خلبانان سعودی پیش از بمباران یمن چه کاری انجام می‌دهند؟! +تصاویر

علاوه بر رسانه‌های غربی که تمایلی به نشان دادن واقعیت‌های جنگ‌افروزی سعودی‌ها در یمن ندارند، ماشین رسانه‌‌ای آل سعود با وجود انتشار تصاویر وحشتناک از کودکان شهید یمنی برای وارونه نشان دادن حقایق جنگ یمن تلاش می‌کند.

ادامه مطلب ...

نسخه ای شفابخش در درمان لک های پوستی

یک متخصص طب سنتی گفت: پیروی از رژیم غذایی صحیح پوستی شاداب و شفاف را برای افراد به ارمغان می آورد.
سعید اسماعیلی صابر متخصص طب سنتی بیان کرد: در تابستان بسیاری از افراد از لک های تیره پوستی که معمولا به دنبال جوش های صورت ایجاد می شوند رنج می برند. 

وی اظهار داشت: معمولا با تغییر ترکیبات داخل خون و افزایش سودای خون، رسوبات خون در پوست به صورت لک های تیره ظاهر می شود.

این متخصص طب سنتی با عنوان اینکه مصرف غذاهایی مانند گوشت گاو، نوشابه، عدس، کلم، قارچ، بادمجان سبب افزایش سودای خون شده و لک های پوستی را به دنبال دارند؛ افزود: مصرف کاهو سبب کاهش غلظت خون، افزایش شادابی و رطوبت پوست می شود و از ایجاد لک های تیره جلوگیری می کند.

اسماعیلی صابر توصیه کرد: افراد باید در وعده ناهار از خوردن غذاهای چرب و دیر هضم پرهیز کنند.همچنین استفاده از مواد لبنی مانند ماست و دوغ در رفع لک های پوستی مناسب است.مصرف ماست و دوغ در افراد بلغمی مزاج باید همراه با مقداری نعناع یا آویشن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مصرف آب پنیر طبی در بهبود لک های تیره پوستی نقش موثری ایفا می کند؛ خاطر نشان کرد: برای تهیه آب پنیر طبی مقداری شیر را جوشانده و پس از افزودن اندکی سرکه یا آبلیمو و یا مایه پنیر هنگامی که شیر حالت پنیری پیدا کرد شعله را خاموش کرده و پس از گذشت حدود 1 ساعت این محلول را صاف کرده بخش مایع این محلول آب پنیر طبی است.

اسماعیلی صابر تصریح کرد: برای اثر گذاری بهتر نوشیدن روزانه 1 تا 2 لیوان آب پنیر طبی به مدت 30 تا 40 روز ضروری است.همچنین استفاده موضعی از آب پنیر طبی تاثیر به سزایی در درمان لک های تیره پوستی دارد.    

اگر از تیرگی آرنج و زانوی خود رنج می برید این نکات را رعایت کنید

یک متخصص پوست و مو گفت:درمان قطعی برای از بین بردن تیرگی نواحی آرنج و زانو وجود نداشته و تنها می توان با رعایت نکات بهداشتی و استفاده از کرم های مرطوب کننده از بروز آن پیشگیری کرد.
امیر هوشنگ احسانی متخصص پوست و مو گفت:تیرگی پوست آرنج و زانو بیماری به حساب نمی آید و در اثر ضخیم شدن پوست به وجود می آید.

  ادامه مطلب ...

بیانیه ارتش به مناسبت 31 مرداد ماه، روز صنعت دفاعیصنعت دفاعی کشور، نماد خودکفایی و خودباوری ملی می باشد

صنعت دفاعی کشور بعنوان نماد خودباوری و اعتماد به نفس ملی یکی از ارکان مهم صیانت از تمامیت ارضی و استقلال کشور می باشد که با حضور غیورمردان عرصه صنعت در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موجبات رفع نیازمندی های دفاعی کشور را فراهم آورده است.

  ادامه مطلب ...

با این رژیم پشت سرطان را به خاک بمالید!

