پروژه دانش‌آموزی بسیار جنجالی با اسپری فلفل + عکس

مسئولان یک مدرسه برای دانش آموزان خود آموزش استفاده از اسپری فلفل را در نظر گرفته اند.

یکی از مدارس در اوهایوی آمریکا برای دانش آموزان کلاس یازدهم خود پروژه دفاع شخصی با اسپری فلفل را در نظر گرفته است و بر این اساس گفته می‌شود که این درس برای آموزش قانون و عواقب آن مورد توجه قرار گرفته است؛ این فعالیت هفته گذشته در دبیرستان "باربتون" (Barberton High School) در حدود ۴۰ مایلی جنوب کلولند انجام شده است.

  ادامه مطلب ...

گروهی از دانشمندان با بررسی غذای روزانه فضانوردان از تاثیر حیرت‌انگیز مصرف این ماده بر روی وزن آنها پرده برداشتند.

 مصرف نمک می‌تواند باعث لاغری در افراد از طریق شکسته شدن مقادیر بالایی از سلول‌های چربی بدن و نیز افزایش دفع ادرار بدون نیاز به نوشیدن حجم زیادی از آب شود.

  ادامه مطلب ...

فرصت را برای خوردن این خوراکی های بهاری، از دست ندهید+ تصاویر

افراد باید مواد غذایی متناسب با هر فصل استفاده کنند تا سطح تغذیه شان ارتقا یابد.

 برخی مواد غذایی موجب بهبود روحیه، انرژی، متابولیسم و حافظه شما می شوند. بهتر است آنها را در رژیم غذایی خود در فصل بهار بگنجانید. زیرا وقتی انتخاب های غذایی شما درست باشند، آینده سلامت شما بهتر خواهد بود.

  ادامه مطلب ...

این قسمت از کله‌پاچه را حتما بخورید

یک محقق و پژوهشگر طب سنتی ضمن اشاره به مقوی‌ترین قسمت کله‌پاچه گفت: مصرف کله‌پاچه در فصل بهار ممکن است تبعاتی در پی داشته باشد.

یونس حیدری محقق و پژوهشگر طب سنتی در خصوص طبع فصل بهار گفت: فصل بهار از نظر طب سنتی دارای طبع گرم و‌ تر است به طوری که رطوبت هوا در این فصل زیاد بوده و دمای هوا افزایش پیدا می‌کند؛ بنابراین اشخاص باید از مصرف غذاهای سنگین یا مواد غذایی که طبع گرم و‌ تر دارند، خودداری کنند.

  ادامه مطلب ...

جدیدترین گاف ترامپ/ وقتی آقای رئیس‌جمهور کوکا را با کاکائو اشتباه می‌گیرد!

رئیس‌جمهور آمریکا در گافی آشکار اعلام کرد کشورش قصد مبارزه با کشت کاکائو در کلمبیا را دارد!

به نقل از خبرگزاری نووستی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در گافی آشکار به اشتباه اعلام کرد آمریکا قصد دارد با کشت کاکائو در کلمبیا مبارزه کند. وی بجای لفظ گیاه کوکا که حاوی مواد مخدر است، از مبارزه با کشت کاکائو سخن گفت.

  ادامه مطلب ...

هوش از پدر به ارث می رسد یا از مادر؟

دانشمندان معتقدند که عوامل محیطی می‌توانند روی تحصیلات و بهره هوشی انسان تاثیر بگذارند.

  در کنار این نظریات ،نظریه دیگری نیز وجود دارد مبنی براینکه تحقیقات اخیربرخی دانشمندان نشان داده است که کودکان هوش خود را از مادرشان به ارث می‌برند.به گفته این دانشمندان پدر در به ارث رسیدن میزان هوش و ذکاوت به کودکان هیچ دخالتی ندارد، زیرا زنان به خاطر داشتن دو کروموزوم X احتمال بیشتری برای انتقال ژن هوش به فرزندانشان دارند.

  ادامه مطلب ...

