جانشین فرمانده کل ارتش از منطقه پدافند هوایی غرب بازدید کرد

امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی غرب (شهدای سوباشی) از یکان های مختلف این منطقه بازید کرد.

 
ادامه مطلب ...

نیروی هوایی آمریکا در آستانه انجام یک ماموریت مخفیانه در فضا+ تصاویر

نیروی هوایی آمریکا برای ماموریتی ناشناخته که در خصوص اهداف آن صحبتی نشده، این باربه سراغ ایلون ماسک و شرکت اسپیس ایکس رفته است و با آنها همکاری می‌کند.

  ادامه مطلب ...

سردار دهقان به عنوان مشاور فرماندهی کل قوا منصوب شد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی سردار دهقان را به عنوان مشاور فرماندهی کل قوا منصوب کردند.

رهبر معظم انقلاب سردار دهقان را به عنوان مشاور فرماندهی کل قوا منصوب کردحضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا در حکمی سردار سرتیپ حسین دهقان را به عنوان مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح منصوب کردند.

  ادامه مطلب ...

مصائب خرید یک خودرو ایرانی/ پاسخ نمایندگی ها به بلاتکیلفی مشتریان: بروید شکایت کنید!

نمایندگی‌های خودروسازان داخلی پس از ماه‌ها ثبت نام، خودرو را به مشتریان تحویل نمی دهند و با وجود پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان هیچ مقامی پاسخگو نبود.

بعد از نیم قرن ساخت خودرو در کشور کماکان انحصار تولید خودرو در دست دو غول خودروساز دولتی ایران خودرو و سایپا است. نگاهی به این 50 سال به خوبی نشان می دهد که علی رغم حمایت همه جانبه دولت، این دوشرکت خودروساز  هنوز نتوانتسته اند آنطور که باید و شاید انتظار مشتریان را برآورده کنند.

  ادامه مطلب ...

نتایج رای اعتماد مجلس به وزیران پیشنهادی حسن روحانی+جزئیات

نمایندگان پس از پنج روز بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی حسن روحانی، به 16 وزیر کابینه اعتماد کردند.

مجلس به 15 وزیر پیشنهادی روحانی اعتماد کرد/ و بازماندند بررسی برنامه کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم از روز سه‌شنبه 24 مرداد ماه در مجلس شورای اسلامی آغاز شد و نمایندگان طی هشت جلسه علنی به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی  آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات، امور اقتصاد و دارایی، امور خارجه، بهداشت و درمان، تعاون کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، دادگستری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، راه و شهرسازی، صنعت معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشور، نفت، نیرو و ورزش و جوانان پرداختند.

  ادامه مطلب ...

12 استاندار در انتظار محاکمه/ صدور حکم بدوی برای مدیران کانال های تلگرامی و سرکرده عرفان حلقه/ وضعیت سران فتنه تغییر نکرده است

سخنگوی قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه در جهت تولید ملی و اشتغال، کمک‌های لازم را به دولت ارائه می‌دهد.
نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در صد و شانزدهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که روز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: پیشاپیش فرا رسیدن هفته دولت را تبریک عرض می کنم و یاد و خاطر رئیس جمهور مردمی، متدین و انقلابی شهید رجایی را گرامی می دارم.

  ادامه مطلب ...

حکم فرماندهی معظم کل قوا، برای عقیدتی سیاسی ارتش نقشه راه است/ رونمایی از طرح مصباح ویژه کارکنان وظیفه

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی:

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران حکم صادره از سوی فرماندهی معظم کل قوا در انتصاب رئیس این سازمان را نقشه راه برای کارکنان عقیدتی سیاسی ارتش برشمرد و اظهار داشت: احکام، بیانیه‌ها و سخرانی‌های مقام معظم رهبری فرامینی برای فرمانبرداران است.

  ادامه مطلب ...

خشم اعضای سنای استرالیا از اقدام نژادپرستانه سناتور زن علیه مسلمانان+ تصاویر

اقدام بحث برانگیز یک سیاستمدار استرالیایی ضد مسلمانان موجب خشم اعضای مجلس سنای این کشور شد.

  ادامه مطلب ...