تقریباً تمام سلول های سرطانی در یک ویژگی مشترکند: آن ها از کربوهیدرات یا قند خون برای رشد و تکثیر تغذیه می کنند. وقتی شما تحت رژیم کتوژنیک هستید قند خونتان پایین می آید. اصطلاحاً به این حال "گرسنگی" سلول های سرطانی می گویند.
 تقریباً تمام سلول های سرطانی در یک ویژگی مشترکند: آن ها از کربوهیدرات یا قند خون برای رشد و تکثیر تغذیه می کنند. وقتی شما تحت رژیم کتوژنیک هستید قند خونتان پایین می آید. اصطلاحاً به این حال "گرسنگی" سلول های سرطانی می گویند.

  ادامه مطلب ...

اما و اگرهای موشک "KN-11"/بالستیک قاره پیما تکه تکه شد؟

"واشنگتن فری بیکن" در سال 2014 گزارش داد که ارتش کره شمالی موشک بالستیک "کا ان- 11 " را از زیر دریایی "سینپو" شلیک کرد.
  یکی از موشکهایی که "پیونگ یانگ"  در زمینه تولید آن گام برداشته  "کا ان- 11 (KN-11 Submarine Launch Missile)" می باشد که به عنوان یک موشک زیر سطحی شناخته می‌شود.

  ادامه مطلب ...

اخطار شناور ایرانی به ناو جنگی آمریکا و تغییر مسیر ناو آمریکایی

ناو جنگی آمریکا با شنیدن اخطار گشت 114 شهید موسایی دیر، بلافاصله باتغییر مسیر به آبراه بین المللی بازگشت.
اخطار شناور ایرانی به ناو جنگی آمریکا و تغییر مسیر ناو آمریکایی
یکی از اتفاقات مهم سفر یک روزه بازدید از سکوهای گازی پارس جنوبی شماری از مسوولان و اهالی رسانه شهرستان "دیر"، قرار گرفتن رزم ناو جنگی آمریکا در مسیر گشت 114 شهید موسایی در آبراه بین المللی بود که با اخطار ناخدای گشت 114 شهید موسایی، ناو جنگی آمریکا نسبت به تغییر مسیر خود بلافاصله اقدام کرد و به آبراه بین المللی برگشت.

فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین شهرستان دیر در ارتباط با این بازدید گفت: آرامشی که امروز در فضای بزرگترین قطب انرژی کشور وجود دارد بخشی از این اقتدار و صلابت در توان بالای بازدارندگی ایران است.

مجید فولادی با بیان اینکه، رسالت و مأموریت ما دفاع از اقتدار نظام اسلامی، امنیت و ایجاد اقتدار در آب‌های آزاد،است، تصریح کرد: امنیت و ایجاد اقتدار در آب‌های آزاد یکی از مؤلفه‌های لازم برای تقویت اقتصاد دریایی و ایجاد زمینه مناسب برای استفاده از دریاها در مبادلات تجاری و خدمات به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه شناورهای بیگانه جرأت حضور در  آب‌های سرزمینی ما را نخواهند داشت، گفت: نیروی دریایی سپاه با توانمندی بالا همراه با تجهیزات مهم و پیشرفته نظامی با ایستادگی در برابر همه تهدیدات دشمنان، باعث شده است که امنیت در خلیج فارس فراهم شود.

فولادی با تاکید بر اینکه اقتدار پاسداران سبب رعب و وحشت در دل دشمنان انقلاب اسلامی شده است، خاطر نشان کرد: نیروی دریایی با بهره‌گیری از توانمندی متخصصان داخلی و با وجود اعتقاد، ایمان و ولایتمداری کارکنان غیور خود همراه با تجهیزات مهم و پیشرفته نظامی و با ایستادگی در برابر همه تهدیدات، امنیت در خلیج‌فارس را به شایستگی فراهم کرده است.

