مبلغ رضایتنامه؛ مانع انتقال طارمی به الغرافه قطر

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از شرط باشگاه برای صدور رضایت نامه مهدی طارمی خبر داد.

مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس طبق ادعای رسانه های قطری امروز برای انجام تست پزشکی و عقد قرارداد با باشگاه الغرافه قطر راهی این کشور می شود اما این بازیکن باید حدود 2/5 میلیارد تومان برای صدور رضایت نامه اش به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند تا بتواند به تیم قطری بپیوندد.


ادامه مطلب ...

هر نفر چقدر سود سهام عدالت می‌گیرد؟

بسته به ارزش سهام هر یک از مشمولان، سود سهام عدالت به آنها تعلق خواهد گرفت؛ بنابراین مشمولانی که تا مهرماه امسال اقدام به تسویه مانده بدهی سود سهام عدالت خود کرده اند از سود بیشتری برخوردار خواهند شد.

هر نفر چقدر سود سهام عدالت می‌گیرد؟در سال 1385 طرحی تحت عنوان توزیع سهام عدالت به تصویب رسید و اجرایی گردید که بر اساس آن قرار شد در مدت 10 سال، سود سهام اعطایی به مشمولان بجای پرداخت به آنها بابت اقساط سهامشان کسر شود و پس از آن سهامداران بتوانند سهام عدالت خود را خرید و فروش کنند.


ادامه مطلب ...

سازمان ترور داعش و گروه‌های مشابه آن هنوز فعال هستند/ کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس ۱۱۶ میلیارد دلار صرف بودجه نظامی کردند

وزیر خارجه گفت: اگرچه داعش طی یکی دو سال اخیر شکست‌های مرگ بار را متحمل شد و پروژه خلافت داعش متوقف شد اما سازمان ترور داعش و گروه‌های مشابه هنوز فعال هستند.

اشغال فلسطین حادترین مسئله منطقه و جهان است/ سازمان ترور داعش و گروه‌های مشابه آن هنوز فعال هستند محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در دومین کنفرانس امنیتی تهران گفت: دومین کنفرانس امنیتی تهران در شرایطی برگزار می‌شود که منطقه غرب آسیا در یکی از دشوارترین دوره‌های تاریخ خود قرار دارد. جریان افراط‌گراییِ خشونت‌طلب که این منطقه را دستخوش یکی از خطرناکترین و خسارت بار‌ترین ادوار تاریخیاش کرده بود، رو به زوال گذاشته است. داعش به عنوان دهشتناکترین نماینده این جریان، از نظر نظامی سرکوب و خلافت خود خوانده و جعلی‌اش نابود شده و کنترلش بر قلمرو وسیعی که از راه خشونتِ بیحد و ایجاد رعب تصرف شده بود، از میان رفته است. مردم و دولتهای عراق و سوریه طی شش سال گذشته دلاورانه علیه این گروهها، بویژه داعش، مقاومت کردند و به پیروزیهای مهمی دست یافتند. خوشحالیم که در این مبارزه تاریخساز در کنار این دو ملت دوست و برادر قرار داشتیم.

  ادامه مطلب ...

دسترسی مردم به فضای مجازی نباید دائم قطع باشد/کار مجلس تکمیل، کمک و اصلاح است؛ نه تغییر ماهیت و اهداف بودجه

رئیس جمهور گفت: دسترسی مردم به فضای مجازی نباید دائمی قطع باشد، نمی توان به زندگی و کسب و کار مردم بی تفاوت بود.

دسترسی مردم به فضای مجازی نباید دائم قطع باشد/کار مجلس تکمیل، کمک و اصلاح است؛ نه تغییر ماهیت و اهداف بودجه  حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در دیدار وزیر و معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: همه جا برخی از خواسته‌ها و تجمع مردم سوء استفاده می‌کنند، اما مردم به حق می‌گویند ما را ببینید، به حرفمان گوش کنید و به خواست ما عمل کنید.
  ادامه مطلب ...

موافق بستن همه پیام رسان‌ها نیستم/ جمع شدن بساط آشوب به معنای نبود مطالبات برحق مردم نیست

رئیس قوه قضاییه گفت: موافق بستن همه پیام رسان‌ها نیستم، اما استفاده از آن‌ها باید شفاف و با رعایت امنیت ملی و حقوق مردم باشد.

موافق بستن همه پیام رسان‌ها نیستم/ جمع شدن بساط آشوب به معنای نبود مطالبات برحق مردم نیست آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به تجمعات اعتراضی اخیر در کشور که توسط برخی عناصر به آشوب کشیده شد، اظهار کرد: حوادث اخیر از جهات مختلفی قابل تأمل است. برخی تجمعات در تعدادی از شهر‌ها برگزار شد و دشمن با تحریک و برنامه ریزی، این تجمعات را به آشوب کشید. در این راستا اغتشاشگرانی پیدا شدند که به اموال عمومی هجوم بردند و این کار با هیچ قانون، معیار و میزانی قابل توجیه نیست.


ادامه مطلب ...