منظور از دحوالارض چیست؟

منظور از دحوالارض چیست؟بیست و پنجم ذی القعده، هم زمان با دحوالارض یعنی گسترش یافتن زمین است. از امیرالمومنین ـ علیه السلام ـ روایت شده است که فرمودند:

  ادامه مطلب ...

13 کشته و 100 زخمی در حمله تروریستی بارسلون/ یک خودروی دیگر نیز در اسپانیا عابران پیاده را زیر گرفت+تصاویر

یک خودروی ون در شهر کامبریلس در ۶۰ کیلومتری جنوب بارسلون با حمله به عابران پیاده، ۶ نفر را مصدوم کرد که حال دو نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

  ادامه مطلب ...

شهید حججی از رویش‌های انقلاب است/ دشمن بداند که انتقام سختی از آن‌ها خواهیم گرفت

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت:شهادت شهید حججی این پیام را داد که نسل دوم و سوم انقلاب در دفاع از انقلاب پرانگیزه‌اند. شهید حججی از رویش های انقلاب است/ دشمن بداند که انتقام سختی از آن‌ها خواهیم گرفت آیت الله سیداحمدخاتمی امام جمعه موقت تهران امروز در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته، با اشاره به اینکه جان یک کالا است که نباید آن را به شیطان فروخت، اظهار داشت :

  ادامه مطلب ...

تصمیم ترامپ برای اخراج استراتژیست ارشد خود

رییس جمهور آمریکا تصمیم گرفته استیو بنن را اخراج کند.

تصمیم ترامپ برای اخراج استراتژیست ارشد خودبه نقل از خبرگزاری رویترز، روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد دونالد ترامپ -- رئیس جمهور آمریکا -- تصمیم گرفته است استیو بنن، استراتژیست ارشد خود برکنار کند.

  ادامه مطلب ...

کانکس‌هایی عجیب در برخی مناطق تهران/تجربه حجاب به شیوه‌ای متفاوت توسط جوانان ایرانی

«یک حس خوب»، طرح تبلیغی ترویجی شهری است که توسط گروهی برپا شده است که زندگیشان تغییر کرده و اکنون آرامش و یک حس خوب دارند که می‌خواهند دیگران را در این شادی و آرامششان سهیم کنند.

  ادامه مطلب ...

نیروهای مسلح ما حق ندارند غافلگیر شوند/ آمادگی یگان‌های مرزی عالی است

جانشین فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح ما حق ندارند غافلگیر شوند و مهمترین ویژگی ها در آمادگی نیروهای مسلح داشتن اشراف اطلاعاتی است.

و به نقل از روابط عمومی تیپ ۳۱۶ زرهی؛ امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در صدر هیئتی از فرماندهان ارشد ارتش از تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان بازدید و از نزدیک توان و آمادگی نیروی تجهیزاتی این یگان را برای انجام ماموریت های محوله مورد ارزیابی قرار داد.

 

ادامه مطلب ...

برند معروف مکمل های غذایی که آلوده به میکروبی خطرناک است!

مطالعات جدید امکان آلودگی برخی مکمل های غذایی را نشان می دهد که به همین دلیل از این پس توزیع کنندگان دارو و غذا از این نوع مکمل ها استفاده نخواهند کرد.

هشدار درباره آلودگی برخی مکمل های غذایی خارجیمحصولات موجود در این هشدار شامل داروهای حاوی سدیم مضر Docusate یا روان کننده های دفع و مکمل های غذایی شامل قطره های ویتامین D مایع و مولتی ویتامین های مایع برای نوزادان و کودکان است. این محصولات دارویی و مکمل های غذایی که توسط کمپانی PharmaTech LLC ساخته شده است، ممکن است به باکتری Burkholderia cepacia یا B. cepacia آلوده باشند.

  ادامه مطلب ...

آمادگی نیروهای مسلح مولفه اصلی اقتدارکشور است

امیر سرتیپ پوردستان:

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت بازدارندگی و آمادگی نیروهای مسلح، از مولفه های اصلی اقتدار کشور در صحنه های بین المللی است.

  ادامه مطلب ...

