مبلغ وام ازدواج در سال آینده ۱۵ میلیون تومان شد

یک عضو کمیسیون تلفیق از افزایش مبلغ وام ازدواج به ۱۵ میلیون تومان در سال آینده خبر داد.

مبلغ وام ازدواج در سال آینده ۱۵ میلیون تومان شداحمد صفری عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷  اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق، مبلغ وام ازدواج از ۱۰ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان در سال آینده افزایش می‌یابد. ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب حادثه تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش را تسلیت گفتند

رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی حادثه تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش را تسلیت گفتند.

رهبر معظم انقلاب حادثه تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش را تسلیت گفتند حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی حادثه تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش را تسلیت گفتند.
  ادامه مطلب ...

آثار برجام الی یوم‌القیامه باقی می‌ماند/ اگر به تعهدات بین‌المللی احترام نگذاریم، باید فاتحه تمدن را بخوانیم

رئیس جمهور گفت: بعضی‌ها هنوز ابعاد مسئله برجام را لمس نکرده اند، برجام یک آثار دائم دارد که الی یوم القیامه از بین نمی‌رود.

.....حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در اختتامیه جشنواره فارابی گفت: در دورانی سایه مظلومیت و یا نوعی محرومیت بر سر علوم انسانی افکنده شد، آن زمان آثار علمی و اکتشافات علوم طبیعی، تجربی و مهندسی به صحنه زندگی مردم آمد و زرق و برق این آثار بسیاری از جوامع ما را تحت تأثیر قرار داد.


ادامه مطلب ...

25 کشته و 455 بازداشتی در آشوب‌های اخیر/ گزارشی از تاثیر رادیو اکتیو در فوت مرحوم هاشمی نداشتیم

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در حال حاضر 55 نفر از اغتشاشگران در تهران و 455 نفر دیگر نیز در کل کشور در بازداشت به سر می‌برند.

یکصد و بیست و سومین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شدحجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و بیست و سومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در چنین روزهایی بود که پهلوی دوم از کشور فرار کرد و هنوز صدای انقلابی مردم(دیو چو بیرون رود فرشته در آید) در گوشمان هست.


ادامه مطلب ...