دارچین؛ظالم ترین چربی سوز شکم/نشانه‌‌‌‌های شایع گرمازدگی/ ارتباط مستقیم فشار خون با چای سبز/خطر در کمین زنان چاق باردار است

 تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی

**آیا می‌دانستید سه چهارم زمین تا سال ۲۱۰۰ گرفتار موج گرمایی کشنده می‌شود؟

  ادامه مطلب ...

دلاور مردان هوانیروز در آمادگی کامل بسر می برند


امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی:

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: دلاور مردان هوانیروز در آمادگی کامل بسر می برند. اگر بدخواهان بخواهند قدمی بردارند از پای در خواهند آمد.

  ادامه مطلب ...

نتانیاهو خطاب به محمود عباس: از مسموم کردن ذهن جوانان فلسطینی دست بکش!

نخست‌وزیر اسرائیل پیش از سفر دو فرستاده رئیس‌جمهور آمریکا به تل‌آویو و رام‌الله به شدت به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین حمله لفظی کرد.

نتانیاهو خطاب به محمود عباس: از مسموم کردن ذهن جوانان فلسطینی دست بکش!

 پایگاه اینترنتی رای الیوم چاپ لندن در گزارشی نوشت: منابع سیاسی بلندپایه در تل آویو گفتند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا این هفته دو تن از مشاوران ارشد خود را به اسرائیل و رام الله می فرستد تا اقدامات جدیدی را با هدف تحرک بخشیدن به مذاکرات صلح بین اسرائیل و فلسطینی‌ها بررسی کنند.

  ادامه مطلب ...

شوک باورنکردنی به منصوریان/ستاره زیر تیغ می رود؟

هافبک تیم فوتبال استقلال برای بهبود مصدومیتش نیاز به عمل جراحی دارد.

 امید ابراهیمی یکی از کلیدی‌ترین بازیکن استقلال در فصل گذشته که اواخر فصل مصدوم شد و دیدار رفت و برگشت مقابل العین امارات در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد درحال حاضر همچنان به درمان می پردازد.

  ادامه مطلب ...

سناتور آمریکایی: در صورت برگزاری انتخابات در سوریه، بشار اسد ۹۰ درصد آرا را از آن خود می‌کند

عضو مجلس سنای ایالت ویرجینیای آمریکا گفت اگر در شرایط کنونی امکان برگزاری انتخابات سراسری در سوریه فراهم شود، بشار اسد احتمالا ۹۰ درصد آرای ملت این کشور را بدست خواهد آورد.

سناتور آمریکایی: در صورت برگزاری انتخابات در سوریه، بشار اسد ۹۰ درصد آرا را از آن خود می‌کند به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ریچارد بلک»، عضو مجلس سنای ایالت ویرجینیای آمریکا، دیروز دوشنبه با استناد به گزارش‌های منابع اطلاعاتی در این کشور اعلام کرد در صورت برگزاری انتخابات سراسری در سوریه در نزدیکترین زمان ممکن، بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، حدود نود درصد آرا را از آن خود خواهد کرد.

  ادامه مطلب ...

دستگیری ۴۰ داعشی در آذربایجان غربی /هدف تروریست ها انجام عملیات در شب قدر بود

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس، از دستگیری ۴۰ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش خبر داد.

نادر قاضی پور ،از دستگیری ۴۰ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش توسط اداره اطلاعات آذربایجان غربی در شهرستان های پیرانشهر، سردشت، مهاباد، بوکان و تکاب خبر داد.

  ادامه مطلب ...

تغییر در رنگ ادرار را جدی بگیرید/ به میزان کافی آب بنوشید

در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان، مصرف آب و مایعات را در طول روز به ۲ تا ۳ لیتر برسانید و اگر در رنگ ادرار خود تغییری مشاهده کردید به پزشک مراجعه کنید.

فرزاد علامه متخصص اورولوژی و مجاری ادراری با اشاره به اینکه کسانی که هیچ گونه سابقه سنگ کلیه در خود و خانواده شان ندارند منعی برای روزه گرفتن برایشان وجود ندارد، افزود: هیچ ترسی برای تشکیل سنگ وجود ندارد و برای جلوگیری از ایجاد سنگ در کلیه هم لازم نیست اقدامی بکنند.