سپاه عملیات مستقل زمینی در سوریه نداشته است/ انتقام سخت از داعش در دستور کار قرار دارد

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران گفت:انتقام سخت از داعش در دستور کار سپاه قرار داشته و در زمان مقتضی عملیاتی می‌شود.

 مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رد خبر شبکه المیادین مبنی بر آغاز عملیات انتقام برای خون شهید حججی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فضل الهی، مصمم تر از گذشته حمایتهای مستشاری خود از ارتش و نیروهای مردمی سوریه را تا برچیده شدن بساط تروریسم تکفیری از این کشور ادامه خواهد داد.

  ادامه مطلب ...

مایک پنس: در ارتباط با کره شمالی همه گزینه ها روی میز است

معاون رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با بحران کره شمالی اعلام کرد همه گزینه ها روی میز است.

به نقل از رویترز ، مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا گفت : در ارتباط با کره شمالی، همه گزینه ها روی میز است.

وی همچنین از کشورهای آمریکای لاتین خواست تا  روابط خود را با کره شمالی قطع کنند.

معتقدین به زیارت امام رضا (ع) چه کسانی هستند؟ /دلایل زیارت خاصه امام رضا (ع)

معتقدین به امامت امام رضا (ع) در حقیقت معتقد به امامت امام زمان (عج) و شیعه ۱۲ امامی هستند.
معتقدین به زیارت امام رضا (ع) چه کسانی هستند؟ /دلایل زیارت خاصه امام رضا (ع)سید محمد باقر علم‌الهدی، رئیس مرکز آموزش عالی حضرت قاسم‌بن‌الحسن (ع) در در خصوص فلسفه زیارت خاصه امام رضا (ع) گفت:ماه ذی‌القعده اولین ماه از ماه‌های حرام است که اتفاقا ماهی است که از ابتدا تا انتهایش به فرزندان امام موسی‌بن جعفر (ع) اختصاص یافته است.

  ادامه مطلب ...

ریشه های ضعیف ارز در بانک‌های کشور/ دو نرخی بودن ارز مثل موریانه به جان ارزش پول ملی افتاده است

برخی مسئولان معتقدند که افزایش قیمت ارز، ارزشی برای پول ملی باقی نگذاشته و باعث مصادره دارایی ملت ایران به نفع خارج نشینان شده است.

ریشه های ضعیف ارز در بانک‌های کشور/ دو نرخی بودن ارز مثل موریانه به جان ارزش پول ملی افتاده استسابقه تک نرخی کردن ارز به دوره دولت‌های پنجم و ششم  باز می‌گردد، با اینکه این مهم از آن زمان تاکنون بر زبان تمامی دولتمردان جاری بوده ولی هنوز اثری از تحقق آن در اقتصاد دیده نمی‌شود.

  ادامه مطلب ...

تأکید رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بر استفاده از فناوری های نو و جدید ارتباطی

در دیدار با مدیرعامل گروه فن آوا اعلام شد؛

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی در دیدار با مدیرعامل گروه فن آوا و هیأت همراه گفت: فناوری های نوین عرصه مهمی در تأثیرگذاری بر قشر جوان و نوجوانی است که هدف اصلی تهاجم فرهنگی دشمنان می باشند.

  ادامه مطلب ...

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: ما برخلاف ایران به متن و روح برجام پایبند بوده‌ایم!

هدر ناوئرت بدون اشاره به کارشکنی‌های آمریکا در روند اجرای برجام مدعی شد این کشور به این توافق پایبند بوده است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: ما برخلاف ایران به متن و روح برجام پایبند بوده‌ایم!/ تخصیص بودجه بیشتر به سپاه و برنامه موشکی تهران نگران‌کننده استهدر ناوئرت، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در نشست خبری خود درباره اینکه آیا ایران متن برجام را نیز نقض کرده است، گفت: در حال حاضر بازبینی کلی درباره سیاست ایران در جریان است و من نمی‌خواهم از پیش، درباره این سیاست نظر داده باشم.

  ادامه مطلب ...

ناو موشک‌انداز «سپر» طی روزهای آینده عملیاتی می‌شود

امیر دریادار سیاری اعلام کرد:

فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق ناو موشک‌انداز «سپر» به ناوگان شمال نداجا طی روزهای آینده خبر داد.

  ادامه مطلب ...

