"ولایت فقیه"؛ نظریه‌ای در تقابل با حاکمیت استبداد و دیکتاتوری

نظریه «ولایت فقیه» امام خمینی(ره) با زیر سوال بردن حاکمیت استبدادی و دیکتاتوری، منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

ادامه مطلب ...

نیویورک‌تایمز: جهان ترامپ جای ترس است نه توافق/ رئیس‌جمهور آمریکا در مقابل حرف حساب ناشنواست

روزنامه نیویورک‌تایمز بخشی از کارنامه جنجالی دونالد ترامپ در سال نخست ریاست‌جمهوری‌اش را بررسی کرد و نوشت ناامیدی از دولت آمریکا در جهان موج می‌زند.

 به نقل از روزنامه آمریکایی  نیویورک تایمز در تحلیلی نوشت: پس از یک سال اشارات گیج‌کننده از جانب دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، از جمله دیدار دوستانه در ماه مه در کاخ سفید با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و پس از آن سخنان خشونت بار وی در بیت لحم، عباس تلاش‌های صلح ترامپ را رد کرد و آن را «سیلی قرن» خواند. او میانجیگری آمریکا را نپذیرفت.


ادامه مطلب ...

ایران از عراق متحد و یکپارچه حمایت می‌کند/ قدرت‌های خارج از منطقه، دلسوز مردم نبوده و نخواهند بود

رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران پیوسته از عراق متحد و یکپارچه، حمایت و پشتیبانی می‌کند.

ایران از عراق متحد و یکپارچه حمایت می‌کند/ قدرت‌های خارج از منطقه، دلسوز مردم نبوده و نخواهند بود حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در دیدار "نیچروان بارزانی" نخست وزیر اقلیم کردستان عراق، با اشاره به روابط تاریخی و ریشه دار جمهوری اسلامی ایران با کرد‌های عراق اظهار کرد: باید همه تلاش‌ها برای تقویت بیش از پیش روابط صمیمی دو ملت ایران و عراق به کار گرفته شود.


ادامه مطلب ...

جهت انقلابی را با دقّت تمام حفظ کنید/ جنگ نرم دشمن، برپایه‌ی دروغ، شایعه و سانسور بنا شده است

پیام به جمعی از مستندسازان جواندر پی دیدار جمعی از مستندسازان جوان با رهبر انقلاب، ایشان در پیامی خطاب به مستندسازان، ۵ نکته را به آنان توصیه کردند.


ادامه مطلب ...