ممنوعیت استعمال قلیان در رستوران های سنتی/ چه کسانی مخالف شکسته شدن قلیان ها هستند؟

بعد از اینکه اعلام شد تنباکوهای میوه ای از اول مهرماه وارد و توزیع نمی شود، امروز معاون وزیر بهداشت خبر ازممنوعیت عرضه قلیان در رستوران های سنتی داد.
ممنوعیت استعمال قلیان در رستوران های سنتی/ چه کسانی مخالف شکسته شدن قلیان ها هستند؟علی اکبر سیاری معاون بهداشت وزارت بهداشت امروز در نشست مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، اظهارکرد: مصرف مواد دخانی از مهمترین دلایل بروز بیماری های مختلف از جمله سرطان در کشور است. کاهش مصرف دخانیات نیاز جدی به فرهنگ سازی دارد . یکی از برنامه های وزارت بهداشت، جمع آوری قلیان از مراکز عمومی است که در این راستا ممنوعیت استعمال قلیان در مراکزی مانند باغ تالارها با همکاری قوه قضائیه و شهرداری ها به اجرا درآمده است.

  ادامه مطلب ...

ویژگی های خاص و عجیب افراد باهوش/ عجیب است اما تنبل ها باهوش ترند!

بسیاری از نوابغ به وی‍ژه در عرصه هنر و نویسندگی از ویژگی‌های نامتعارفی برخوردار بوده‌اند. این موضوع باعث شده است دانشمندان عجیب‌ترین خصیصه‌های رفتاری را به ضریب هوشی نسبت دهند.
هوش موضوعی است که هنوز ناشناخته باقی مانده و به عقیده دانشمندان از ابعاد گسترده‌ای برخوردار است، به طوری که برای ارزیابی آن باید فاکتورهای مختلفی مد نظر قرار گیرد.

  ادامه مطلب ...

ماجرای کودکانی که بازیچه میلیاردرهای شهر می‌شوند

از زمان اجرای طرح جمع آوری متکدیان، 7 باند مافیایی سازمان یافته که با سوء استفاده از کودکان جیب‌های خود را پر پول می‌کردند، متلاشی شدند.
ماجرای کودکانی که بازیچه میلیاردرهای شهر می‌شوندچند روزی از آغاز طرح جمع آوری متکدیان پایتخت نمی گذرد که خبر می رسد تعداد متکدیان جمع آوری شده به 1164 نفر رسیده است.

  ادامه مطلب ...

دستگیری عناصر متواری تیم تروریستی تکفیری در غرب کشور/ کشف جلیقه انفجاری به همراه وسایل ساخت بمب

وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از شناسایی و دستگیری عناصر متواری تیم تروریستی تکفیری در غرب کشور خبرداد.
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از شناسایی و دستگیری عناصر متواری تیم تروریستی تکفیری در غرب کشور خبرداد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با توفیق الهی و عنایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، متعاقب ضربه به تیم تروریستی تکفیری در غرب کشور در تاریخ 25 و 26 مرداد 95 ، با پیگیری های اطلاعاتی به عمل آمده سایر عناصر متواری گروه، شناسایی و در تاریخ 95/5/28 دستگیر شدند. 

همچنین در اقدام مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای جان بر کف قرارگاه نجف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سایر مخفیگاه ها و دپوی گروه شناسایی و مقادیر قابل توجهی کیت و ریموت های الکترونیکی، سلاح کلاش، سلاح ام 6 آمریکایی، نارنجک، کمربند و جلیقه انفجاری، چاشنی الکتریکی و وسایل ساخت بمب و وسایل مرتبط که برای اقدامات تروریستی در داخل کشور مخفی شده بود کشف شد.

وحدت همه اقوام و مذاهب عراقی، تروریسم را ریشه کن می‌کند/ ایران در مبارزه با تروریسم، در کنار این کشور می‌ماند

رییس جمهور گفت: ایران همانطور که تاکنون در کنار ملت و دولت عراق بوده ، تا پایان نیز در مبارزه با تروریسم، در کنار آنها باقی خواهد ماند.
وحدت همه اقوام و مذاهب عراقی، تروریسم را در عراق ریشه کن می‌کند/ ایران در مبارزه با تروریسم، در کنار عراق می‌ماند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر شنبه در دیدار "سلیم الجبوری" رییس مجلس عراق اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران همانطور که تاکنون در کنار ملت و دولت عراق بوده ، تا پایان نیز در مبارزه با تروریسم،  در کنار آنها باقی خواهد ماند.

