پیامک عید نوروز ۹۶

اگر به دنبال پیامک تبریک سال نو هستید ما در اینجا مجموعه‌ای از پیامک عید نوروز ۹۶ را برای شما کاربران آماده کرده‌ایم.

 عید نوروز نخستین روز سال خورشیدی ایرانی برابر با اول فروردین ماه است که جشن آغاز سال نو ایرانی و یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از روزگار قدیم است.

  ادامه مطلب ...

حدیث حضرت زهرا(س)درباه برخورد با مردم

هر روز یک حدیث از معصومین (ع) با مضامین دینی و اخلاقی

حضرت زهرا سلام الله علیها:

خِیارُکم اَلیَنُکم مَناکِبَةً وَ اَکرَمُهم لِنِسائِهِم؛

بهترین شما کسی است که در برخورد با مردم نرم تر و مهربان تر باشد و ارزشمندترین مردم کسانی هستند که با همسرانشان مهربان و بخشنده اند.

عوالم العلوم و المعارف ج11 ، ص909

از تاریخی‌ترین نمایشگاه نقاشی جهان در ایران دیدن کنید!

 ایام نوروز فرصت مناسبی برای ایرانیان است تا در نمایشگاه تاریخی و چند ده هزار ساله قدمی  بزنند و برای مثال در تیمره نقاشی‌های تاریخی چهل هزار ساله را ببینند و به تابلوی سنگی دویست و پنجاه ساله زمان قاجار برسند.

  ادامه مطلب ...

تعبیر معتبرترین کتاب حدیثی اهل سنت درباره حضرت فاطمه(س) / کدام میراث آن حضرت در اختیار امام عصر (عج) است؟

مصحف فاطمه سلام الله علیها کتابی است که به املاء جبرئیل و خط امیر المؤمنین علیه السلام نوشته شده و در آن تمامی حوادث و اتفاقات آینده عالم تا روز قیامت ثبت شده است.

معادل امروزی مهریه حضرت فاطمه / تعبیر معتبرترین کتاب حدیثی اهل سنت درباره حضرت فاطمه / کدام میراث حضرت فاطمه در اختیار امام عصر (عج) است؟ در روز بیستم جمادیِ الثانی سال پنجم بعثت و در روزگار سخت و دشوار پیامبر صلی الله علیه و آله، خانه کوچک محمّد و خدیجه، شاهد تولّد دختری بود که آینده وصایت بزرگ مردی چون پیامبر صلی الله علیه و آله را رقم می زد. با تولّد فاطمه(ع) سرزنش ها بیشتر شد. خداوند متعال در مقابله با این طعنه ها و کنایه ها، فاطمه(ع) را «کوثر» خواند و در سوره کوثر از اعطای خیر کثیر به پیامبر صلی الله علیه و آله یاد کرد که مژده روشن امتداد نسل پیامبر صلی الله علیه و آله از طریق فاطمه (ع) بود.

  ادامه مطلب ...

راهنمای سفر به بوشهر/ اماکن دیدنی / هتل‌ها + فیلم گردشگری و دانلود نقشه

در این گزارش جاذبه های گردشگری استان بوشهر ، اماکن دیدنی و فهرست هتل ها را مشاهده می کنید .

  استان بوشهر پایتخت انرژی ایران، در قسمت جنوبی کشور و در حاشیه‌ خلیج فارس قرار گرفته است.

  ادامه مطلب ...

سال خود را با هفت‌سین قرآنی آغاز کنید

پس ندایی بر می‌خیزد که "سلام بر شما ای بهشتیان"، نظر لطف خداوند چنان بهشتیان را مجذوب می‌کند که از همه چیز جز او غافل می‌شوند، و همه نعمت‌های بهشتی را در آن حال به دست فراموشی می‌سپارند.

نوشیدن هفت‌سین قرآنی برای شفای بیماران توصیه شده است یا سال خود را با بهترین هفت‌سین آغاز کنید///نوروزی
نوروز از قدیم الایام با چیدن سفره هفت‌سین و جوش و خروش لحظات سال تحویل همراه بوده، گویا تحول بهار و نو شدن جهان، انقلابی بزرگ در انسان و آن عظیمی در طبیعت رقم می‌خورد.

  ادامه مطلب ...

