پیروزی نهایی در انتظار مجاهدان در راه خداست.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان گفت: مسیر تاریخ، هم جهت با هدف قرآن است و هر روز که می‌گذرد اهل ایمان به هدف خود نزدیکتر می‌شوند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.