  ادامه مطلب ...

حضور هواپیماهای روسی در ایران تصمیم نظام است/سامانه موشکی «باور373» آماده تست است

وزیر دفاع گفت:حضور هواپیماهای روسی در ایران تصمیم نظام در جهت مقابله با داعش و تروریستها در سوریه بوده است.
نشست خبری سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  در محل این وزارتخانه برگزار شد.

  ادامه مطلب ...

جولان سودجویان در فضای مجازی ؛فال اینستاگرامی 100درصد تضمینی

فالگیرهای مدرن شبکه های اجتماعی به شما 100 درصد تضمین می دهند تا حاصل همان شود که می گویند!
فال در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

  ادامه مطلب ...

این افراد به جای صبحانه حتما آب بخورند!

نوشیدن یک لیوان آب بعد از بیدار شدن از خواب هر صبح به درمان بسیاری از بیماری‌های انسان کمک می‌کند.
گر هر روز صبح بعد از بیدار شدن از خواب آب بنوشید می‌تواند به درمان آسم، سرطان و دردهای دوره‌ای بدن کمک کند.

  ادامه مطلب ...

5دلیل چاق شدن شکم

داشتن شکمی برآمده و چاق برای هرکسی ناخوشایند است، نه تنها از جهت زیبایی بلکه به این دلیل که اندازه ی زیاد دور کمر یک عامل خطرناک جهت ابتلا به برخی بیماری هایی است که ناشی از تجمع چربی هستند.
5 دلیل چاق شدن شکممقصر اصلی چاقی شکم، چربی احشایی است که در اعماق شکم تجمع پیدا می کند.

  ادامه مطلب ...

استتار احمقانه نظامیان سعودی که آنها را به کشتن می دهد+تصاویر

تک تیراندازان یمنی به دلیل استتار احمقانه نظامیان سعودی، آنها را به راحتی به هلاکت می رسانند.
به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، انتشار عکس‌هایی از لباس استتار عجیب نظامیان سعودی در شبکه‌های اجتماعی با واکنشهای مختلفی همراه شد.

  ادامه مطلب ...

حکم رفتن به عروسی از نظر مقام معظم رهبری چیست؟

در این گزارش حکم رفتن به عروسی از نظر مقام معظم رهبری پاسخ داده شده است.
سوال: اگر رفتن به عروسی به خاطر احترام به عادت‌های اجتماعی باشد آیا به علت احتمال وجود رقص اشکال شرعی دارد؟


جواب: اصل شرکت در عروسی‌هایی که احتمال رقص در آن‌ها وجود دارد تا زمانی که به عنوان تأییدِ مرتکب کار حرام محسوب نشود و موجب ابتلا به حرام هم نشود، اشکال ندارد.

منبع: KHAMENEI.IR

تفاوت داعش و طالبان در چیست + تصاویر

مبارزه با تروریسم، نیازمند همکاری‌ کشورهای منطقه است و آن‌ها باید درک کنند که داعش، تهدیدی برای همه است.
مبارزه با تروریسم نیازمند همکاری‌های منطقه‌ایست و کشورهای منطقه باید درک کنند که تروریسم تهدیدی برای همه کشورها است. تروریسم تکفیری یک طرح خطرناک نه فقط برای مسلمانان که برای همه انسان‌ها است.

  ادامه مطلب ...

لاغری حیرت انگیز با "شستشوی مغزی" / رنگ "آبی" اشتهایتان را کم می کند!