معرفی آنتی ویروس های رایگان برای سیستم عامل ویندوز

برای حفاظت از اطلاعات خود در ویندوز به نرم افزار حفاظت از اطلاعات نیاز دارید، برخی از این آنتی ویروس ها رایگان هستند و طرفداران بسیاری دارند.

آنتی ویروس
 اهمیت حفاظت ار اطلاعات هر روز داغ تر داغ تر می شود، در دوران کنونی سرقت اطلاعات به راحتی انجام می شود اما می توان با نرم افزارهایی کارآمد جلو سرقت اطلاعات و ویروسی شدن سیستم های خانگی و موبایلی را گرفت، هرچند قیمت بسیاری از این نرم افزارها هنگفت است اما برخی از آنها رایگان بوده و با استقبال کاربران مواجه شده اند.

  ادامه مطلب ...

آخرت، حقیقتی انکار ناپذیر

همانا داستان آن کس که دنیا را آزمود، مانند مسافرانی است که در منزلی بی آب و علف و دشوار اقامت دارند و قصد کوچ کردن به سرزمینی دارند که در آنجا آسایش و رفاه فراهم است.

 امام علی (ع) در بخشی از خطبه 31 کتاب شریف نهج البلاغه که سرشار از موضوعاتی است که در زندگی، به آن احتیاج داریم به فرزند خود امام حسن (ع)می فرماید: اى فرزند، تو را آگاه کردم از دنیا و دگرگونی هایش و دست به دست گشتن هایش. تو را از آخرت خبر دادم و آنچه براى اهل آخرت در آنجا مهیا شده و براى هر دو مثلهایى آوردم، تا به آنها عبرت گیرى و از آنها پیروى کنى. مثل کسانى که دنیا را به آزمون شناخته اند، مثل جماعتى است از مسافران که در منزلگاهى قحطى زده و بى آب و گیاه منزل دارند و از آنجا آهنگ جایى سبز و خرم و پر آب و گیاه نمایند.

  ادامه مطلب ...

نحوه پیشگیری از مشکلات اسکلتی –عضلانی در سفرهای نوروزی

هر ساله با نزدیک شدن به فصل بهار بازار سفرهای نوروزی داغ است، اما رعایت یکسری از اصول و ضوابط ایمنی در خصوص مسائل اسکلتی – عضلانی بویژه در مورد افرادی که مبتلا به آرتروز و کمر درد هستند می‌تواند شیرینی این سفر‌ها را بیشتر کند.

نحوه پیشگیری از مشکلات اسکلتی –عضلانی در سفرهای نوروزیفرجود شکوهی فیزیوتراپیست و عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی  با اشاره به این که علاوه بر بیماران درگیر مسائل اسکلتی – عضلانی؛ افراد سالم نیز در صورت رعایت نکردن اصول ایمنی در سفرهای نوروزی در معرض بسیاری از آسیب‌ها قرار دارند؛ اظهار داشت: در رانندگی‌های طولانی مدت باید صندلی اتومبیل استاندارد باشد به شکلی که راننده در زاویه کمر و لگن؛ ستون فقرات و همچنین در فاصله پا تا پدال گاز و کلاج احساس درد یا خستگی نکند.

  ادامه مطلب ...

چرا میلاد حضرت زهرا (س)، روز زن است؟

فاطمه و مبارکه اسامی حضرت زهرا (س) هستند و ما بقی اسماء، القاب حضرت فاطمه (س) هستند.

حضرت فاطمه زهرا (س) دختر پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) آخرین پیامبر مسلمانان هستند که روز تولد آن حضرت روز زن نام گرفته است، اما در باب خیر و برکت و نام گرفتن ولادت حضرت فاطمه (س) به عنوان روز زن گفت وگویی کرده ایم با محمد جنتی استاد و پژوهشگر دینی که در ادامه می‌خوانید:

  ادامه مطلب ...

فلسفه عیدی دادن و عیدی گرفتن

هم اکنون بیش از نیم قرن است که پول و وجوه نقدی جایگزین عیدی‌‌های شب عید شده است.