هدف‌گذاری دقیق برای ساخت تسلیحات جدید/ تولید تجهیزات دریایی شتاب می‌گیرد

نمایندگان مجلس بزودی لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح را بررسی خواهند کرد؛ این لایحه، گامی مهم برای هدفمندترکردن طراحی ادوات نظامی در حوزه دریاست.

هدف‌گذاری دقیق برای ساخت تسلیحات جدید/ تولید تجهیزات دریایی شتاب می‌گیرد لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در هفته جاری و پس از یک وقفه طولانی، به صحن علنی مجلس شورای اسلامی می‌آید. این لایحه پیش از این در 24 اسفند ماه سال 93 اعلام وصول شده بود و حالا بعد از حدود 2 سال 6 ماه، وارد کار بررسی‌اش به پایان رسیده است.

  ادامه مطلب ...

ترور نافرجام ولیعهد سعودی در جده

منابع نزدیک به دربار سعودی، از نجات "محمد بن سلمان" از سوء قصد یکی از شاهزادگان هنگام حضور در شهر "جده" خبر دادند.

ترور نافرجام ولیعهد سعودی در جده

منابع نزدیک به دربار پادشاه سعودی و "محمد بن سلمان" –ولی عهد عربستان- فاش کردند که "بن سلمان" اوایل هفته جاری در معرض عملیات ترور ناموفق قرار گرفت.

  ادامه مطلب ...

نیروهای مسلح پناهگاه مطمئن ملت هستند

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در جمع دانشجویان دانشگاه های رزم مقدماتی مشترک ارتش گفت : فلسفه تشکیل نیروهای مسلح این است که اگر ملتی در معرض تهدیدات دشمن قرار گیرد، پناهگاهی برای ملت باشند.

  ادامه مطلب ...

نتیجه اولیه کنکور ۹۶ فردا اعلام می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتیجه اولیه کنکور ۹۶ فردا ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۸ اعلام می‌شود.

نتیجه اولیه کنکور ۹۶ فردا ساعت ۱۸ اعلام می‌شودحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: نتایج اولیه آزمون سراسری ۱۳۹۶ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ساعت ۱۸ فردا ۱۵ مرداد ماه اعلام می‌شود.

  ادامه مطلب ...

ضرورت شناخت دنیا در کلام امام علی(ع)

امام علی (ع)در این حکمت ها به موضوعات اعتقادی اخلاقی تربیتی اجتماعی و علمی می پردازد.

  ادامه مطلب ...

ظریف: ترامپ تلاش می‌کند به هزینه ایران برجام را از بین ببرد/ موگرینی:اتحادیه اروپا قاطعانه از برجام حمایت می‌کند

در دیدار موگرینی و ظریف مسائل مربوط به اجرای برجام، روابط دوجانبه ایران و اتحادیه اروپا مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

ظریف: ترامپ تلاش می‌کند به هزینه ایران برجام را از بین ببرد/ موگرینی:اتحادیه اروپا قاطعانه از برجام حمایت می‌کندفدریکا موگرینی نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امنیتی که برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان به تهران سفر کرده است، پیش از ظهر امروز با محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه دیدار و گفتگو کرد.

  ادامه مطلب ...

سایه سنگین رشد اعتیاد روی وعده های ستاد مبارزه با موادمخدر/ خبری از اقدامات پیشگیرانه نیست چه برسد به اقدامات ویژه

مدت ها از زمانی که دستگاه های مرتبط با حوزه اعتیاد مکلف به انجام اقدام ویژه علاوه بر وظایف ذاتی در امر مبارزه با اعتیاد شده اند، می گذرد اما همچنان خبری از این اقدامات نیست.

سایه سنگین رشد اعتیاد روی وعده های ستاد مبارزه با موادمخدر/ خبری از اقدامات پیشگیرانه نیست چه برسد به اعمال ویژه اردیبهشت ماه سال 95 رهبر انقلاب به طور مستقیم در مسئله آسیب های اجتماعی ورود کرده و از مردم به عنوان عائله نظام یاد کردند. ایشان در نطقی صریح همه دلسوزان و علاقمندان ایران را به تلاش برای حل معضلات و آسیب های اجتماعی فرا خواندند.

  ادامه مطلب ...