سیمای ظاهری حضرت مهدی(عج) چگونه است؟

پیامبر(ص) فرمود: مهدی مردی است از فرزندان من، چهره او مانند ماهِ درخشان است، رنگ او رنگ عربی است و اندام او اسرائیلی.
 دیدار با پسر فاطمه(س) و حضور امام زمان(عج) را درک کردن، شاید بزرگترین آرزوی بسیاری از ما شیعیان باشد، اما اگر روزی رسید که ما لیاقت لحظه‌ای ملاقات با امام قائم(ع) را پیدا کردیم، ظاهر و اوصاف جسمانی موعودمان چگونه خواهد بود؟

  ادامه مطلب ...

سنای آمریکا قطعنامه‌ای در حمایت از منافقین تصویب کرد

یکی از کمیته‌های تخصصی مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه‌ای در حمایت از گروهک تروریستی منافقین تصویب کرد.
کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه‌ای در حمایت از گروهک تروریستی منافقین تصویب کرد.

این قطعنامه از دولت آمریکا می‌خواهد با همکاری دولت  عراق از حمله به محل اسکان اعضای گروهک منافقین جلوگیری کند.
 
«اد رویس»، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان قبل از تصوب این قطعنامه ضمن تکرار ادعاهای قبلی علیه ایران از دولت عراق خواست زمینه‌های اسکان مجدد اعضای منافقین در آلبانی را فراهم بیاورد

هشدار، استفاده از نرم کننده لباس شما را مسموم می کند!

بررسی‌ها نشان داده استفاده از نرم کننده‌های لباس می‌تواند سبب سمی شدن لباس‌ها و انتقال آن سم به بدن شود.
 بسیاری افراد برای نرم، تازه و خوش بو شدن لباس‌ها و ملحفه‌های خود از نرم کننده‌های لباس استفاده می‌کنند و نمی‌دانند که با این کار بر سر سلامتی خود چه می‌آورند. بررسی‌ها نشان داده نرم کننده‌های لباس حاوی فهرست بلند بالایی از مواد شیمیایی و ترکیب‌های سمی و خطرناک است که معمولا پنهان می‌ماند.

از آنجا که لباس‌ها و ملحفه ارتباط و تماس مستقیم با پوست صورت یا بدن دارند، مواد خطرناک موجود در نرم کننده‌ها می تواند به راحتی وارد بدن و خون شود. علاو بر این، با استشمام بوی به ظاهر خوب به جا مانده از نرم کننده‌ها بر روی البسه، برخی از سم‌های آن وارد دستگاه تنفسی و بدن می‌شود.

خطرات مواد موجود در نرم کننده‌های پوشاک بیش از همه سلامتی کودکان را تحت الشعاع قرار می‌دهد. در واقع، این نرم کننده‌ها از مواد شیمیایی خطرناک همراه با دوز سنگین عطر و رایحه‌ها تشکیل شده است. متاسفانه رایحه خوشبوکننده‌ای که در آن‌ها استفاده می‌شود تا مدت‌ها بر روی لباس بر جای مانده و بر دما، رطوبت و شرایط کلی بدن تاثیر گذاشته و سلامتی را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

منبع: Healthy Life Tricks

چگونه زن و شوهری صمیمی باشیم؟

مطالعات نشان داده برای لذت بیشتر از زندگی و شاد زیستن زوج‌ها نباید رابطه‌شان را با زوج‌های دیگر مقایسه کنند.
از جمله عواملی که زندگی مشترک را شاد و رضایت بخش می‌کند حس شوخ طبعی، تنوع، اعتماد متقابل، تفاهم، تمرکز بر نکات مثبت زندگی، توجه به خصوصیات خوب طرف مقابل، همیاری، مشورت، احترام و دوست داشتن است. در مقابل، مقایسه رابطه خود با دیگران همه چیز را خراب می‌کند. 