منابع سرشار از کربوهیدرات را بشناسید + اسامی

یک الگوی غذایی سرشار از این نوع خوراکی‌ها امکان ابتلا به انواع بیماری‌ها را کاهش داده و در عین حال انرژی بدنتان را تامین می‌کند.

 بهترین مواد غذایی منابع مغذی از کربوهیدارت‌ها هستند. حتما شما نیز نام کربوهیدرات‌ها را شنیده اید و می‌دانید که بخشی از هر رژیم غذایی را منابع کربوهیدراتی تشکیل می‌دهند و اگر مصرف منابع کربوهیدرات کمتر و یا بیشتر از مقادیر مورد نیاز بدن باشند، عوارضی را به همراه دارد؛ برای مثال یک رژیم غذایی غنی از کربوهیدرات‌ها اشتها و چاقی شکمی را دوچندان می‌کند و یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات کاهش وزن کوتاه مدت را ارتقا می‌بخشد، ولی خطرات و عوارضی را به ویژه در سیستم کلیوی به همراه دارد.

  ادامه مطلب ...

دروغ مصلحتی به همسر؛ درست یا غلط؟

دروغ گفتن یک عمل مذموم و ناشایست بوده و ممکن است در زندگی مشترک باعث دلخوری طرفین شود، اما سوال اینجاست که آیا دروغ مصلحتی بین زوجین همیشه کار اشتباهی است یا خیر.

 اعتماد جوهره زندگی زناشویی است و اگر دروغگویی باعث شود اعتماد زوج‌ها نسبت به یکدیگر سلب شود، زندگی به کام آن‌ها تلخ شده و سردی عاطفی جای صمیمیت را خواهد گرفت.

  ادامه مطلب ...

مردم هرچه بیشتر و هرچه زودتر پای صندوق‌ها بیایند/سرنوشت کشور دست مردم است

رهبر انقلاب فرمودند: مردم هرچه بیشتر در انتخابات شرکت کنند و هرچه زودتر در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، زیرا کار نیک را باید در اول وقت انجام داد و نباید آن را به تأخیر انداخت.

مردم هرچه بیشتر و هرچه زودتر پای صندوق‌ها بیایند/سرنوشت کشور دست مردم است
 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره‌ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در محل صندوق سیار 110 در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله)، آرای خود را به صندوق انداختند.

  ادامه مطلب ...

ماجرای سوءاستفاده از انگشتر رهبری

شایعه سازان این بار دست به دامن انگشتر رهبری شدند.

رهبر انقلاب ٣ماه است که از انگشتر عقیق کبود استفاده می‌کنند، انگشتری که بارها در تصاویر مختلف دیده شده و صحت آن در عکس‌های زیر به خوبی قابل مشاهده است.

  ادامه مطلب ...

پازل دشمن تکمیل نشد/ به خط شدن سلایق مختلف سیاسی در قرار انتخابات

همه آمده اند؛ از جوان ۱۹ ساله پر شور و شوق رأی اولی تا مادربزرگ ۹۰ ساله مهربانی که می‌گوید تا جان در بدن دارم، برای سربلندی ایران قدم بر می‌دارم؛ همه آمده اند تا پازل دشمن تکمیل نشود.

امروز بیست و نهم اردیبهشت ماه، روز سرنوشت ساز و حماسه حضور مردم ایران، روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایران است. با وجود اینکه هنوز زمان زیادی از زمان آغاز اخذ رأی در شعب سراسر کشور سپری نشده، اما حضور بی نظیر مردم و به ویژه جوانان در این دوره از انتخابات وصف ناپذیر و قابل ستایش است.

  ادامه مطلب ...

کاربرد "محفظه‌های سیاه" در ایستگاه‌های متروی روسیه چیست؟

افراد زیادی که در متروهای روسیه آمد و شد دارند، محفظه های فلزی سیاه رنگی را دیده اند؛ زیرا تقریبا در هر ایستگاهی وجود دارد اما کاربرد آن چیست و در چه مواقعی استفاده می شود؟

 به نقل از العالم ، پایگاه اسپوتنیک عربی نوشت، محفظه های سیاه رنگ در متروهای روسیه برای قرار دادن کیف ها و وسائل مشکوک جا مانده درمترو کاربرد دارد تا اگر منفجر شد شخصی آسیب نبیند و به عبارت دیگر این محفظه های ضد بمب و مواد منفجره هستند، نه برای دکور و زیبایی.