در این مطلب روش‌هایی معرفی می‌شود که سختی رژیم‌های غذایی را از بین برده و افراد را از لحاظ ذهنی برای لاغر شدن آماده و مصمم می‌کند.
بسیاری از ما می‌دانیم بهترین راهکار کاهش وزن ایجاد تعادلی منطقی بین کالری ورودی به بدن و کالری مصرفی است. تمام برنامه‌های غذایی موفق از طریق سوزاندن کالری ورودی و کسری کالری بدن عمل می‌کنند. این امر با ترکیب مناسبی از رژیم غذایی و تمرینات ورزشی امکان‌پذیر است.

  ادامه مطلب ...

تصویری که آمریکا از حضور جنگنده‌های روسی در پایگاه هوایی همدان منتشر کرد

وب سایت موسسه استراتفورد آمریکا تصویر ۴ جنگنده بمب‌افکن روسی سوخو ۳۴ را از پایگاه هوائی شهید نوژه همدان منتشر کرد.
آنچه می‌بینید تصویر هوایی است که آمریکا از پایگاه هوائی شهید نوژه همدان منتشر کرده است که جنگنده‌های روس اجازه یافته‌اند برای مبارزه با تروریست‌های داعش از آن استفاده کنند.


در این تصویر که متعلق به دو روز پیش (۱۷ آگوست ۲۰۱۶) است و وب سایت موسسه استراتفورد آمریکا آن را منتشر کرده ۴ جنگنده بمب‌افکن روسی سوخو ۳۴ دیده می‌شوند.

منبع: خبر آنلاین

آخرین وضعیت میدانی "ریف حلب"/چند گام تا تکمیل محاصره "جیش‌الفتح" + نقشه و جزئیات

تداوم پیشروی‌های ارتش سوریه، منجر به تکمیل حلقه محاصره شهر "حلب" خواهد شد.
تحولات میدانی جنوب "حلب" وارد مرحله جدیدی شده و ارتش سوریه در حال نزدیک شدن به شهر "راموسه" است تا حلقه محاصره تروریست‌ها را تنگ‌تر کند.

  ادامه مطلب ...

تحلیلگر روس: مجوز ایران به روسیه برای حضور در پایگاه نوژه، دستاوردی سیاسی-نظامی خواهد بود

«ولادیمیر ساژین» حضور جنگنده‌های روس در پایگاهی در ایران را تصمیمی سیاسی و مؤثر در اتحاد تهران و مسکو دانست.
تحلیلگر روس: مجوز ایران به حضور روسیه در پایگاه نوژه، دستاوردی سیاسی-نظامی برای دو طرف است
 به نقل از خبرگزاری «تاس،» «ولادیمیر ساژین،» تحلیلگر ارشد آکادمی علوم روسیه، معتقد است صدور مجوز از سوی ایران برای حضور جنگنده‌های روس در پایگاه نوژه، دستاوردی نظامی-سیاسی در روابط تهران و مسکو است.

ساژین با بیان اینکه پایگاه هوایی همدان بسیار مجهز و مناسب جنگنده‌های دوربرد روسیه است، گفت: «باید در خاطر داشته باشیم که این پایگاه ما نیست، بلکه یک تأسیسات ایرانی است. هواپیماهای روسی از آن فقط به عنوان یک باند فرود و پرواز استفاده می‌کنند. نیروهای ما و خدمات ویژه در آن حضور ندارند.»

وی در گفت‌وگو با این خبرگزاری روسی تأکید کرد حملات هوایی روسیه علیه داعش از این پایگاه هوایی، بسیار موثرتر خواهد بود؛ زیرا فاصله این مکان تا اهداف بسیار کوتاهتر بوده و هواپیماها می‌توانند مهمات بیشتری حمل کنند.

ولادیمیر ساژین با اشاره به اینکه در مورد مسائل فنی، منافع ایران و روسیه یکسان است، افزود: «مشخص است که مقامات نظامی در رابطه با استفاده از پایگاه هوایی همدان تصمیم گیرنده نیستند. این یک مسئله کاملا سیاسی است. در سال‌های اخیر روابط دو جانبه تهران-مسکو به شکلی قابل‌توجه بهبود یافته است.»