بنابر مطالعه‌ای در دانشگاه تگزاس، رضایت زوج‌ها از یکدیگر به راحتی بدست می‌آید به شرطی که خود را با زوج‌هایی که می‌شناسند مقایسه نکنند. براساس این مطالعه، وقتی زوجی یکدیگر را برای ازدواج انتخاب می‌کنند تصور و احساسی خوب نسبت به یکدیگر دارند تا زمانی که یکی از آن‌ها در ذهن یا به زبان طرف مقابل یا زندگی‌شان را با دیگری مقایسه کند.

بهترین روش برای تضمین ازدواج و افزایش شادی فکر کردن به این موضوع است که چه انتخاب درستی داشته‌اید و تا چه حد از زندگی‌تان رضایت دارید. علاوه بر این، باید تمام تلاش خود را متمرکز بر افزایش شادی و حفظ دستاوردهای خوب و خوشایند زندگی مشترکتان کنید.

مقایسه خود با دیگران یا زندگی خود با زندگی زوج‌های اطراف، آفتی خانمان سوز در زندگی زناشویی است. به همین دلیل سعی کنید زندگی و دستاوردهای آن را با روزهای ابتدایی آشنایی‌تان مقایسه کنید و تلاش کنید موفقیت‌هایتان را بیشتر کنید. در ضمن، فراموش نکنید که شما تنها ظاهر زندگی افراد را می‌بینید و هیچ اطلاعاتی راجع به داخل و حقایق آن ندارید پس مقایسه‌تان بی پایه و اساس است.

منبع: Medical Daily

وسیله‌ای جالب برای شناسایی استرس + عکس

دانشمندان موفق به کشف دستگاهی شده‌اند که با قرار دادن نوک انگشتان بر روی آن، سطح استرس فرد مشخص می‌شود.
محققان دستگاه بسیار کوچکی را طراحی کردند که با قرار دادن آن میان انگشت شست و انگشت اشاره می‌توان فهمید فرد استرس دارد یا خیر. در واقع این دستگاه کوچک فرق استرس یا راحت بودن را تشخیص می‌دهد.

در حال حاضر این دستگاه 18 ماه است که به بازار عرضه شده و با شناسایی تغییراتی در پوست و جریان الکتریکی عبوری از آن کار کرده و با استفاده از جریان الکترودرمال، استرس را شناسایی می‌کند. 

وسیله‌ای جالب برای شناسایی استرس + عکس

زمانی که دستگاه شارژ می‌شود می‌توان به راحتی با استفاده از نصب نرم افزار آن بر روی گوشی‌های اندروید یا رایانه میزان استرس بدن را مشاهده کرد. علاوه بر این، نرم افزار متصل به این دستگاه نکات مفیدی راجع به تکنیک‌های آرام شدن و توضیحات جامعی برای مهار و کنترل استرس در اختیار افراد قرار می‌دهد. این دستگاه از طریق بلوتوث اطلاعات را به نرم افزار منتقل کرده به همین دلیل استفاده از آن برای افراد دشوار نیست.

افراد با استفاده از این دستگاه از سطح بالای استرس خود آگاه شده و همین عامل بر فشار روحی و استرس آن‌ها می‌افزاید، این مورد یکی از نقاط ضعف این دستگاه در نظر گرفته شده است. 

منبع: Gizmag

هواپیمای عمود پرواز "ایکس پلان" چه ویژگی‌هایی دارد؟ + تصاویر

  هواپیماهای عمود پرواز نسل جدیدی از پرنده‌ها هستند که به صورت عمودی و بدون شتاب گرفتن از باند فرودگاه، پرواز می‌کنند.

  ادامه مطلب ...

افراطیون تونسی قبله را تغییر دادند!

عناصر افراطی در تونس همچنان به رفتارهای عجیب و غریب و خلاف بدیهی ترین اصول دین اسلام، ادامه می دهند.
به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، تعدادی از آنها در آخرین حرکت عجیب خود، در یکی از مساجد تونس، صف نماز خود را در جهت خلاف قبله تشکیل دادند.

  ادامه مطلب ...

کاهش خطر ابتلا به سرطان!

یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارها برای پیشگیری از ابتلا به سرطان ، ورزش است.
تشخیص سرطان یکی از بدترین اتفاقات زندگی افراد است. همه ما به نوعی از ابتلا به سرطان می‌ترسیم و دوست نداریم هیچ وقت در زندگی خود چنین شرایطی را تجربه کنیم، اما خوب است بدانید در بسیاری از موارد می‌توان از ابتلا به این بیماری هم پیشگیری کرد.

  ادامه مطلب ...

اشتباه فاحش آمریکا که خبرساز شد + تصاویر

در مقاله‌ای که در مورد کلورادو و اتفاقات اخیر آن نوشته شده، جای کلورادو اشتباه ذکر شده‌است.
اخیرا در مورد قاچاق مارجوآنا به کلورادو مطالب زیادی منتشر شده‌است که در یکی از خبرها نقشه‌ای برای سهولت در یافتن این منطقه هم به گذاشته شده‌است. اما به جای اینکه آمریکایی‌ها کلورادو را در نقشه نشان دهند وویمینگ را نشان داده‌اند.

  ادامه مطلب ...

لطفاً ظرفیت شوخی با این چاقوی دولبه را داشته باشید!

خیلی‌ها فکر می کنند که هدف طنز تخریب و کوچک کردن کسی است که از او انتقاد کرده‌اند، اما هدف آن اصلاح است.
طنزنویسی در ایران پیشینه غنی دارد و رد پای آن را می‌توان در سخنان شیرین سعدی تا ادبیات معاصر و روزنامه‌هایی مثل روزنامه «نسیم شمال» تا مجله «گل آقا» هم دید.

  ادامه مطلب ...

مشاوران زیبایی داروخانه‌ها قابل اعتمادند؟ / درمان‌های پوستی را به متخصصان بسپارید

بسیاری از افراد صبح بلافاصله بعد بیدار شدن از خواب به سراغ آینه رفته و صورت خود را در آن تماشا می کنند؛ انجام این کار در زنان بیشتر از مردان است.
در گذشته افراد برای نشاط و زیبایی پوست صورت و بدن خود از عصاره مواد طبیعی ماسک هایی تهیه کرده و آن را بر روی پوست صورت و بدن خود به کار می بردند همچنین در برنامه های غذایی آنها اثری از فست فودها و مواد نگهدارنده زیان آور دیده نمی شد و گاهی فرد حتی به مرز میانسالی هم که می رسید اثری از چین و چروک و ضایعات پوستی در وی مشاهده نمی شد .

  ادامه مطلب ...

مصرف این غذاها سبب عفونت مجاری ادراری می‌شود

بررسی‌ها نشان داده عفونت‌های مجاری ادراری را می‌توان با حذف برخی مواد غذایی ریشه کن کرد.
عفونت‌های مجاری ادراری بیشتر مرتبط با نوع تغذیه و مواد مصرفی است. در واقع مولکول‌هایی که طی مصرف و هضم غذا در دستگاه گوارش بوجود می‌آیند، به تشکیل باکتری‌های عفونت زا در مجاری ادراری کمک می‌کند.

به منظور درمان عفونت‌های مجاری ادرار اولین قدم مصرف آب و مایعات زیاد است. علاوه بر این، نوشیدن چای‌ گیاهی یا آب میوه‌های طبیعی به خصوص روغن زیتون بسیار موثر است. 

مصرف برخی مواد غذایی همچون بادام، گوشت سفید، روغن کدو حلوایی، حبوبات، سبزیجات سبز رنگ، ماست، تخم مرغ، نارگیل، روغن زیتون و دانه‌ها سبب افزایش حساسیت مجاری ادراری و مثانه می‌شود؛ در مقابل، توت فرنگی، قهوه، شکلات، سرکه، گوجه فرنگی و آب‌های گازدار شیرین سبب افزایش امکان ابتلا به عفونت‌های این مجاری می‌شوند.

منبع: Healthy Food Team

کسانی که بچه پولدارهای تهران را در آمپاس قرار می‌دهند!