  ادامه مطلب ...

تشریح شیوه‌ ترورهای کور منافقین به روایت نشریه سازمانی «مجاهد»+ سند

انجام ترورهای کور از سوی واحدهای ترور سازمان که با هدف زنده‌نگه‌داشتن نام سازمان و بزرگ‌نمایی آن و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و علاقه‌مندان نظام جمهوری اسلامی صورت می‌گرفت.

  ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخست وزیر عراق:به امریکایی‌ها اعتماد نکنید؛منتظر فرصت برای ضربه‌زدن هستند

حضرت آیت‌الله خامنه ای در دیدار با نخست وزیر عراق تاکید کردند: به آمریکایی‌ها اعتماد نکنید؛ منتظر فرصت برای ضربه‌زدن هستند آنها به دنبال ریشه‌کنی داعش نیستند.

 حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز (سه‌شنبه) در دیدار آقای حیدر العبادی نخست وزیر عراق و هیأت همراه با تجلیل از #وحدت و انسجام همه جریانهای سیاسی و مذهبی عراق در مبارزه با #داعش، «نیروهای مردمی» را پدیده‌ای مهم و مبارک و عامل اقتدار در عراق خواندند و با تأکید بر لزوم حفظ یکپارچگی سرزمین عراق، گفتند: باید در مقابل آمریکایی‌ها هوشیار بود و به هیچ وجه به آنها اعتماد نکرد زیرا امریکا و اذناب او، مخالف «استقلال، هویت و وحدت عراق» هستند.

  ادامه مطلب ...

پرتاب موشک از سوی سپاه کاملاً درست، ‏بجا و ضروری بود/اختیارات نیروهای مسلح برای پاسخ به داعش بیش از آنچه بود که انجام شد

رییس جمهور با تأکید بر اینکه اقدام موشکی سپاه کاملاً درست، بجا و ضروری بود، گفت: اگر از یک مرکز، گروهکی ‏افرادی را اعزام کند و با پررویی می خواهد به عظمت جمهوری اسلامی ایران صدمه وارد کند، مسلماً پاسخ ‏قاطع دریافت خواهد کرد.‏

حسن روحانی شامگاه سه شنبه در ضیافت افطار با علما و روحانیون ‏گفت: بخشی از مسائل ما اعتقادی است و از دیدگاه دین مبین اسلام، همه بحثهای اعتقادی، برهان، دلیل، ‏بینه و استدلال دارد. در این بخش اعتقادی، بحث رای مردم و آرای مردم اصلا مطرح نیست، آنجا ‏عقل، استدلال، بینه و دلیل مطرح است و به همین دلیل هم این مباحث تقلیدی نیست.‏

  ادامه مطلب ...

بازداشت بیش از 50 قاضی و وکیل متخلف در سال95/ عفو 40 هزار زندانی/ بازداشت یکی از قضات پرونده کهریزک

معاون اول قوه قضاییه گفت: سال گذشته بیش از 50 قاضی، کارمند، وکیل و کارشناس دستگیر و 185کار چاق کن و دلال بازداشت شدند.

برنامه‌های هفته قوه قضاییه تشریح شد/ بازداشت بیش از 50 قاضی متخلف و 185 کارچاق کن در سال95حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در نشست خبری که روز(سه شنبه) به منظور اعلام برنامه‌های هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه روز قدس قرار داریم و انشاالله خداوند توفیق دهد همه بتوانیم در این روز همبستگی ملی شرکت کنیم و بتوانیم وظیفه ملی و دینی خود را انجام دهیم .

  ادامه مطلب ...

دستگیری تروریست تکفیری با هویت عراقی در ماهشهر

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر اعلام کرد: تروریست دستگیر شده در این شهرستان هویت عراقی دارد.
دستگیری تروریست تکفیری با هویت عراقی در ماهشهر  علیرضا آقاجری، دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر با اشاره به جزئیات دستگیری اخیر یک تروریست مرتبط با حادثه تروریستی تهران در ماهشهر بیان داشت: این تروریست که تبعه عراقی داشت از طریق کانتینرهای عراقی وارد کشور شده بود و در خانه ای اجاره ای در سربندر به مدت 3 ماه مستقر و به کارهای اطلاعاتی و یارگیری مشغول بود.