این تحلیلگر روس با اشاره به ملاقات‌های متعدد ولادیمیر پوتین و همتای ایرانی‌اش و تماس‌های میان وزرای خارجه دو کشور، ادامه داد: «روابط تجاری و اقتصادی نیز بسیار دلخواه هستند. سطح تبادل اقتصادی میان روسیه و ایران کمی بیشتر از 1.5 میلیارد دلار است. با این وجود با توجه به ظرفیتی که دو کشور برای روابط تجاری دارند، این مبلغ ناچیز به نظر می‌رسد.»

آیا دیپلمات‌های فرانسوی و انگلیسی در غرب کشور مجوز داشتند؟

روز گذشته برخی رسانه‌ها خبری پیرامون بازداشت دو دیپلمات اروپایی در سفر به یکی از استان‌های غربی کشور منتشر کردند.
آیا دیپلمات‌های فرانسوی و انگلیسی در غرب کشور مجوز داشتند؟ روز گذشته برخی رسانه‌ها خبری پیرامون بازداشت دو دیپلمات اروپایی در سفر به یکی از استان‌های غربی کشور منتشر کردند که در  پی این خبر یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه اعلام کرد دو دیپلمات مورد اشاره هرگز بازداشت نشده‌اند و سفر و دیدار آنها با اطلاع  قبلی صورت گرفته است.

  ادامه مطلب ...

از هوش هیجانی تا کسب موفقیت / افراد با هوش هیجانی بالا این ویژگی ها را دارند

در این مطلب ویژگی‌های مشترک افراد دارای «هوش هیجانی» بالا معرفی شده است.
مدیر رستورانی را در نظر بگیرید که با خونسردی و متانت به گله و انتقادات یک مشتری عصبانی و ناراضی گوش می‌دهد و با درایت تمام، شرایط را به ثبات می‌رساند. دوست فهیمی را تصور کنید که هنگام ناراحتی و تنهایی به سراغش می‌روید تا با او صحبت کنید و آرام شوید؛ مامور آتش‌نشانی دلسوزی که به قربانیان یک فاجعه یاری می‌رساند؛ رفیقی که به ندرت از کوره در می‌رود، راحت می‌بخشد و مسئولیت کارهای خود را می‌پذیرد؛ مدیر عاملی که بین مسئولیت‌های حرفه‌ای، خانوادگی و تفریحاتش به نحو احسن تعادل برقرار می‌کند...

  ادامه مطلب ...

نقش انگلیس و بی بی سی در کودتای 28 مرداد

اسناد منتشر شده از کودتای 28 مرداد، جزئیات بیشتری از نقش انگلیس در این کودتا را افشا می‌کند.
انگلیس و بی بی سی چه نقش در کودتای 28 مرداد داشتند؟اسناد منتشر شده از کودتای 28 مرداد، جزئیات بیشتری از نقش انگلیس در این کودتا را افشا می‌کند. پایگاه اطلاع رسانی «آرشیو امنیت ملی» آمریکا که یک مرکز روزنامه‌نگاری تحقیقاتی برای انتشار اسناد خارج شده از حالت طبقه‌بندی است، اسنادی از کودتای آمریکایی ـ انگلیسی 28 مرداد سال 1332 علیه دولت محمد مصدق، نخست وزیر وقت ایران منتشر کرده است.

  ادامه مطلب ...

تزیپی لیونی: برای مواجهه با حزب الله و ایران باید با عربستان همکاری کنیم

تزیپی لیونی وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی و عضو کنونی کنیست این رژیم از مقامات رژیم صهیونیستی خواست با عربستان برای مواجهه با حزب الله در لبنان و ایران همکاری کنند.
پایگاه خبری المسیره نت، لیونی در مصاحبه با کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که حزب الله مانند حماس یک سازمان تروریستی است و هیچ راهی برای سازش با آنان وجود ندارد، چرا که آنان موجودیت اسرائیل (رژیم صهیونیستی) را قبول ندارند ولی فرصت هایی وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد و بر روی آنها کار کرد.

  ادامه مطلب ...

