کدام نام خداوند کلید اجابت دعا است؟

اسماالحسنی

 

یا هُوَ یا مَن لا هُوَ إلاّ هُوَ،

 

اى او!اى آن که اویى جز او نیست!.

صلوات

تاثیر تابلو در دکوراسیون داخلی

تأثیر تابلو در دکوراسیون داخلی

از وسایلی که به راحتی می توانند به دکوراسیون و مبلمان منزل و محیط کار کمک کنند می توان به تابلو شاسی اشاره کرد. تابلو شاسی از جمله لوازم دکوری ارزان قیمت محسوب می‌شود که به راحتی می‌تواند حال‌و‌هوای یک فضا را عوض کند.

استفاده از وسایل های زیبا و مناسب تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون اتاق پذیرایی دارد. یکی از بهترین وسایل های که میتوانید از آن برای تزئین دکوراسیون اتاق پذیرایی خود استفاده کنید تابلو است. استفاده از تابلو های شیک و زیبا با عنوان های متفاوت مانند تابلوی گل و یا شعر های زیبا در دیوار اتاق پذیرایی یکی از بهترین ایده ها برای تزئین دکوراسیون دیوار اتاق پذیرایی است. یکی از ایده های جذاب و جدید برای زیبایی دکوراسیون اتاق پذیرایی استفاده از تابلو های زیبا و هنری است که تکمیل کننده ی دکوراسیون داخلی است این بار به جای استفاده از تابلو های کوچک که تکمیل کننده  دکوراسیون هستند سعی میکنیم از تابلو های بزرگ و شیک استفاده کنیم که توجه بیشتری را به خود جلب میکنند و سایر وسایل منزل باید با تابلو هماهنگی پیدا کنند تا دیده شوند. روش هایی که در مدل ها به کار گرفته شده است بسیار هوشمندانه است زیرا تابلو ها انواع گوناگونی دارند مثلا برخی از تابلو ها بر اساس چینش و دکوراسیون منزل انتخاب میشوند و هماهنگی پیدا میکنند اما بعضی از تابلو ها رنگ های ترکیبی دارند وبا  هرگونه سلیقه و دکوراسیونی هماهنگی ایجاد میکنند استفاده از تابلوهای بزرگ در بسیاری از موارد میتواند تکمیل کننده دکوراسیون اتاق نشیمن باشد مثلا اگر فضا نسبت به وسایل و لوازم بیشتر باشد به طوری که تمام لوازم با فاصله از یک دیگر قرار داشته باشند  استفاده از یک تابلو بزرگ باعث میشود تا فضای اتاق پر شود و زیبایی بیشتری به آن میبخشد

با رعایت این نکات میتوانید بهترین تابلو برای دکوراسیون اتاق پذیرایی خود انتخاب کنید(اینجا)​

ثبت خاطرات شهدا با تاسیس کانون‌های مختلف در نیروی زمینی ارتش

فرمانده نزاجا گفت: در نیروی زمینی ارتش خاطرات شهدای عزیز را به رشته تحریر در می‌آوریم.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران   درباره نقش این نیرو در ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار کرد: نیروی زمینی محوری ارتش مفتخر است که در دفاع مقدس ۴۶ هزار شهید را تقدیم امنیت، آزادی و استقلال میهن عزیز و مقدس ایران کرده است. در ادامه بایستی راه، منش و سیره نورانی شهدا برای آحاد جامعه تبیین شود که در این زمینه هم با بذل مساعی نیرو‌های مسلح و ارتش به ویژه نیروی زمینی ارتش تلاش مقدسی صورت گرفته است.

#ارتش

مرکز عملیات مشترک پدافند هوایی شمال غرب کشور افتتاح شد

مرکز عملیات مشترک(SOC) پدافند هوایی شمالغرب کشور افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مرکز عملیات مشترک پدافند هوایی شمال غرب کشور افتتاح شد  مرکز عملیات مشترک (SOC) پدافند هوایی شمالغرب کشور توسط جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

امیر سرتیپ قادر رحیم زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور ضمن گرامیداشت سالروز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی از ابتدا نتوانستند هیچگونه خدشه‌ای به نظام و انقلاب اسلامی وارد کنند و انشاءالله بعد از این هم به لطف خداوند متعال این فکر باطل و خیال شوم محقق نخواهد شد.

وی افزود: اتحاد و همدلی بین کارکنان ارتش و سپاه امروز بیش از هر زمان دیگری است و ما شاهد یک مجموعه منظم در شبکه یکپارچه پدافند هوایی جهت صیانت از آسمان ایران اسلامی هستیم.