 کسانی در پایتخت هستند که به مردم به خصوص پولداران صدمه وارد می‌کنند بدون اینکه ریالی جریمه دهند. کسانی که بچه پولدارهای تهران را در آمپاس قرار می‌دهنددر حال عبور از خیابان هستید که ناگهان چیزی به خودرو شما برخورد می‌کند، از آینه هیچ چیز مشخص نیست.

ادامه مطلب ...

نیوزویک: توافق هسته ای ایران، در خطر فروپاشی

به نوشته نیوزویک، با گذشت شش ماه از امضای توافقنامه هسته ای ایران، احتمال فروپاشی آن هرچه بیشتر افزایش یافته است.
نشریه نیوزویک در گزارشی نوشت: برای بیش از یک دهه، لباس های قدیمی، لوازم آرایشی و اجناسی با ارزش کمتر 100 دلار، تنها محصولاتی بودند که از ایران وارد آمریکا می شدند. اما با اجرای توافق هسته ای، این کشور موفق شد صادرات فرش های معروف و پسته خود را به آمریکا دوباره آغاز کند. ایرانی ها با بهبود صنعت نفت و دستیابی به میلیون ها دلار درآمد فریز شده در بانک های آمریکایی، در انتظار بهبود وضع اقتصادی بودند. مسئولان آمریکایی نیز به تهران اطمینان داده بودند که پس از امضای برجام سرمایه گذاران به این کشور باز خواهند گشت و ایران از انزوا خارج می شود. وندی شرمن در سال 2014 در این باره گفت: "پس از این که ما تحریم های اصلی را لغو کنیم، جهان به سوی ایران سرازیر می شود."

  ادامه مطلب ...

ثمن اعطا می‌کنید یا سمن؟

فکرمی کنید تفاوتی میان اعطای سمن با ثمن وجود دارد؟
گاهی پیش می‌آید که برای تقدیر و تشکر از کسی به وی هدیه‌ای می‌دهیم. گاه این هدیه از جنس ثمن است و گاه از جنس سمن. فکر می‌کنید تفاوتی میان این دو کلمه وجود دارد. در املای کلمه سمن با ثمن نباید اشتباه کرد.

«ثمن» کلمه‌ای عربی به معنای قیمت است اما «سمن» کلمه‌ای فارسی و به معنای گلی معروف.

حافظ در شعر خود می آورد:

که هر که کنج قناعت به گنج دنیا داد
فروخت یوسف مصری به کمترین ثمنی

«ثمن» در فارسی بیشتر به معنای «ثمن بخس» یعنی بهای ناچیز به کار می‌رود. به عنوان مثال در جمله‌ای آمده است:

او خانه و ملکش را به ثمن بخس فروخت و مهاجرت کرد.

خشم رسانه‌های سعودی از تحویل سامانه موشکی "اس 300" به ایران + تصاویر

اخیرا ادعایی از سوی یک روزنامه سعودی درباره سامانه موشکی "اس 300" مطرح شده است.
گمانه زنی‌ها و ادعاهای روزنامه‌های اسرائیلی و عربی در منطقه  بر ضد جمهوری اسلامی ایران به یک سناریو ادامه دار تبدیل شده است.

  ادامه مطلب ...

پوست این میوه تابستانی هم خوردنی است

هندوانه میوه ای برای فصول گرم که می توانند درمانگری موثر در اغلب بیماری های ناشی از تغییر فصول باشد.
 محمد باقر مینایی متخصص طب سنتی در رابطه با خواص هندوانه گفت: هندوانه مزاج سرد و تر دارد و خون را رقیق می کنند یعنی مخلوط هندوانه با خون یک خون رقیق را می سازد.  قابلیت این را دارد که عتش را در افراد با مزاج گرم و تر را برطرف کند.  