در سال 95 چه میزان صادرات به آمریکا داشتیم؟

طبق آمار گمرک در 4 ماه منتهی به تیر ماه سال 95، 653 تن انواع کالا به آمریکا صادر شده است.
باوجود تحریم های یک طرفه آمریکا علیه ایران صادرات نسبتا خوبی به  این کشور داشته ایم که عمده این صادرات مربوط به کف پوش هایی مانند گبه و گلیم و سایر کف پوش های طبیعی است.

  ادامه مطلب ...

ایران صفر - ایتالیا 3 ؛ خداحافظی شاگردان لوزانو با ریو / ایتالیا سد راه بلندقامتان شد

تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست مقابل تیم ملی ایتالیا به کار خود در مسابقات المپیک 2016 ریو پایان داد.
ایران صفر - ایتالیا 3 ؛ خداحافظی شاگردان لوزانو با ریو / ایتالیا سد راه بلندقامتان شددو تیم ملى والیبال ایران و ایتالیا، از ساعت ١و ٣٠ بامداد، برگزار کننده سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایى رقابت هاى والیبال المپیک در بخش مردان بودند.

  ادامه مطلب ...

چرا پایگاه هوایی همدان جایگزین پایگاه لاذقیه در سوریه شد؟

یک سایت روسی، علت اصلی انتقال پروازهای ضد تروریستی جنگنده‌های روسی از پایگاه حمیمیم لاذقیه به پایگاه شهید نوژه همدان را فاش کرد.
به نقل از شبکه العالم، روزنامه الکترونیکی "فیز گیلیاد" نوشت: علت اصلی استفاده بمب‌افکن‌های روسی از پایگاه نوژه در همدان، تلاش مسکو برای مخفی کردن زمان حملات هوایی به تروریست‌ها از چشم جاسوسانِ حاضر در اطراف پایگاه حمیمیم لاذقیه است.

این سایت که از منابع نزدیک به مقامات حاکم بر روسیه به شمار می آید، نوشت: استفاده از پایگاه هوایی همدان برای حمله به تروریست ها، چیز تازه ای نیست و در سال گذشته هم جنگنده های روسی در راه رسیدن به سوریه، برای سوخت گیری در این پایگاه فرود می آمدند.

به نوشته این سایت روسی، دلیل دیگر استفاده از پایگاه همدان، مصرف سوخت کمتر و امکان بارگیری بیشتر بمب و موشک برای هواپیماهاست و پرواز جنگنده های روسی از همدان، کارایی آنها در حمله به تروریست ها را تا 60 درصد افزایش می دهد.

در ادامه این گزارش آمده است: مشکلات مربوط به حفاظت اطلاعات و لزوم پنهانکاری در حملات هوایی به تروریست ها ایجاب می کند که زمان دقیق آغاز حمله و رسیدن جنگنده ها به مناطق استقرار تروریست ها، نامشخص باشد تا آنان نتوانند در پناهگاه‌های زیرزمینی خود مخفی شوند و جان خود را نجات دهند.

سایت روسی نوشت: نمی خواهیم انگشت اتهام را به سوی کسی دراز کنیم؛ و تنها علت لو رفتن زمان حملات را گزارش های جاسوسان می دانیم که در اطراف پایگاه هوایی لاذقیه برای رساندن اطلاعات به تروریست ها تلاش می کنند؛ چون تروریست ها ماهواره اختصاصی ندارند تا پروازهای ما را به آنان اطلاع دهد!

به نوشته "فیز گیلیاد"، عوارض طبیعی موجود در اطراف تهران و همدان، مانند کوه های بلند، از دیگر عواملی است که استقرار درایران و آغاز عملیات از این کشور را در مقایسه با عراق و ترکیه، بسیار سرّی‌تر و امن‌تر کرده است.

این در حالی است که پایگاه هوایی حمیمیم لاذقیه نیز در حال حاضر از نظر فنی، امکان پذیرش هواپیماهای غول پیکر و دورپرواز را ندارد و مقامات نظامی روسیه و سوریه اکنون سرگرم ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه ظرفیت عملیاتی این پایگاه هستند.