#ارتش

بازدید معاون آموزش ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور

امیر سرتیپ علیرضا شیخ معاونت تربیت و آموزش ارتش از پایگاه آموزشی هوانیروز شهید وطن پور بازدید کرد.

  امیر سرتیپ علیرضا شیخ معاونت تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان بازدید  کرد و آخرین وضعیت دانشجویان حاضر در این مرکز آموزش را جویا شد.

گفتنی است، در این بازدید امیر سرتیپ دوم خلبان محمد علیفام رئیس مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور نیز حضور داشت.

#ارتش

نقش ویژه نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی

سعیدی با تاکید بر درخشش نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: نیروی هوایی همواره خط شکن بوده و در استقرار انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای داشته است.

نقش ویژه نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی   حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا صبح امروز دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز نیروی هوایی ارتش در ستاد فرماندهی نهاجا، با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با انقلاب معاصر و انقلاب‌های گذشته در طول تاریخ کامل‌ترین انقلاب‌ها است.

سعیدی تاکید کرد: نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی واقعا درخشید، و پیشتاز در عرصه پیروزی انقلاب اسلامی بود و در دوران دفاع مقدس نیز در اوج خطر نقش آفرینی کرد؛ و در واقع نیروی هوایی همواره خط شکن بوده و در پیروزی انقلاب و استقرار و استکمال انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای داشته است.

#ارتش

پرتاب تحقیقاتی ماهواره‌بر ذوالجناح وزارت دفاع انجام شد  

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از ماهواره‌بر ذوالجناح رونمایی کرد.

  ماهواره‌بر ذوالجناح و ویژگی‌های آن که در گروه ث فضایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح طراحی و ساخته شده شامگاه ۱۳ بهمن به مناسبت دهه فجر در برنامه تلویزیونی چرخ شبکه چهارم سیما بررسی شد.

این ماهواره‌بر ترکیبی، از سوخت جامد بهره می‌برد و گفته می‌شود می‌تواند ماهواره‌هایی تا وزن ۲۲۰ کیلوگرم را تا مدار ۵۰۰ کیلومتری  حمل کند.

ادامه نوشته

انقلاب اسلامی ساختار نظام دو قطبی جهان را بر هم زد

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: انقلاب اسلامی یک نحله فکری و نگرش متعالی را در سطح دنیا مطرح کرد و ساختار نظام دوقطبی را تحت الشعاع قرار داد و ایران را به عنوان یک قدرت نوظهور مطرح کرد.

  امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در نشست صمیمانه با پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس نهاجا، اظهار کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تمام معادلات و پارادایم‌های موجود در دنیا را دچار تغییر و تحول اساسی کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک نحله فکری و نگرش متعالی را در سطح دنیا مطرح کرد و ساختار نظام دوقطبی را تحت الشعاع قرار داد و ایران اسلامی را به عنوان یک قدرت نوظهور در سطح دنیا مطرح کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: امروز بسیاری از تحولات منطقه و خیزش ملت‌های مسلمان و آزاده در افغانستان، عراق، سوریه، بحرین و یمن متأثر از این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

#ارتش

رژه موتوری به مناسبت دهه فجر

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ رژه موتورسواران نیروهای مسلح از فرودگاه مهرآباد تا حرم مطهر امام خمینی (ره) صبح روز یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ برگزار شد.  ادامه مطلب ...

  #ارتش

حضور موثر نيروی دريايی ارتش در شمال اقیانوس هند

کاویانی توسعه سواحل مکران و ایجاد قدرت دریایی در سواحل مکران و شمال اقیانوس هند را از وظایف مهم نیروی دريايی ارتش عنوان کرد.

حضور موثر نيروی دريايی ارتش در شمال اقیانوس هند  امیردریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با کارکنان فرماندهی آماد و پشتیبانی و مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی دریایی ارتش مستقر در شهرستان سیرجان، گفت: باید همیشه یادمان باشد کشور ما تحت سلطه استعمار بوده و امروز آزادی و استقلال ما به برکت رهبری امام خمینی (ره)، خون شهدا و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: با بررسی روند‌های امنیتی طی پنجاه سال اخیر یا در دوره پس از جنگ جهانی دوم مشاهده می‌کنیم این آمریکایی‌ها بودند که مسائل امنیتی را بر مبنای منافع و پیشرفت خودشان ایجاد کرده و توسعه دادند. در این راستا بود که یک نظام دوقطبی را شکل دادند و پس از پیروزی بر آلمان نازی تصمیم به دو قطبی سازی جهان گرفتند.