  ادامه مطلب ...

چه کسانی مبتلا به مصیبت بزرگ می شوند؟

آیت الله مجتهدی تهرانی (ره)با ذکر حدیثی از امام علی (ع)به برخی از افراد که مصائب کوچک را بزرگ می شمارند، نکاتی را یادآور می شود

امام علی(ع) می فرماید: هرکس مصائت و مصیبت های کوچک را بزرگ بشمارد، خداوند او را به مصیبت بزرگ مبتلا می کند.

  ادامه مطلب ...

پایان شایعه درباره نقش آیت الله کاشانی در کودتا / وقتی خبرنگار بی بی سی حرف خود را انکار کرد! + تصاویر

خبرنگار بی‌بی‌سی که یکی از مطالب او منشا تصورات مبنی بر همراهی آیت‌الله کاشانی با کودتای ۲۸ مرداد شده، اعلام کرد که چنین چیزی نگفته است.

چند روز پیش و در پی انتشار چند توئیت در شبکه‌های اجتماعی، جوّی علیه آیت‌الله کاشانی شکل گرفت؛ مبنی بر اینکه ایشان در کودتای 28 مرداد 1332 علیه دکتر مصدق نقش‌آفرینی و با کودتاگران همراهی کرده است! این مطالب پس از انتشار اسناد جدید سازمان CIA و بویژه بعد از آن مطرح شد که عبدالله رمضان‌زاده سخنگوی دولت دوم خرداد در صفحه خود رسماً آقای کاشانی را به همراهی با کودتا متهم کرد و بلافاصله نتیجه‌گیری هم کرد که باید نام خیابان آیت‌الله کاشانی هم عوض شود: "حال که اسناد همراهی کاشانی با کودتای آمریکایی افشا شده، نام خیابان "آیت‌الله کاشانی" را تغییر دهید!"

  ادامه مطلب ...

موشک های ایران برای مبارزه با تروریسم شلیک شد/ حمایت ایران از تروریسم را هیچ انسان عاقلی باور نمی کند

مشاور امنیت ملی عراق اظهار کرد موشک های ایران ضد مواضع داعش در دیرالزور بر اساس مبارزه با تروریسم شلیک شد.

 به نقل از المیادین، «فالح الفیاض» مشاور امنیت ملی عراق گفت: ما در آستانه اعلام پیروزی نهایی در موصل هستیم.

  ادامه مطلب ...

پای یک ایرانی هم به تحقیقات اف‌بی‌آی درباره ارتباط تیم ترامپ با روسیه باز شد!

اداره تحقیقات فدرال آمریکا اعلام کرد در تحقیقات خود درباره ارتباط کمپین دونالد ترامپ با روسیه به نام یک فرد ایرانی برخورد کرده است.

پای یک ایرانی هم به تحقیقات اف‌بی‌آی درباره ارتباط تیم ترامپ با روسیه باز شد! به نقل از رویترز، اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) در آخرین تحقیقات خود درباره ارتباط کمپین انتخاباتی ترامپ با روسیه به فردی به نام "بیژن کیان" برخورد کرده که پیشتر شریک تجاری "مایکل فلین" مشاور امنیت ملی مستعفی کاخ سفید بوده است.

  ادامه مطلب ...

ادعای ائتلاف آمریکایی در خصوص ساقط کردن پهپاد سوری ساخت ایران!

ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی آمریکا مدعی ساقط کردن پهپاد سوری ساخت ایران از نوع شاهد 129 در خاک سوریه شد.

  ادامه مطلب ...

اعلام میزان فطریه از نظر آیت‌الله مکارم شیرازی

میزان فطریه از نظر آیت‌الله مکارم شیرازی اعلام شد.

  ادامه مطلب ...