 مینایی ادامه داد: آب هندوانه برای درمان التهابات کلیه ،مثانه و بر طرف کردن یبوست موثر و حتی برای افرادی که دارای فشار خون یا مبتلایان به تاتیگاردی موثر است. همچنین برای بافت هایی مثل بافت معده ، پانکراس، کبد، مبتلایان به  دیابت مقوی  می باشد.
وی تصریح کرد: دیابتی ها هم می توانند هندوانه بخورند اما هندوانه ای که محصول کود شیمیایی نباشد. 
این متخصص طب سنتی اظهار کرد: هندوانه به عنوان یک ترکیب رطوبت  دار برای افرادی که دچار ناراحتی های دهان، حلق یا گلو و افرادی که پوست خشک و یا لاغر و یا مزاج خشک دارند می تواند موثر واقع شود.
 
وی عنوان کرد: ترکیب سکنجبین با آب هندوانه موثر در نابودی صفرای زیاد است. افرادی که اصطلاحا صفرای محترقه دارند از مخلوط آب هندوانه و سکنجبین استفاده کنند. این ماده ترکیبی برای آرامش و وسواس فکری آنها خوب است. 

مینایی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر شیر با آب هندوانه مخلوط شود ترکیبی فوق العاده برای ناراحتی  های ذهنی و فکری است. افرادی که دچار ناراحتی های ذهنی هستند می توانند از این ترکیب فوق العاده استفاده کنند. 

متخصص طب سنتی ادامه داد: استفاده از ترکیب سرکه با آب هندوانه برای درد مفاصل بگذارند باعث  کاهش آن در مفصل می شود. 

وی عنوان کرد:  تخم هندوانه خود به عنوان یک ملین ، نرم کننده پوست بدن، نرم کننده سطح مخاط دستگاه گوارش، مقوی در هضم غذا ، از بین برنده سنگ مثانه،کلیه،کیسه صفرا است.  
 
مینایی افزود: در واقع ضد آنتی توکسید موجود در پوست هندوانه دافع سمومات بدن بوده و به دلیل مجاورت اشخاص با آلاینده ها آنتی توکسید برای بدن مفید بوده که پوست هندوانه برای کبد ، یرقان و دیابت بسیار مفید است . 

وی در ادامه عنوان کرد: برای استفاده از پوست هندوانه ابتدا آن را قطعه قطعه کرده و در آب و آهک می خوابانند،  سپس شستشو داده و با شکر و عسل مخلوط و هر صبح  دو قاشق از آن میل کنید. این ترکیبپ ضد دیابت و ضدوسواس فکری می باشد .

یک فنجان قهوه داغ/ جای خالی "روانپزشکان" در سلامت روان!

با ماشینی شدن زندگی در جوامع امروزی اغلب مردم با دغدغه های فکری گوناگونی روبرو هستند و زمانی که انسان از سلامت روان خود غافل شود پای افرادی به اسم فالگیر برای رفع مشکلات به میان می آید.

  ادامه مطلب ...

زمان و میزان افزایش حقوق کارمندان دولت

قانون بودجه به زودی با ابلاغ مجلس در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت و احکام مربوطه از جمله افزایش حقوق کارکنان از هفته آینده در دستور کار قرار می‌گیرد.
زمان و میزان افزایش حقوق کارمندان دولت
 تازه‌ترین اخبار از روند بررسی و ابلاغ بودجه 1395 حاکی از آن است که قانون بودجه به زودی با ابلاغ مجلس در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت و احکام مربوطه از جمله افزایش حقوق کارکنان از هفته آینده در دستور کار قرار می‌گیرد.

پیگیری آخرین شرایط بودجه 1395 باتوجه به اتمام اردیبهشت ماه در آخر هفته جاری و به تبع آن تمام شدن دوره زمانی اجرای بودجه دو دوازدهم، از این حکایت دارد که به احتمال فراوان لاریجانی، رئیس مجلس امروز -چهارشنبه- قانون بودجه 1395 را به دولت ابلاغ می‌کند.

در این فرایند با ابلاغ قانون بودجه از سوی رئیس جمهور به سازمان مدیریت و برنامه ریزی، این سازمان نیز با تدوین آیین نامه های لازم قانون را در اختیار دستگاهها قرار داده و از هفته آینده اجرایی خواهد شد.