#ارتش

ادامه نوشته

رهبر انقلاب اسلامی در مرقد امام خمینی(ره) و گلزار شهدا حضور یافتند

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، همزمان با آغاز ایام‌الله دهه‌فجر و در آستانه چهل‌ودومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نخستین ساعات صبح امروز (یکشنبه) در مرقد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حاضر شدند و با قرائت نماز و قرآن، یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با حضور بر مزار شهیدان عالی‌مقام بهشتی، رجایی، باهنر و شهدای حادثه هفتم تیر ۱۳۶۰، علوّ درجات آنان را از خداوند متعال مسألت کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپس در گلزار شهیدان سرافراز حضور یافتند و به ارواح مطهر مدافعان اسلام و ایران درود فرستادند.

کتاب ذبیح لرستان رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب «ذبیح لرستان» خاطرات و زندگی نامه شهید سرلشکر خلبان غلامرضا چاغروند امروز برگزار شد.

کتاب ذبیح لرستان رونمایی شد مراسم رونمایی از کتاب «ذبیح لرستان» خاطرات و زندگی نامه شهید سرلشکر خلبان غلامرضا چاغروند صبح امروز یکشنبه ١٢ بهمن ماه با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، امیر سرتیپ دوم فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، امیر سرتیپ احمدرضا دادبین فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش و جمعی از فرماندهان ارشد و سابق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار شد.

#ارتش

انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار است

ارتش در بیانیه‌ای به مناسبت دهه فجر تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و شکوه در منطقه و جهان می‌درخشد.

انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار است  در آستانه فرارسیدن دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک این دهه، تأکید کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه حمایت‌های بی‌دریغ ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، فراز و نشیب‌ها و توطئه‌های گوناگون دشمنان اسلام و انقلاب را با صلابت و موفقیت پشت سر گذاشته و امروز در اوج اقتدار و شکوه در منطقه و جهان می‌درخشد.

متن بیانیه به این شرح است:

#ارتش

ادامه نوشته

تولید نظریه جنگ در دانشگاه‌ با استفاده از تجربه دفاع مقدس/ قدرت نظامی از مولفه‌های قدرت کشور است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: قدرت نظامی یکی از مولفه‌های اصلی قدرت کشور است،

تولید نظریه جنگ در دانشگاه‌ها با استفاده ار تجربه دفاع مقدس  امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاحیه دوره نظری معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی که صبح امروز ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ در دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری نیروی هوایی ارتش برگزار شد، اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی پایه گذار این حرکت ماندگار و موثر در تربیت افسران سلحشور بودند.

او با تاکید بر اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه‌های کشور هستند، ادامه داد: فرمانده معظم کل قوا فرمودند که نیرو‌های مسلح در دوران دفاع مقدس تجربیات ارزشمندی به دست آوردند. این کافی نیست و باید تجربیات به دانش تبدیل شود.

در حوزه تولید پهپاد بر لبه فناوری روز دنیا حرکت می‌کنیم

حسن‌نژاد گفت: به خوبی می‌توانیم از دانش پهپادی برای حفاظت و حراست از مرزها و کارهای عملیاتی استفاده کنیم.

در حوزه تولید پهپاد در لبه دانش و فناوری روز دنیا حرکت می‌کنیم  امیر سرتیپ دوم شهرام حسن نژاد فرمانده یگان پهپاد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز شنبه ١١ بهمن ماه در نشست خبری خود که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت گفت: آنچه در فرآیند یک سامانه دفاعی کارآمد خود را نشان می دهد چندین مولفه دارد. نخستین مولفه آن انگیزه است، پیش از پیروزی انقلاب اسلامی انگیزه ها در سامانه دفاعی به طور عمده به سوی حفظ حکومت وقت و اجرای فعالیت های مادی بود. هر چند تلاش های مختلفی انجام می شد، اما انگیزه های آن الهی و انجام فعالیت ها برای حفظ دین و شعائر اسلامی به شکل امروز نبود. هر چند بدنه ارتش در آن زمان با علما، فضلا و مسائل دینی در ارتباط تنگاتنگی قرار داشت؛ اما شرایط به گونه ای رقم خورده بود که انگیزه ها به صورت آنچه امروز وجود ندارد نبود.