موشک‌باران محدود بخشی از توان تهاجمی فرزندان ولایت است


امیر پوردستان:

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه موشک‌باران محدود، بخشی از توان تهاجمی فرزندان ولایت است، گفت: دفاع دیگر به مرزهای جغرافیایی کشور محدود نیست و هر جا که تهدید باشد میدان عمل ماست.

  ادامه مطلب ...

مروری بر تاریخچه بستنی چوبی به مناسبت ۸۰ سالگی+تصاویر

در این گزارش تصاویر و اطلاعات جالبی درباره سیر تکاملی بستنی‌های چوبی در 80 سال اخیر مشاهده خواهید کرد.

  ادامه مطلب ...

روسیه ساخت تجهیزات راکتورهای 2 و 3 نیروگاه بوشهر را آغاز کرد

بنا بر اعلام شرکت اتم استوری اکسپورت، روسیه تولید تجهیزات لازم برای ساخت راکتورهای جدید نیروگاه هسته‌ای بوشهر را آغاز کرده است.

روسیه ساخت تجهیزات راکتورهای 2 و 3 نیروگاه بوشهر را آغاز کرد به نقل از اسپوتنیک، والری لیمارنکو رئیس شرکت اتم استوری اکسپورت روسیه هم‌چنین افزود: توافق‌نامه‌های جدیدی در رابطه با برخی تجهیزات نیز در آینده نزدیک به امضا خواهد رسید.

  ادامه مطلب ...

روسیه همکاری با آمریکا در سوریه را متوقف کرد

وزارت دفاع روسیه از توقف همکاری با آمریکا در حریم هوایی سوریه خبر داد.

روسیه همکاری با آمریکا در حریم هوایی سوریه را متوقف کرد به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه دوشنبه در پی سرنگونی یک جنگنده ارتش سوریه از سوی ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا اعلام کرد از 19 ژوئن همکاری با آمریکا در چهارچوب تفاهمنامه‌ای برای جلوگیری از وقوع حوادث هوایی در آسمان سوریه را متوقف می‌کند. سامانه دفاعی روسیه از ورود هرگونه هواپیما به منطقه‌ی عملیاتی نیروهای هوایی این کشور در سوریه جلوگیری می‌کند.

  ادامه مطلب ...

جزییاتی از زندگی سرکرده انصارالفرقان / قنبرزهی که بود و چطور با آل سعود ارتباط داشت؟

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد:در عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران و قرارگاه قدس در ارتفاعات قصرقند، "جلیل قنبرزهی" سرکرده گروهک انصار الفرقان به هلاکت رسید.

جسد این تروریست به همراه چهار نفر از معاونان و عواملش هم اکنون در اختیار نیروی زمینی سپاه است. او ۲، ۵ سال سوژه تعقیبی نیرو‌های امنیتی ایران بود. انفجار در مراسم تاسوعای حسینی چابهار، اعزام عوامل انتحاری برای مساجد، شهادت جمعی از کارکنان ناجا درسال 77، حمله به پست انتطامی در میدان تامین اجتماعی زاهدان و ده‌ها جنایت دیگر از جمله جرم‌های وی بوده است.

  ادامه مطلب ...

برگزاری نخستین رزمایش نظامی ناتو در حوزه دریای بالتیک

در بحبوحه تنش ها میان ناتو و روسیه، مقامات ناتو از برگزاری نخستین رزمایش نظامی در حوزه دریای بالتیک خبر دادند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، در بحبوحه تنش ها بین سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) با روسیه، مقامات ناتو اعلام کردند این سازمان  با تمرکز بر دفاع از یک گذرگاه زمینی موسوم به «سووالکی گپ» (Suwalki Gap) به منظور تامین امنیت کشورهای عضو در حوزه دریای بالتیک، اولین رزمایش نظامی خود را برگزار کرد.

  ادامه مطلب ...

وزیر خارجه قطر: ایران عبور هواپیماهای قطری را تسهیل می‌کند

وزیر امور خارجه قطر در سخنانی گفت: ایران در صورت ادامه بحران ایجاد شده ، عبور هواپیماهای قطری را تسهیل می‌کند.

