جولان سودجویان در فضای مجازی ؛فال اینستاگرامی 100درصد تضمینی

فالگیرهای مدرن شبکه های اجتماعی به شما 100 درصد تضمین می دهند تا حاصل همان شود که می گویند!
فال در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

  فال و فالگیری موضوعی است که ممکن است  با آن سر و کار داشته باشید و این سوال ها پیش می آید که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟


فال اینستاگرامی  100درصد تضمینی//در حال کار
در زمان های نه چندان دور ایرانیان در ایام عیدو یا شب چله و در دورهمی های خود با کتاب دیوان اشعار حافظ برای هم فال می گرفتند.برای انجام این کار شخصی که شعر خوب بلد بود  ابتدا فاتحه ای برای روح حضرت حافظ می فرستاد و سپس از فردی که طلب فال کرده درخواست  می کرد تا در دل نیت  کند و در نهایت صفحه ای از دیوان را به طور اتفاقی باز می کرد و نتیجه را برای شخصی که نیت کرده بود می خواند.

فال قهوه هم از جمله فال های مورد علاقه ایرانی ها بوده است که هنوز هم طرفداران خاص خود رادارد و علاوه بر آن فال روزانه نیز از جمه فال های پرطرفدارمیان ایرانیان است.

رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی  نحوه فال گرفتن هم رنگ و بوی جدیدی به خود گرفت. زمانی سایت هایی برای گرفتن انواع فال طراحی شد. از فال حافظ بگیر تا فال تاروت و قهوه و ...بعد از آن با پیشرفته تر شدن گوشی های تلفن همراه نرم افزار های ویژه فال طراحی شد و روی گوشی ها نصب شد .
امروزه فال گیر ها  از هر فرصتی برای انجام کار خود استفاده کرده و با گسترش چشم گیر شبکه های اجتماعی  به این شبکه ها کوچ کردند.


فال اینستاگرامی  100درصد تضمینی//در حال کار

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که  قابلیتهای تصویری خوبی در آن قرارداده شده که با استفاده از آنها شما عکس خود را قبل از ارسال بر روی شبکه اینترنت بسیار جذابتر می کنید ، این تغییرات و افکت های تصویری بی نظیرند و یکی از دلایل جذابیت اینستاگرام شده اند.
 این شبکه اجتماعی  این روز ها محفل داغی برای فال گیر ها شده است که فرصت را مغتنم شمرده و با درست کردن صفحه هایی کاربران زیادی به سوی خود جذب کرده اند. که ممکن است صفحه های پر طرفدار را خریداری کرده باشند.

فال اینستاگرامی  100درصد تضمینی//در حال کار

آن ها با تبلیغ های عجیب و غریبی که در قسمت معرفی  صفحه خود دارند باعث جذب مخاطبان ساده انگار می شوند .
همچنین درج شماره تلفن ثابت و همراه و آدرس تلگرامی فالگیرها از دیگر قسمت های سربرگ معرفی صفحات فال در اینستاگرام می باشد. 

فال اینستاگرامی  100درصد تضمینی//در حال کار

فال گیر ها در صفحه اینستا گرام با گذاشتن پست هایی با موضوعات فال  ازدواج، شغل ، تحصیل ، بخت گشایی ، شکستن طلسم و هر آنچه مرتبط به آینده باشد به کاربرانشان تضمین می دهند که آینده خود را پیش بینی می کنند.
برخی پیج ها ادعا دارند که بیش از سی سال سابقه فعالیت دارند و مشتریان زیادی در این زمینه دارند،برخی دیگر با گذاشتن پست هایی مانند : "فال نه پیشگویی است نه خرافات ،بلکه یک علم به حساب می آید تا با کنار هم گذاشتن نشانه ها از آینده خود آگاه شویدو از بعضی پیامد ها پیشگیری کنید" مهر تائیدی روی کار خود می زنندو لایک و مشتریان زیادی برا خود جمع می کنند.

فال اینستاگرامی  100درصد تضمینی//در حال کار

شاید برایتان جالب باشد بدانید برخی از این پیج ها تدریس تضمینی فال دارند و هنرجو برای خود پیدا می کنند و جزوه های خود را به اشتراک می گذارند.
قیمت هرکدام از این فال ها در صفحات مختلف تفاوت دارند و برخی با کمترین قیمت ممکن برای خود مشتری جلب می کنند و از آن جایی که این فال گیر ها ادعا دارند کارشان تضمینی است و فال هایشان درست است ،اگرخلاف آن چه می گوید شود  وجه برگردانده می شود.

فال اینستاگرامی  100درصد تضمینی//در حال کار

جالب است بدانید علاوه برفال صفحه های زیادی برای گرفتن استخاره در اینستاگرام ایجاد شده است.

فال اینستاگرامی  100درصد تضمینی//در حال کار

با تمامی این تفاسیر مشخص است ظاهرا فال گیرهای  اینستاگرامی این روزها سرشان خیلی شلوغ است.
تصمیم با شماست که چقدر به این صفحات فال اعتماد کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.