#ارتش

انجام ماموریت‌های مختلف توسط نیروی هوایی ارتش برای ارتقای بازدارندگی کشور

معاون هماهنگ کننده نهاجا گفت: نیروی هوایی ارتش در بحث قدرت بازدارندگی، روزانه ماموریت‌های مختلفی را برای احراز این آمادگی انجام می‌دهد.

  پیکر مطهر شهید سروان جعفر شجاعی گل تپه با حضور امیر سرتیپ خلبان هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش و دیگر فرماندهان و مسئولان از مقابل مقبرةالشهداء مسجد الزهراء (س) شهرک شهید محمد حاجی (شهرک توحید) نیروی هوایی ارتش، تشییع و سپس در قطعه شهدای نیروی هوایی بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

#ارتش

ادامه نوشته

امیر دریادار خانزادی با تعدادی از خانواده‌های شهدای ناوچه کنارک دیدار کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در منزل تعدادی از شهدای ناوچه کنارک در استان بوشهر، با خانواده‌های آن شهیدان والامقام دیدار کرد.

  امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امروز با خانواده‌های شهیدان ناو استوار عادل قاسم‌زاده، ناوبان‌سوم مهدی رازی، مهناوی یکم تفنگدار رضا دهقانی از شهدای ناوچه کنارک دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر دریادار خانزادی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و با گرامیداشت روز تکریم از مادران و همسران شهدا، گفت: آرامش، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا می‍‌دانیم و صبر و شکیبایی مادران و همسران آنان است که همسران و فرزندان خود را به میدان‌های دفاع در تمام عرصه‌ها اعزام کرده است و بی شک همسران و مادران شهدا بهترین نمونه در ارائه الگوی اخلاق و معنویت اسلامی برای تمام اقشار جامعه هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: انشالله بتوانیم در پاسداشت این همه ایثارگری و صبوری مادران و همسران گرانقدر شهدا گام‌های عملی و مؤثری در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداریم.

انتهای پیام/

پایگاه دریایی بوشهر بخشی از هویت تاریخی نیروی دریایی ارتش است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: جانفشانی‌های کارکنان پایگاه دریایی بوشهر در دفاع مقدس، برگ زرینی در تاریخ این نیرو است.

  امیر دریادار حسین خانزادی با حضور در پایگاه دریایی بوشهر ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف، با فرماندهان و کارکنان این پایگاه دیدار کرد.

وی با اشاره به سازمان جدید پایگاه دریایی بوشهر گفت: سازمان دهی جدید این پایگاه یک فرمان است و همه کارکنان باید با پیروی از دستورالعمل‌های ابلاغی آن را به سرانجام مطلوب برسانند.

ادامه نوشته

دو دلیل پروردگار برای تحریم شراب چیست؟

تفسیر اجمالی آیه ۹۱ سوره مائده را در این گزارش بخوانید.

 قرآن کریم مشتمل بر معانی دقیق، تعالیم و حکمت‌هایی والا درباره حقیقت خلقت و اسرار هستی است که عمده مردم در عصر رسالت از درک آن ناتوان بودند. از این رو پیامبر اکرم (ص) و پس از ایشان مفسران به تبیین و شرح جزئیات آیات قرآن کریم پرداختند. ما نیز با هدف آشنایی بیشتر با آیات الهی، هر روز به چند آیه از کلام الله با استناد به تفاسیر معتبر مفسران قرآن کریم می‌پردازیم.

ادامه نوشته

تسهیلات سربازان متاهل ۵۰ درصد افزایش می‌یابد

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، تسهیلاتی برای سربازان متأهل اختصاص یافت که این تسهیلات ۵۰ درصد بیشتر از سال گذشته پرداخت خواهد شد.

  سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ گفت: افزایش ۴ برابری حقوق سربازان علاوه بر آن ۴۰۰ هزار تومان رفت و آمد و افزایش ۵۰ درصدی پرداخت برای تسهیلات سربازان متاهل را به صورت قطعی در کمیسیون تصویب کردیم.

زارع ادامه داد: تسهیلات اشتغالزایی پایان خدمت به مبلغ ۵۰ میلیون تومانی و ۱۰۰ میلیون تومانی به عنوان وام کم بهره در جلسات پیش نهایی شده است.