بودجه 1395 در حالی با حدود دوماه تاخیر در دستور کار مالی دولت قرار می‌گیرد که با توجه به اینکه لایحه آن با دیرکرد حدود 40 روزه به مجلس ارائه شد، همزمانی با انتخابات مجلس دهم مانع از تصویب لایحه شده و در نهایت دولت لایحه دو دوازدهم برای دو ماه ابتدایی امسال پیشنهاد و به تصویب مجلس رسید. در دوماه اول امسال، قانون بودجه مورد اجرای بر اساس قانون سال گذشته و احکام آن بود. این در حالی است که با ابلاغ قانون بودجه 1395، از هفته آینده احکام بر اساس آن اجرایی می‌شود.

در این بین افزایش حقوق کارکنان دولت نیز مورد توجه است که در دو ماه اول امسال بر اساس احکام سال گذشته همچنان پرداخت شده ولی برای خرداد ماه با افزایش 12 درصدی پرداخت می‌شود. مابه‌التفاوت حقوق های پرداخت شده در دو ماه اول سال نیز با نرخ های جدید ابلاغی، محاسبه و به کارکنان پرداخت می شود. میزان افزایش حقوق کارکنان در سال1394 حدود 14 درصد بود.
منبع: ایسنا

فارین پالیسی: چرا دختران غربی به داعش می‌پیوندند؟+ تصاویر

فارین پالیسی در مطلبی، نظریه‌های مختلف درباره دلیل پیوستن زنان و دختران غربی به گروه تروریستی داعش را بررسی کرد.
 پایگاه اینترنتی مجله آمریکایی «فارین پالیسی» در مطلبی نوشت: زنان و دختران غربی که به داعش می‌پیوندند، دنبال چه چیزی هستند؟  نظریه نخست این است که آن‌ها به دنبال ازدواج با عناصر داعش هستند. بنابر نظریه دیگر، این زنان و دختران نمی‌دانند به دنبال چه هستند؛ زیرا خود در این تصمیم‌گیری نقشی نداشته‌اند.

  ادامه مطلب ...

وقتی انحراف اخلاقی دختران و پسران ایرانی از نان شب واجب‌تر می‌شود!

عده‌ای که تعدادشان کم نیست از روش‌های مستهجن گرفته تا ... سعی در انحراف جوانان دارند.
وقتی انحراف غیر اخلاقی دختران و پسران ایرانی از نان شب واجب‌تر می‌شود!ازدواج به عنوان سنتی پسندیده در تمام جوامع، در طول تاریخ از جایگاه خاصی برخوردار بوده است. هر فردی با ازدواج و تشکیل خانواده وارد مرحله جدیدی از زندگی می‌شود و نقش همسر بودن را می‌پذیرد که لازمه‌ی آن، احترام، عشق تعهد و مسئولیت‌پذیری است.

  ادامه مطلب ...

آفت های زندگی مشترک را بدانید

با رعایت مواردی در زندگی مشترک، زوجین جوانی که تازه ازدواج کردند، می توان روابط عاشقانه تری را تجربه کرد.
فریبا احدی بیگلو روان شناس و مشاور  اظهارداشت: عدم رعایت بعضی نکات در زندگی مشترک در میان زوج های جوان باعث می شود که آن ها با مشکلاتی در زندگی خود مواجه شوند که از جمله این موارد رابطه بد با خانواده همسر است که در صورت ایجاد مشاجره، همسرتان در دوراهی انتحاب قرار می گیرد و برقراری یک رابطه صمیمانه و محترمانه باعث ایجاد آرامش میان شما و همسرتان خواهد شد. 

وی ادامه داد: انجام گفت و گوی صمیمانه، آرام و منطقی به جای مشاجره، پرخاشگری و فریاد زدن، در زمان بروز اختلافات می تواند کمک بزرگی در حفظ آرامش شما داشته باشد و برای این کار لازم است پیش از ازدواج برای دستیابی به صبر و کنترل خشم مهارت های لازم را کسب کرد.

