هیلی: بهترین ساعت کاری ترامپ، زمانی بود که وی دستور حمله به سوریه را داد!

نماینده آمریکا در سازمان ملل بار دیگر از حمله موشکی این کشور به پایگاهی هوایی در سوریه بشدت حمایت کرد.

نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، در گفتگو با شبکه «ان بی سی»، دستور حمله ترامپ را بهترین ساعت کاری وی به عنوان رئیس جمهور این کشور دانست.

 

وی با حمایت از حمله آمریکا به سوریه، دستور حمله ترامپ را بهترین ساعت کاری وی از زمانی دانست که عهده‌دار این سمت شد و «درایت» وی را در انجام چنین حمله‌ای ستود. 

نماینده آمریکا در سازمان ملل درباره دستور رئیس‌جمهور این کشور برای حمله به سوریه گفت: همانطور که دیدید ما به رئیس جمهور نگاه می کردیم. به اعتقاد ما این بهترین ساعت وی از زمان عهده دار شدن این سمت بود زیرا وی بسیار با درایت در این زمینه عمل کرد و درباره خطرات صحبت کرد. آنچه که ژنرال متیس (وزیر دفاع آمریکا) و ارتش انجام داد، عملکرد فوق العاده بود؛ زیرا تمرکز آنها بسیار بر روی اطمینان از جلوگیری از تلفات غیرنظامیان بود. تمرکز آنها بر روی اطمینان از زدن پایگاه هوایی بود که رژیم سوریه از آن برای پرواز هواپیما برای انجام حملات شیمیایی استفاده کرد و تمرکز آنها بر این بود که آنها درک کنند آمریکا هرگز اجازه استفاده از تسلیحات شیمیایی را نخواهد داد.

هیلی در اظهاراتی مغرضانه علیه نظام سوریه گفت: واکنش روسیه درباره این حمله شیمیایی این نبود که بگوید این حمله تا چه اندازه وحشتناک بود و چگونه آنها با کودکان بی‌گناه این کار را انجام دادند بلکه واکنش اولیه آنها این بود که اسد و دولت سوریه این کار را انجام نداد. آنها چرا به این سرعت چنین تدافعی عمل کردند. مسئله مهم برای آنها حمایت از اسد بود و مسئله تلفات آن موضوع بعدی بود. 

وی در ادامه در اظهاراتی بی‌اساس درباره حادثه شیمیایی ادلب مدعی شد: بنابراین، ما بر اساس اطلاعات می‌دانیم که رژیم سوریه این کار را بار دیگر انجام داد، همانطور که بارها قبلا انجام داده بود. ما شواهدی داریم که آنها این کار را انجام دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.