  ادامه مطلب ...

ریاض، هدف موشک بالستیک یمنی‌ها قرار گرفت

نیروهای مشترک یمن، پایتخت عربستان سعودی را با موشک بالستیک زلزال دو هدف قرار دادند.

  ادامه مطلب ...

انتشار تصویر بی سابقه از جنگنده تی 50 روسیه

برای نخستین بار تصویر هشتمین نمونه آزمایشی جنگنده نسل پنجم تی 50 روسیه منتشر شد.

 به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، برای اولین بار تصویر جنجالی هشتمین نمونه آزمایشی جنگنده نسل پنجم تی 50 روسیه در فضای مجازی منتشر شده است که این جنگنده را در حال حمل مخزن‌های سوخت اضافه نشان می دهد.

  ادامه مطلب ...

قدردانی استثنایی مردم کره شمالی از دانشمندان موشکی+تصاویر

پنج روز پس از آزمایش موشکی با برد بی سابقه از سوی کرۀ شمالی، مردم این کشور قدردانی استثنایی و ویژه ای از دانشمندان موشکی این کشور انجام دادند.

به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، پنج روز پس از آزمایش موشکی با برد بی سابقه از سوی کرۀ شمالی، مردم این کشور قدردانی استثنایی و ویژه ای از دانشمندان موشکی این کشور انجام دادند.

  ادامه مطلب ...

سر و کله ویروس مرگبار ابولا دوباره پیدا شد/جان باختن دست کم 3 نفر در کنگو

سازمان بهداشت جهانی براساس گزارش شیوع ابولا در جمهوری کنگو و مرگ سه نفر شیوع دوباره این بیماری را تایید کرده است.

ویروس مرگ بار ابولا دوباره بازگشت/جان باختن دست کم 3 نفر در کنگو سازمان بهداشت جهانی (WHO) شیوع ابولا در جمهوری دموکراتیک کنگو را تایید کرده است، بر اساس این گزارش در پی این شیوع صدها نفر در معرض خطر ابتلا قرار گرفتند.

  ادامه مطلب ...

با شغل دوم و مخفی پادشاه هلند آشنا شوید+ تصاویر

پادشاه هلند 21 سال است که مخفیانه به شغل دومی مشغول است.

به نقل از گاردین، "ویلم الکساندر"، پادشاه هلند فاش کرد که در 21 سال گذشته در کنار پادشاهی این کشور، به شغل دوم خلبانی هواپیما در پروازهای داخلی مشغول بوده است.

  ادامه مطلب ...

روانشناسی جمعیتی که به پای صندوق‌های رای می‌روند

انتخابات مهم‌ترین رکن برای تعیین سرنوشت آینده کشور محسوب شده و حضور حداکثری در این رویداد سیاسی و اجتماعی نشان از قدرت بی‌بدیل نظام مردم‌سالار جمهوری اسلامی ایران است.

انتخابات به عنوان مهم‌ترین عرصه حضور مردم در صحنه تصمیم گیری برای تعیین سرنوشت خویش در جوامع مردم سالار شناخته می‌شود در واقع جمهوری اسلامی ایران که نظامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است از این قاعده مستثنی نیست؛ بنابراین انتخاب نامزدهای مورد نیاز برای تصدی مسئولیت‌ها اهمیتی به بهای تعیین آینده یک نظام و مملکت دارد.

  ادامه مطلب ...

شنبه پس از انتخابات؛ روز مهربانی و بردباری

رهبر انقلاب اسلامی همواره در مقاطع مختلف انتخاباتی در بیانات‌شان توصیه‌هایی را از جمله؛ «ملت، بزرگترین برنده انتخابات است»،«طرفداران سایر نامزدها احساس خسارت نکنند»، «نتیجه‌ی انتخابات ملّت هرچه شد، معتبر است»، «تبریک به رئیس جمهور منتخب مصداق رفتار نجیبانه است» و .... به مردم، مسوولان و کاندیداها داشته‌اند.