 به نقل از شبکه تلویزیونی روسیاالیوم ؛  شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی ، وزیر امور خارجه قطر گفت: قطر در صورت ادامه بحران با کشورهای عرب و همسایه، بر ترکیه، کویت و عمان تکیه خواهد کرد و کشور ایران نیز عبور هواپیماهای قطری را تسهیل می‌کند.

  ادامه مطلب ...

سرطان به سراغ این دسته از مردان نمی‌آید/وقتی آژیر بیماری‌ها از روی ناخن‌ به صدا در می‌آیند

تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی

**آیا می‌دانستید طناب زدن یکی از بهترین حرکات ورزشی برای سوزاندن چربی است. ۱۵ دقیقه طناب زدن می‌تواند به اندازه یک ساعت ورزش کالری سوزی داشته باشد؟

  ادامه مطلب ...

هلاکت یک سرکرده اصلی داعش در حملات سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها در سوریه

یکی از سرکردگان اصلی گروه تروریستی داعش با تابعیت سعودی، در حملات موشکی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیرالزور سوریه به هلاکت رسیده است.

هلاکت یک سرکرده اصلی داعش در حملات سپاه پاسداران به سوریهبه گفته منابع میدانی، یکی از سرکردگان اصلی گروه تروریستی داعش به نام «سعد الحسینی» معروف به «ابوسعد» با تابعیت سعودی در حملات موشکی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیرالزور به هلاکت رسیده است.

  ادامه مطلب ...

هدف سعودی‌ها در منطقه، مقابله با مقاومت فلسطین است/ هیچ حمایتى از سوی کشورهاى عربى و اسلامى از فلسطین صورت نمی‌گیرد

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران، گفت: رژیم صهیونستى در اقدامات خود کاملا آزاد است و توطئه‌های کشورهای عربی علیه فلسطین بیشتر از حمایت‌هایشان از این کشور است.

حمله موشکى ایران به اماکن داعش، مورد تایید و حمایت ما بود/ هیچ حمایتى از سوی کشورهاى عربى و اسلامى از فلسطین صورت نمی‌گیرد/ مواضع عربستان علیه ایران، طرحی جاسوسی با محوریت آمریکاستنشست خبری «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، با حضور اصحاب رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی در محل باشگاه خبرنگاران جوان آغاز شد.

  ادامه مطلب ...

کسانی که با دشمن همکاری می‌کنند محارب یا مفسد فی الارضند/ نیرو‌های امنیتی همه ابعاد نفوذ را تحت نظر داشته باشند

رئیس قوه قضاییه گفت: نیرو‌های امنیتی، وزارت اطلاعات و سپاه باید توجه داشته باشند که چه کسانی از داخل به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهند.

کسانی که با دشمن همکاری می‌کنند برخی محاربند و برخی مفسد فی الارضند/ نیرو‌های امنیتی همه ابعاد نفوذ را تحت نظر داشته باشند/ روز قدس نماد مظلومیت یک ملت استآیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به سپری شدن روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان بر ضرورت بهره مندی از ایام باقی مانده این ماه تأکید و اظهار داشت: وصول به فضل الهی نیازمند اقتضائات و استعداد‌هایی است چنان که خداوند نیز می‌فرماید «و ان لیس للانسان الا ما سعی» بنابراین امید می‌رود که با تلاش برای بهره مندی از فیوضات این ماه در ایام باقی مانده همانطور که در شب‌های قدر نیز تلاش شد مواهبی از این شب‌ها عاید شود و بتوانیم هر چه بیشتر به فضل و عنایت الهی دست یابیم.

  ادامه مطلب ...

تیتر معنادار خبرگزاری روسیه درباره حمله سپاه به داعش+عکس

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه راجع به پرتاب موشک‌های سپاه به مقر داعش تیتر بسیار جالبی زد.

تیتر معنادار خبرگزاری روسیه درباره حمله سپاه به داعشحمله سپاه با پرتاب چند موشک قدرتمند به سمت مقر تروریستهای داعش در دیرالزور سوریه یک پیام عبرت آمیز بود هم برای داعشی ها و هم برای سایر کشورهایی که خواب هایی شوم و تعبیر نشدنی برای کشور عزیزمان ایران می بینند.

  ادامه مطلب ...