احدی بیگلو اضافه کرد: تلاش برای تغییر خلقیات همسر کار بیهوده ای است و جز ایجاد کدورت میان شما سود دیگری برایتان نخواهد داشت، همچنین ترک عادت های دوران مجردی مانند گپ زدن بیش از حد با دوستان می تواند کمک بزرگی در ایجاد صمیمیت بیشتر میان شما و همسرتان شود. 

این روان شناس در پایان گفت: کنار گذاشتن غرور بی جا بویژه در زمان دعوا میان زوجین، دوری از خود رأی بودن در برخورد با عقاید همسر و ایجاد یکدلی میان آنها، جلوگیری از حسادت به همسر خود و همچنین پرهیز از دعوا بر سر مسائل بیهوده از دیگر مواردی است که باید در زندگی مشترک به آن توجه داشت.

گوشه گیری مردان را جدی بگیرید

یکی از مشکلاتی که خانم ها از آن گله مندند سکوت و انزوای مردان بویژه هنگام بازگشت از محل کارشان است.
امین حق وردی روان شناس و مشاور  اظهارداشت: گاهی زوجین با وجود زندگی در کنار یکدیگر مانند دو بیگانه هستند و روابط عاطفی سردی دارند زیرا هر یک در طول روز سرگرم کار و مشغله روزمره خود بوده و فرصت کافی برای با هم بودن را ندارند.

وی ادامه داد: مورد توجه قرار گرفتن و دوست داشته شدن برای مردان مهم است، و از این رو خانم ها باید سعی کنند تا وقت بیشتری را به همسرشان اختصاص دهند حتی اگرچه در یک تایم 30 دقیقه ای با او به گفت و گو بپردازند. 

حق وردی افزود: برخی از مردان بعد از بازگشت از محل کار به منزل منزوی و گوشه گیر می شوند که معمولا به علت وجود مشکل یا شکستی در محل کار، این رفتار را از خود بروز می دهند زیرا صحبت کردن درباره مشکلاتشان با دیگران کار سختی است.

این روان شناس در پایان گفت: تغییراتی مانند سکوت، انزوا یا عصبی شدن در مردان نشانه هایی است که باید جدی گرفته شوند و در این شرایط خانم باید بدون سرزنش و نصیحت در یک فرصت و موقعیت مناسب از نظر زمان و مکان، به آرامی سر صحبت را با او باز کند و از مشکلش جویا شود.

ماجرای خانم‌های پایتخت نشین که دوست دارند، مطلقه شوند!/ همه چیز توافقی

این روز‌ها به صورت باورنکردنی از هزاران زن در پایتخت نام برده می‌شوند که علاقمند هستند مطلقه شوند.
ماجرای خانم‌های پایتخت نشین که دوست دارند، مطلقه شوند!/ همه چیز توافقیروز گذشته بود که رئیس کل دادگاه های انقلاب تهران از افزایش درخواست طلاق های توافقی از سوی زوجین خبر داد و گفت: در سال گذشته ۱۰ هزار و ۴۳۲ مورد درخواست طلاق از سوی زوجه مطرح شده و همچنین ۲۸ هزار و ۹۳۸ مورد درخواست طلاق توافقی در دادگستری شهر تهران به ثبت رسیده که این آمارها بسیار وحشتناک است.

  ادامه مطلب ...

پایدارترین "سامانه دفاع موشکی جهان" چیست؟ + مشخصات و تصاویر

سامانه‌های دفاع موشکی می‌توانند یک آسمان امن را برای کشوری که از این سیستم‌ها استفاده می‌کند به وجود آورند.
 سامانه‌های دفاع موشکی نقش مهمی در مقابله با هواپیما‌ها و جنگنده‌های متخاصم دارند و در این زمینه طیف گسترده‌ای از این تجهیزات در  کشورهای جهان یافت می‌شود.

  ادامه مطلب ...