شنبه پس از انتخابات؛ روز مهربانی و بردباریبخشی از دیدگاه های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره شنبه پس از انتخابات را در زیر بخوانید.

  ادامه مطلب ...

جدال نابرابر نمایندگان ایران با کشورهای عربی/ حال و روز اسفناک سرخابی های ایران در آسیا

سه تیم ایرانی حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا درحالی می‌بایست به مصاف رقبایشان بروند که شرایط خوبی ندارند.

صادق تبارتیم های استقلال تهران، استقلال خوزستان و پرسپولیس درحالی می بایست در چارچوب رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفانشان بروند که شرایط خوبی را سپری نمی کنند و وضیعت نسبتا بدی دارند.

  ادامه مطلب ...

شیمی‌درمانی تا 8 سال آینده منسوخ می‌شود/ روش‌های درمانی نوین برای سرطان

جدیدترین شیوه‌های درمان سرطان در همایش تازه‌های آنکولوژی رونمایی شد که از نتایج این روش‌ها می‌توان به افزایش طول عمر سرطانی‌ها اشاره کرد.

حمید سعیدی‌ساعدی متخصص رادیوتراپی و آنکولوژی و دبیر علمی همایش یک روزه تازه‌های آنکولوژی که صبح امروز در هتل استقلال برگزار شد، در حاشیه مراسم گفت: هدف از این همایش آشنایی هر چه بیشتر آنکولوژیست‌ها با تازه‌های درمانی حوزه آنکولوژی است.

  ادامه مطلب ...

علی دایی، آب پاکی را روی دست پرسپولیسی ها ریخت

سرمربی تیم فوتبال سایپا با انتقال مهدی ترابی به پرسپولیس مخالف است.

درحالی که رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا هفته گذشته اعلام کرد درصورت پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای جذب مهدی ترابی و تمایل این بازیکن به پوشیدن پیراهن این تیم، مشکلی برای مذاکره با مسئولان پرسپولیس ندارد اما علی دایی سرمربی جدید سایپا صراحتا با انتقال هافبک ملی پوش تیمش به جمع شاگردان برانکو مخالف است.

  ادامه مطلب ...

خوردن این غذای پرطرفدار بدنتان را پر از کرم می‌کند + تصاویر

افرادی که به کشورهای شرق آسیا سفر کرده‌اند با طعم خوراکی‌های دریایی آشنایی دارند اما این غذاهای لذیذ ممکن است به موجودات میکروسکوپی بسیار خطرناکی آلوده باشد.

  ادامه مطلب ...

تندی این فلفل آتشین می‌تواند جان انسان را بگیرد!+ تصاویر

یک سرآشپز اهل ولز فلفلی موسوم به "نفس اژدها" تولید کرده است که استفاده از آن می‌تواند به مرگ منجر شود.

 به نقل از وب‌سایت میرور، یک سرآشپز موفق شده است تندترین فلفل جهان را تولید کند. گفته می‌شود این فلفل چنان تند است که می‌تواند موجب مرگ انسان شود.

  ادامه مطلب ...

تصاویر دیدنی از دهکده رنگین کمان در اندونزی

رنگ های شاد و طرح های جالب، به این دهکده جلوه ای خاص و بی نظیر بخشیده اند.

 همیشه محله های کثیف و شلوغ جلوه ناخوشایندی به بافت شهر می دهند. نماهایی که آنها به یک شهر یا روستا می دهند شاید به بسیاری از ما حس خوشایندی القا نمی کند.

  ادامه مطلب ...

لباس جنجالی وزیر فرهنگ ر‍ژیم صهیونیستی در جشنواره کَن+عکس

در این گزارش لباس عجیب وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی در جشنواره فیلم کَن در فرانسه را مشاهده می کنید.