فلسفه عیدی دادن و عیدی گرفتن ابوالفضل بیهقی در قسمت‌های مختلف تاریخ خود اشاراتی به دادن هدیه در نوروز مهرگان کرده است که نشان‌دهنده تداوم رسومات نوروزی در دوره غزنویان است. با روی کار آمدن حکومت صفوی و رسمیت یافتن مذهب تشیع، برخی از آداب اسلامی با آیین‌های نوروزی درآمیخت و تلاش عالمان شیعه در جمع‌آوری احادیث و روایات معصومین در رابطه با نوروز، بر رونق بیشتر این جشن افزود.

  ادامه مطلب ...

دلایل علمی برای اینکه شب تا دیروقت بیدار نمانید

معمولا وقتی طی یک روز کارهای زیادی در دست انجام داریم، ترجیح می‌دهیم شب را کمی بیش‌تر بیدار بمانیم و کارها را تمام کنیم.

معمولا وقتی طی یک روز کارهای زیادی در دست انجام داریم، ترجیح می‌دهیم شب را کمی بیش‌تر بیدار بمانیم و کارها را تمام کنیم.  ولی سبک صحیح زندگی این‌طور توصیه می‌کند که خواب شب را به هیچ قیمتی از دست ندهید. عواقب کم‌خوابی روز بعد در بدن، روحیه و شیوه‌ی فکر کردن افراد تاثیرگذار است. در این ایمیل هفت دلیل اصلی را برای شما ذکر می‌کنیم که چرا افراد موفق شب‌ها زود می‌خوابند.

  ادامه مطلب ...

لاغری با خوشمزه ترین "سین" سفره هفت سین!

یکی از سین های سفره هفت سین برای کنترل وزن و جلوگیری از چاقی بسیار مفید است و می تواند باعث تناسب اندام در افراد شود.

لاغری با خوشمزه ترین سمنو یکی از اجزای جدایی ناپذیر در سفره هفت سین است و از جوانه گندم تشکیل می شود.

  ادامه مطلب ...

راشاتودی: توطئه آمریکایی- انگلیسی علیه ایران شکست خورد

راشاتودی در گزارشی به شکست طرح توطئه‌آمیز آمریکا و انگلیس علیه ایران پرداخت.

پایگاه اینترنتی راشاتودی در گزارشی نوشت: انگلیس و آمریکا طرحی توطئه‌آمیز برای تضعیف قدرت ایران اجرا کردند تا با استفاده از جنگ‌های نیابتی در سوریه به این کشور ضربه بزنند. اما نتیجه کاملا خلاف انتظار آمریکا و انگلیس شد و کار به جایی رسیده که آنها بیش از هر زمان دیگری از تضعیف ایران ناامید شده‌اند.

  ادامه مطلب ...

رواق حضرت زهرا(س) در حرم منور رضوی به بهره‌برداری رسید

همزمان با میلاد دخت نبی مکرم اسلام(س) رواق حضرت زهرا(س) در حرم مطهر رضوی افتتاح شد.

رواق حضرت زهرا(س) در حرم منور رضوی به بهره‌برداری رسید رواق حضرت زهرا(س) با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در حرم منور رضوی ویژه استفاده از بانوان به بهره‌برداری رسید.

  ادامه مطلب ...

نوکری واقعی اهل‌بیت جامعه را عزتمند و مشکلات را برطرف می‌کند/شاعران و مداحان مذهبی متناسب با نیاز روز گفتمان‌سازی کنند

در خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه‌ی زهرا (س) جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع) صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

نوکری واقعی اهل‌بیت جامعه را عزتمند و مشکلات را برطرف می‌کندحضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز (یکشنبه) در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در دیدار جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت علیهم‌السلام، سیره و حرکت آن بانوی بزرگوار اسلام در نقش یک رهبر حقیقی و همچنین یک همسر و مادر نمونه را «الگویی کامل برای زن مسلمان» خواندند و تأکید کردند: شاعران خوش‌ذوق و مداحان خوش‌بیان اهل‌بیت باید متناسب با نیاز و وظایف امروز، افکار و جهت‌گیریهای آن بزرگواران را به گفتمانی رایج در جامعه تبدیل کنند.

  ادامه مطلب ...

آخرین جزییات از حادثه "سیش" در دیر / نخستین جسد پیدا شد + فیلم و تصاویر

خلیج فارس طوفانی شد و به خیابان های شهرهای حاشیه دریا رسید.

  عابدی رییس مرکز اقیانوس شناسی خلیج فارس (بوشهر) گفت: آبگرفتگی امروز  سواحل بندر دیر سونامی نبوده؛ بلکه امواج بزرگ ناشی از باد است که سیش (seche) گفته می شود.