آمریکا از نهایی شدن طرح خرید آب سنگین از ایران خبر داد

وزیر انرژی آمریکا از نهایی شدن طرح خرید آب سنگین از ایران به ارزش 8.6 میلیون دلار خبر داد.
به نقل از واشنگتن اگزماینر، «ارنست مونیز،» وزیر انرژی آمریکا امروز از نهایی شدن طرح خرید آب سنگین از ایران به ارزش  8.6 میلون دلار خبر داد.

این منبع خبری اعلام کرد دولت اوبامادر حرکت به سوی نهایی کردن معامله خرید آب سنگین مورد استفاده ایران در برنامه هسته‌ای به ارزش ۸.۶ میلیون دلار است.

مونیز در سخنانی در این زمینه اظهار کرد ما در پروسه اجرای اولین معامله قرار داریم . ما می خواهیم اولین خرید، تنها اولین خرید را تسهیل نماییم.

وی در ادامه دلیل خرید آب سنگین ایران از سوی آمریکا را محدودیت‌های موجود درتوافق اتمی در بکارگیری مواد هسته‌ای اعلام داشت و افزود که با خرید آب سنگین ایران و استفاده آن در آمریکا ، زیر ساخت‌های هسته‌ای این کشور از بین می‌رود.

مونیز افزود :خرید آب سنگین بر اساس روح توافق است و همه کشورهای حاضر در آن توافق کردند و بدین وسیله ایران نیز از حرکت به سوی سلاح‌ هسته‌ای باز می‌ماند.

وزیر انرژی آمریکا در خاتمه اظهار داشت: این اقدام در حال از بین بردن تهدیدهای موجود است.

روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال اخیر نوشته بود که دولت اوباما در راستای تضمین اجرای توافق هسته‌ای با ایران (برجام)، قصد دارد 32 تن آب سنگین از ایران خریداری کند.

به نوشته این روزنامه آمریکایی، این اقدام از آنرو صورت می‌گیرد که وزارت انرژی آمریکا نگران است ایران نتواند به سرعت ذخایر اب سنگین خود را کاهش دهد.

بر اساس توافق هسته‌ای ایران و 1+5، ایران متعهد شده است که ذخایر آب سنگین خود را طی سال‌های اولیه در سطح کمتر از 130 تن نگهداری کند و در سال‌های بعد نیز اجازه ندهد این ذخایر به بیش از 90 تن برسد

آمریکا «طاغوت اعظم» و «شیطان اکبر» است/ امروز مهمترین وظیفه، تبیین و مبارزه برای روشنگری است

رهبر انقلاب فرمودند: آمریکا «طاغوت اعظم» و «شیطان اکبر» است.
آمریکا «طاغوت اعظم» و «شیطان اکبر» است/ امروز مهمترین وظیفه، تبیین و مبارزه برای روشنگری است حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع شرکت‌کنندگان در سی و سومین دوره‌ی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، ایمان به خدا و کفر به طاغوت را مبنای اصلی و واقعی اقتدار دانستند و با تأکید بر اینکه آمریکا «طاغوت اعظم» و «شیطان اکبر» است، گفتند: امروز مهم‌ترین وظیفه‌ی علما، روشنفکران و نخبگان، «روشنگری» و «جهاد تبیینی» در قبال فریب‌کاری‌های طواغیت است و امت اسلامی نیز باید فریب وعده‌های قدرت‌ها را نخورد و از تهدیدهای آنها هم نهراسد.

  ادامه مطلب ...

پترو دلارهای سعودی، عامل قطع روابط کشورها/دلیل واقعی قطع روابط مالدیو با ایران چه بود؟

تحلیلگران از دلیل واقعی اقدام مالدیو در قطع روابط دیپلماتیک با ایران پرده برداشتند.
پترو دلارهای سعودی،عامل قطع روابط کشورها/دلیل واقعی قطع روابط مالدیو با ایران چه بود؟کشور مالدیو، امروز، چهارشنبه، با ادعای دخالت ایران در امور کشورهای منطقه و برهم زدن امنیت و ثبات کشورهای حاشیه خلیج فارس، روابط دیپلماتیک خود با ایران را قطع کرد.

  ادامه مطلب ...