نسخه علاج‌بخش مشکلات، بکارگیری نیروی انسانیِ تواناست/قرارگاه پدافند هوایی، خط مقدم دفاع از حیثیت و موجودیت کشور است

رهبر معظم انقلاب فرمودند: قرارگاه پدافند هوایی، خط مقدم دفاع از حیثیت و موجودیت کشور است.

نسخه علاج‌بخش مشکلات، بکارگیری نیروی انسانیِ تواناست/قرارگاه پدافند هوایی، خط مقدم دفاع از حیثیت و موجودیت کشور استحضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (صلی‌الله‌علیه‌وآله)، این قرارگاه را «خط مقدمِ دفاع از حیثیت و موجودیت کشور» خواندند و با اشاره به نقش بی‌بدیل نیروی انسانی در پیشرفت بخشهای مختلف از جمله نیروهای مسلح، تأکید کردند: باید با کار و تلاش بی‌وقفه، استعدادهای پرشمار نیروی انسانی را شکوفا کنید و آن را در خدمت رفع نیازها و کمبودهای کشور قرار دهید.


ادامه مطلب ...

بازدید دریادار سیاری از ناوشکن های در حال ساخت سهند و سینا

فرمانده نیروی دریایی ارتش از پروژه های در حال ساخت کارخانجات این نیرو در منطقه یکم بندرعباس بازدید کرد.


ادامه مطلب ...

قابلیت کشف و انهدام موشک‌های بالستیک با بُرد بلند را داریم

امیر سرتیپ اسماعیلی:

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش با بیان اینکه قابلیت کشف موشک ‌های بالستیک با بُرد بلند را داریم، گفت: توانایی انهدام این موشک‌ها را نیز داریم.


  ادامه مطلب ...

تصمیم شورای عالی امنیت ملی ادامه حصر است/ پرونده مداحان امنیتی نیست/ صدور کیفرخواست برای 20 نجومی بگیر

سخنگوی قوه قضاییه گفت:دادستانی به پرونده حادثه تصادف دانش آموزان هرمزگانی ورود پیدا کرده است.

ورود دادستانی به حادثه تصادف دانش آموزان هزمرگانیحجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در صد و هفدهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز(یکشنبه) برگزار شد،با تبریک دهه ولایت اظهار داشت: ان شاءالله در این ایام همه مردم از مواهب الهی برخوردار شوند.


ادامه مطلب ...

متولی مهار واردات بی رویه کیست،مجلس یا دولت؟/ لیست اقلام ممنوعه همچنان در جیب آقای وزیر

ممنوعیت واردات کالاهای که امکان تولید داخلی آن وجود دارد،همچنان در دالان اما و اگرها به سر می برد،در این میان برخی دولت و برخی مجلس را متولی این امر می‌دانند.

متولی مهار واردات بی رویه کیست،مجلس یا دولت؟/ لیست اقلام ممنوعه همچنان در جیب آقای وزیر واردات به یکی از آفات مخرب و ویران کننده در اقتصاد کشور مبدل شده است.


ادامه مطلب ...