خیانت‌های این زوج سیاسی تنها مربوط به ایران نبود

یک کاربر فضای مجازی در خصوص خیانت های سیدضیا و رضاخان در توییتر نوشت: سیدضیاء و رضاخان زوج سیاسی انگلیس بودند؛ ۱۲۹۹ در ایران کودتا کردند، چندسال بعد هم نوبت به فلسطین رسید که با پول رضاخان، سیدضیا مأمور شد تا ساکن حوالی غزه شود و زمین‌های مردم فلسطین را بخرد و پنهانی به صهیونیست‌ها منتقل کند.

خیانت این‌ها تنها مربوط به ایران نبوده

 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

علت عصبانیت روحانی از مجلس و قوه قضائیه چیست؟

به نظر می رسد عصبانیت روحانی از قوه قضاییه و مجلس ریشه در اقدامات این دو قوه در برخورد با مفاسد و همچنین جلوگیری از بی انضباطی بودجه‌ای دولت در ماههای پایانی دارد.

روحانی نمایه - کراپ‌شده - کراپ‌شده

حسن روحانی در جلسه امروز ( ۸ بهمن) هیئت دولت، ضمن دفاع از عملکرد آذری جهرمی در حوزه ارتباطات و فضای مجازی، به احضار اخیر او به دادسرا واکنش نشان داد.

رئیس جمهور در این جلسه گفت: من از وزیر ارتباطات تشکر می‌کنم؛ کسی را برای افزایش پهنای باند نمی‌توان محاکمه کرد، اگر می‌خواهید محاکمه کنید؛ من را محاکمه کنید، دستور من بوده؛ پهنای باند فساد را کم کرده است.

ادامه نوشته

نتیجه تلاش‌های نیرو‌های مسلح تولید امنیت است

فرمانده گروه پدافند هوایی شهید ستاری گفت: در سایه امنیت همه جانبه در تمامی سطوح کشور است که مجموعه‌های اقتصادی و مردم می‌توانند با خیال راحت فعالیت کنند.

  سردار سرتیپ دوم غلامرضا اشرفی فرمانده تیپ دوم یگان ویژه ناجا با امیر سرتیپ دوم علی اصغر جعفری فرمانده گروه پدافند هوایی واکنش سریع شهید ستاری دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار اشرفی در این دیدار ضمن تشکر و خدا قوت به کارکنان این گروه پدافند هوایی گفت: تلاش شبانه روزی کارکنان مجموعه پدافند هوایی باعث شده تا با پایش شبانه روزی حریم هوایی کشور امنیتی پایدار بر حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران حاکم باشد.

سردار سرتیپ‌دوم جعفری در ادامه اظهار کرد: برآیند مجموعه تلاش‌های نیرو‌های مسلح تولید امنیت است.

وی همچنین تاکید کرد: در سایه امنیت همه جانبه در تمامی سطوح کشور است که مجموعه‌های اقتصادی و مردم می‌توانند با خیال راحت به فعالیت بپردازند و دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند.

#ارتش

رزمایش اقتدار نزاجا بیانگر مهارت‌های نیروی انسانی در اجرای عملیات ترکیبی بود

فرمانده کل ارتش گفت: رزمایش اقتدار نزاجا بیانگر مهارت‌های نیروی انسانی در اجرای عملیات ترکیبی بود.

  امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص برگزاری رزمایش «اقتدار ۹۹» نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: یکی از اهداف مهم این رزمایش جابجایی سریع نیرو‌ها از نقاط مختلف کشور به منطقه رزمایش بود که با کمک نیروی هوایی و هوانیروز با موفقیت انجام شد.

وی افزود: سناریو‌های تدوین شده در این رزمایش بنابر دستورالعمل‌های عنوان شده، مرحله به مرحله با موفقیت اجرا و به طور کلی روحیه و مهارت نیرو‌ها در دستیابی به اهداف مثبت برآورد شد.

#ارتش

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین نیروی هوایی ارتش و دانشگاه صنعتی شریف

تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه تحقیقات صنعتی و دانش بنیان بین دانشگاه صنعتی شریف و نیروی هوایی ارتش امضا شد.

  در راستای تحقق تدابیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص استفاده از ظرفیت‌های علمی و توانمندی نخبگان دانشگاهی به ویژه در زمینه‌های دانش بنیان، تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه تحقیقات صنعتی و دانش بنیان بین دانشگاه صنعتی شریف و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و  محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد نیروی هوایی ارتش به منظور استفاده از دانشجویان نخبه در تحقیقات صنعتی و دانش بنیان خود، دفتری دائمی در دانشگاه شریف دایر کند.