ادامه مطلب ...

تهدید به بمب گذاری در محوطه کاخ سفید

یک فرد مهاجم سعی داشت با خودروی حامل بمب به کاخ سفید وارد شود.

 به نقل از رویترز، دو مقام آمریکایی اعلام کردند شب گذشته یک فرد مهاجم قصد داشت با خودروی خود به محوطه کاخ سفید وارد شود که با تلاش ماموران امنیتی دستگیر و بازداشت شد. وی ادعا کرد با حمل بمب در خودرو قصد انفجار بمب در کاخ سفید را داشته است.

  ادامه مطلب ...

حدیث رسول اکرم(ص)درباره راستگویی

هر روز یک حدیث از معصومین (ع) با مضامین دینی و اخلاقی

رسول اکرم صلى الله علیه و آله :

عَلَیکُم بِالصِّدقِ فَاِنَّهُ مَعَ البِرِّ وَ هُما فِى الجَنَّةِ وَ ایّاکُم وَ الکِذبِ فَاِنَّهُ مَعَ الفُجورِ وَ هُما فِى النّارِ ؛

شما را سفارش مى کنم به راستگویى، که راستگویى با نیکوکارى همراه است و هر دو در بهشت اند و از دروغگویى بپرهیزید که دروغگویى همراه با بدکارى است و هر دو در جهنم اند.

نهج الفصاحه ص 572 ، ح 1976

به چه میزان باید مسکن مصرف کنید؟

هشدار! مصرف خودسرانه مسکن‌هایی مثل ایبوپروفن یا دیکلوفناک می‌تواند باعث افزایش خطر ایست قلبی حتی تا ۵۰ درصد بشود.

در ایران معمولا بیماران، اصلا حوصله تحمل درد را ندارند و ترجیح می‌دهند درد خود را با قوی‌ترین مسکن‌ها تسکین بدهند. چنان که افتد و دانی، فروش بی‌نسخه داروها در برخی از داروخانه‌ها هم رواج دارد و تازه به خاطر تقاضای خود بیماران، شاید تجویز مسکن‌ها توسط خود پزشکان هم بی‌رویه باشد.

  ادامه مطلب ...

در چه سنی، با چه کسی و چگونه ازدواج کنیم؟

اگر ازدواجی که اسمش را از خدا گرفتیم و نیازش را هم خدا در وجودمان گذاشته، رسمش را هم از خدا بگیریم، قطعا هم وسیله تکمیل ما هم وسیله تامین ما و هم وسیله تفریح ما می‌شود.

29 اسفند مصادف با ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) است روزی که به نام مادر و روز زن نامگذاری شد. شاید جوانان نسل امروز اطلاعات کافی از سیره زندگی حضرت زهرا (س) و چگونگی ازدواج ایشان و امام علی(ع) نداشته باشند اما آن چیزی که جوانان می‌توانند برای بهتر زندگی کردن بدست آورند با جستجو و جمع آوری اطلاعات از زندگی این فرد بزرگوار حاصل خواهد شد. به همین منظور گفتگویی را با حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری انجام داده که در مورد سیره زندگی حضرت زهرا(س) و چگونگی الگو قرار دادن حضرت فاطمه(س) و امام علی(ع) برای ازدواج و زندگی جوانان صحبت هایی مطرح شده که در ادامه میتوانید آن را بخوانید.

  ادامه مطلب ...

ساقط کردن گنجشک با توپ! / هم‌پیمان آمریکا موشک 3 میلیون دلاری را خرج کوادکوپتر 200 دلاری کرد

یکی از کشورهای هم‌پیمان آمریکا، یک موشک گرانقیمت زمین به هوا را برای ساقط کردن یک کوادکوپتر ارزان قیمت شلیک کرد.

به نقل از راشاتودی، یک ژنرال آمریکایی فاش کرد یکی از کشورهای هم‌پیمان آمریکا، یک موشک پاتریوت 3 میلیون دلاری را برای ساقط کردن یک کوادکوپتر کوچک و ارزان قیمت شلیک کرده است.

  ادامه مطلب ...

هرکس به شما کمک کند، دوست تان نیست/ پسرها، برویم ماموریت را انجام دهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار متنی در صفحه مجازی خود به اختلاف با دستیاران ایرانی خود واکنش نشان داد.