لباس جنجالی وزیر فرهنگ ر‍ژیم صهیونیستی در جشنواره کَن هفتادمین جشنواره فیلم کن از تاریخ ۱۷ تا ۲۸ می (۲۸ اردیبهشت تا ۷ خرداد) در کن فرانسه برگزار می‌شود که در این مراسم میری رگو وزیر فرهنگ این رژیم ملعون با طرحی که روی دامن خود داشت ناسزاهای بسیاری از کاربران فضای مجازی را برای خود خرید زیرا قصد داشت سالگرد اقدام ننگین کشورش که با توجه به تقویم عبری نیز نزدیک است پیشاپیش به همه یادآوری کند و جشن بگیرد.

  ادامه مطلب ...

هدف ارتش ترکیه از ساخت پایگاه نظامی در شهر "الباب" چیست؟

یک کارشناس مسائل غرب آسیا اهداف ارتش ترکیه از ساخت پایگاه نظامی در شهر الباب استان حلب را تشریح کرد.

هدف ارتش ترکیه از ساخت پایگاه نظامی در استان حلب چیست؟

"حسن هانی‌زاده" کارشناس مسائل غرب آسیا درباره ساخت پایگاه نظامی ارتش ترکیه در استان حلب و اهمیت ژئوتوپلیک این پایگاه نظامی عنوان داشت: هدف ارتش ترکیه و اردوغان از گسترش نفوذ جغرافیایی در  شمال سوریه کاملا استعماری و تجزیه طلبانه است.

  ادامه مطلب ...

هرگونه اعلام نظرسنجی از امروز در فضای رسانه‌ای و مجازی فاقد اعتبار است/تنها مرجع اعلام نتایج انتخابات وزارت کشور است

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: هرگونه اعلام نظرسنجی از امروز در فضای رسانه‌ای و مجازی فاقد اعتبار و ارزش است.

هرگونه اعلام نظرسنجی از امروز در فضای رسانه‌ای و مجازی فاقد اعتبار است
 حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که روز پنج شنبه 28 اردیبهشت ماه برگزار شد، با بیان اینکه تاکنون چند مقطع از انتخابات از جمله مرحله ثبت‌نام و احراز صلاحیت‌ها،  و همچنین تبلیغات انتخاباتی را پشت سر گذاشته‌ایم اظهار داشت: با قاطعیت اعلام می‌کنم هیچ مشکل امنیتی ویژه‌ای در ارتباط با انتخابات نداشته‌ایم و این موضوع محصول تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و همچنین همدلی مسئولان، ستادهای انتخاباتی و مردم عزیزمان بوده است.

  ادامه مطلب ...

اقدام متقابل ایران علیه برخی افراد و نهادهای آمریکایی+ لیست افراد و نهادها

امروز دولت جدید آمریکا در اجرای تعهدات برجامی آن کشور اقدام به تمدید اسقاطیه تحریم‌های کنگره آمریکا نموده و بدین ترتیب به توقف اجرای این تحریم‌ها ادامه داد.

بیانیه وزارت خارجه ایران درخصوص اقدام متقابل علیه برخی افراد و نهادهای آمریکایی امروز دولت جدید آمریکا در اجرای تعهدات برجامی آن کشور اقدام به تمدید اسقاطیه تحریم‌های کنگره آمریکا نموده و بدین ترتیب به توقف اجرای این تحریم‌ها ادامه داد.

  ادامه مطلب ...

موگرینی: انتخابات ایران را به دقت رصد می کنیم/آژانس پنج بار پای بندی تهران به برجام را تایید کرده است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد انتخابات ریاست جمهوری ایران را به دقت رصد می کنیم.

 به نقل از یورونیوز، فدریکا موگرینی -- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا -- گفت درباره نتایج احتمالی انتخابات ایران صحبتی نمی کنم ولی قطعا این انتخاباتی است که ما آن را از نزدیک دنبال می کنیم زیرا ایران بازیگری بسیار مهم در منطقه و آسیا است و قطعا انتخابات فعلی بسیار اهمیت دارد.

  ادامه مطلب ...