#ارتش

بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد از دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد از دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهور اسلامی ایران با حضور در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ضمن ارزیابی روند آموزش دانشجویان از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی در این بازدید، با تاکید بر رعایت کامل اصول بهداشتی و درمانی، گفت: اماکن و مراکز آموزش نظامی جزء امن‌ترین اماکن از لحاظ رعایت موارد بهداشتی بوده و کم‌ترین آسیب را دیده است؛ امیدواریم در آینده نیز با نظارت دقیق فرماندهان و رعایت کامل کارکنان، روند کنترل و پیشگیری کرونا در این مراکز حفظ شود.

#ارتش

رکوردشکنی خاص نیروی دریایی ارتش با طراحی و تولید «موشک‌های کانتینری» + تصاویر

با رونمایی رسمی از ناوبندر مکران مشخص شد که این شناور بزرگ، به کلاس خاصی از لانچر‌های موشکی مجهز شده که تا به امروز هیچ کشوری در جهان، نتوانسته آنرا به صورت عملیاتی وارد خدمت نیرو‌های مسلح خود کند.

  با ورود موشک به عرصه رزم دریایی، شیوه نبرد در آب‌های جهان برای همیشه تغییر کرد و در جایی که اکثر اوقات توپ‌های سبک و سنگین و در نهایت اژدر‌ها تعیین کننده طرف پیروز در نبرد‌های سطحی بودند، دهه‌های اخیر شاهد ورود یک سلاح جدید بود که با برد و دقت بیشتر کمک کرد تا شناور‌های حتی کوچک تبدیل به تهدیدی بزرگ برای واحد‌های غول پیکر در حال تردد در دیا شوند.ادامه مطلب ...

#ارتش 

تروریسم واقعی آن است که آمریکا و عربستان در یمن انجام می‌دهند

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز جهانی جنگ علیه یمن در صعده بیانیه‌ای را در محکومیت اقدامات تروریستی آمریکا و همپیمانانش صادر کردند.

 به نقل از شبکه المیادین، در روز جهانی جنگ علیه یمن راهپیمایی گسترده‌ای در سراسر این کشور از جمله در استان صعده برگزار شد.

تظاهرکنندگان در صعده در بیانیه‌ای اعلام کردند تجاوز به یمن در درجه اول اقدام آمریکاست و واشنگتن از آن حمایت سیاسی می‌کند. اگر آنچه در اثر تجاوزات آمریکا و سعودی رخ می‌دهد جرم و تروریسم نیست، پس تروریسم و جنایت چیست؟

راهیپمایی گسترده مردم یمن در اعتراض به محاصره و دشمنی آمریکا و جنایت‌هایی که در جنگ در علیه یمن مرتکب شده‌اند در سراسر این کشور در دو نوبت صبح و عصر در ۱۴ استان برگزار می‌شود. این راهپیمایی‌ها در روز جهانی جنگ علیه یمن در حالی برگزار می‌شود که ۲۶۰ سازمان حقوقی و انسان دوستانه در سراسر جهان از جمله آمریکا، انگلیس، سوئیس و... خواستار توقف جنگ علیه یمن هستند.

انتهای پیام/

کمک میلیاردی سعودی‌ها به داعش برای ممانعت از نزدیک شدن روابط ایران و عراق

یک تحلیلگر عراقی معتقد است رژیم سعودی یک میلیارد دلار به داعش کمک کرد تا مانع از نزدیک شدن روابط عراق و ایران شود.

  نجاح محمد علی، تحلیلگر سیاسی و روزنامه نگار عراقی در سلسله پیام‌های توئیتری تاکید کرد که رژیم عربستان سعودی یک میلیارد دلار به گروه تروریستی داعش کمک کرد تا علاوه بر ایفای نقش مهمی در حمایت از این گروه تروریستی، مانع از نزدیک شدن روابط دو کشور عراق و ایران شود.

نجاح محمد علی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: در مارس ۲۰۱۸، «تیم اندرسون» پژوهشگر استرالیایی و نویسنده کتاب «جنگ کثیف در سوریه»، به نقش عربستان سعودی در ایجاد و حمایت از داعش اشاره کرد. بر اساس مطالعات وی، عربستان در سال ۲۰۰۶ گروه تروریستی داعش را ایجاد کرد تا از هرگونه روابط نزدیک بین عراق و ایران جلوگیری کند و جان کری، وزیر امور خارجه وقت آمریکا کاملا از حمایت عربستان از تروریسم آگاه بود.