هرکس به شما کمک کند، دوست تان نیست/ پسرها، برویم ماموریت را انجام دهیمکارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه سفر این تیم به قطر و برگزاری دیدار با عنابی ها، متنی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که می توان از این متن به عنوان واکنش وی به حواشی اخیر تیم ملی و به خصوص اختلاف با مربیان ایرانی تعبیر کرد.

  ادامه مطلب ...

لاریجانی"قانون برنامه ششم توسعه" را به روحانی ابلاغ کرد+ متن کامل

رئیس مجلس در نامه‌ای قانون برنامه پنجساله ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران را برای اجرا به حجت‌الاسلام روحانی ابلاغ کرد.

لاریجانی
علی لاریجانی رئیس مجلس در نامه‌ای قانون برنامه پنجساله ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران را برای اجرا به حجت‌الاسلام روحانی ابلاغ کرد.

 

ادامه مطلب ...

نمایشگاه بزرگ نیروی هوایی ارتش در دزفول افتتاح شد

 نمایشگاه بزرگ راهیان نور نیروی هوایی ارتش صبح روز شنبه در پایگاه هوایی وحدتی دزفول افتتاح شد.

  ادامه مطلب ...

ایران چهاردهمین کشور برتر جهان شد

یک موسسه رسانه‌ای آمریکایی که هر سال 80 کشور دنیا را برای رده بندی برترین ها مورد ارزیابی قرار می‌دهد، ایران را در رده‌بندی امسال خود در جایگاه چهاردهم قرار داد.

 به نقل از ایندیپندنت ؛ یک موسسه رسانه‌ای آمریکایی که هر سال 80 کشور دنیا را بر اساس شاخص‌هایی چون میراث فرهنگی، کیفیت زندگی، حقوق شهروندی، منابع طبیعی، رشد اقتصادی، قدرت نظامی، نفوذ سیاسی و مقبولیت بین‌المللی مورد ارزیابی قرار می‌دهد، ایران را در رده‌بندی امسال خود در جایگاه چهاردهم قرار داد.

  ادامه مطلب ...

سرنوشت وعده‌های سال ۹۵ مسئولان + صوت

مسئولان قوای سه گانه در سال 95 وعده‌های بسیاری دادند که برخی از آنها محقق و برخی دیگر همچنان در دست بررسی است.

ادامه مطلب ...

واکنش کره شمالی به رزمایش آمریکا؛ یک گلوله به آبهای ما شلیک کنید پاسخ بی‌رحمانه می‌دهیم!

برخی موشک‌های بالستیک کره شمالی همچون "تائپودونگ-1" و "تائپودونگ-2" قدرت بسیار زیادی در انهدام اهداف در فاصله 6 تا 10 هزار کیلومتری دارند و این موضوع خطری جدی برای غرب آمریکا به شمار می آید.

با روی کار آمدن رئیس جمهور جنگ طلب آمریکا ؛ تنش ها در منطقه شرق آسیا وارد مرحله جدیدی شده است و این موضوع ناشی از سیاست های نادرست جمهوری خواهان علیه "پیونگ یانگ" است.

  ادامه مطلب ...

نمایشگاه راهیان نور ارتش در اندیمشک برپا شد

  نمایشگاه راهیان نور با عنوان زهرائیان روز شنبه با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در محل یادمان شهدای گمنام اندیمشک گشایش یافت.  

  ادامه مطلب ...

سازمان ملل ناتوانی و ذلت خود را در برابر آمریکا نشان داد/داعش، جبهه النصره و دیگر گروه‌های تروریستی به سوی نابودی پیش می‌روند

دبیر کل جنبش حزب الله لبنان با اشاره به ناتوانی سازمان ملل در مقابل آمریکا و اسرائیل گفت: آمریکا با تهدید به قطع تامین مالی سازمان ملل، آن را به لرزه درآورد و تسلیم خود کرد.

 به نقل از شبکه تلویزیونی المنار؛ سید حسن نصر الله در ابتدای سخنان خود این روز بزرگ را به بقیه الله الاعظم حضرت صاحب الزمان (عج) و همه مسلمانان جهان و زنان شرکت کننده در این مراسم تبریک گفت.

  ادامه مطلب ...