اطلاعیه ارتش درباره سانحه ناوشکن دماوند در دریای خزر

  ناوشکن دماوند در هنگام ورود به بندر به علت افزایش سرعت باد و طوفان شدید در دریای خزر، با موج شکن برخورد جزئی داشته است.

اطلاعیه ارتش درباره سانحه ناوشکن دماوند در دریای خزر

ادامه مطلب ...

ستاره پرسپولیس قراردادش را ۲ ساله تمدید کرد/ برانکو در پرسپولیس ماندنی شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را به مدت ۲ فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

 به نقل از باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ ساعتی پیش همراه با افشین پیروانی در محل ساختمان باشگاه حضور پیدا کرد و با حضور در دفتر حمیدرضا گرشاسبی، قرارداد 2 ساله جدید خود با پرسپولیس را امضاء کرد.


ادامه مطلب ...

اقدامات جدید وزارت اطلاعات در برخورد با عناصر آشوب طلب

اقدامات جدید وزارت اطلاعات در برخورد با عناصر آشوب طلبسربازان گمنام امام زمان (عج) در چند روز گذشته موفق شدند تعداد دیگری از عناصر تروریستی و ضد انقلاب را که نقش بسزایی در به آشوب کشیدن اعتراضات مردمی داشتند، شناسایی و دستگیر کنند.


ادامه مطلب ...

قصد داریم به جای پخش پول، شغل ایجاد کنیم/ دولت خود را نیازمند انتقاد مردم می‌داند

سخنگوی دولت گفت: دولت نه‌تنها خود را آماده پذیرفتن نقد مردم کرده بلکه خود را نیازمند این موضوع می‌داند.

دولت خود را نیازمند انتقاد مردم می‌داند  محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در گفت‌وگو با رادیو جوان، اظهار کرد: رئیس جمهور از دولت یازدهم قصد داشت برای جوانان اقدام بزرگی انجام دهد لذا ما برای این مهم بر موضوع اشتغال متمرکز شدیم.


ادامه مطلب ...

حل مشکلات اقتصادی و تامین حقوق شهروندان دستور کار اصلی دولت است/ اشتغالزایی و فقرزدایی؛ رویکرد اصلی بودجه 97

رئیس جمهور با استقبال از فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب تاکید کرد که حل مشکلات اقتصادی و تامین حقوق شهروندان دستور کار اصلی دولت است.

حل مشکلات اقتصادی و تامین حقوق شهروندان دستور کار اصلی دولت است/اشتغالزایی و فقرزدایی رویکرد اصلی بودجه 97 حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت که ریاست آن را برعهده داشت، ضمن تشکر از بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری درباره حوادث اخیر، افزود: رویکرد اصلی دولت در لایحه بودجه سال 97 اشتغالزایی و حرکت به سمت ریشه‌کنی فقر مطلق است و پیرو تاکید رهبر انقلاب، مردم انتظار دارند که همه قوا و تمامی دستگاه‌ها و نهادها با همدلی و همراهی به تحقق سریع‌تر این اهداف و تامین مطالبات به حق مردم کمک کنند.


ادامه مطلب ...

خارج شدن ترامپ از برجام تبعات جدی به دنبال خواهد داشت/آمریکا مانع از همکاری‌ بانک‌های اروپایی با ایران شد

وزیر خارجه اسبق انگلیس گفت: اگر ترامپ تصمیم بگیرد که معافیت‌های تحریمی ایران را در پایان این هفته تمدید نکند، تبعات آن جدی‌تر خواهد شد.

خارج شدن ترامپ از برجام تبعات جدی به دنبال خواهد داشت/ انگلیس تلاش کرد به تعهدات برجامی خود عمل کندجک استراو وزیر خارجه اسبق انگلیس اظهار کرد: ایران با عمل به تعهدات برجامی خود، بدون تردید کار درستی را انجام داده است.


ادامه مطلب ...