مبلغ وام ازدواج در سال آینده ۱۵ میلیون تومان شد

یک عضو کمیسیون تلفیق از افزایش مبلغ وام ازدواج به ۱۵ میلیون تومان در سال آینده خبر داد.

مبلغ وام ازدواج در سال آینده ۱۵ میلیون تومان شداحمد صفری عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷  اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق، مبلغ وام ازدواج از ۱۰ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان در سال آینده افزایش می‌یابد. ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب حادثه تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش را تسلیت گفتند

رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی حادثه تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش را تسلیت گفتند.

رهبر معظم انقلاب حادثه تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش را تسلیت گفتند حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی حادثه تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش را تسلیت گفتند.
  ادامه مطلب ...

آثار برجام الی یوم‌القیامه باقی می‌ماند/ اگر به تعهدات بین‌المللی احترام نگذاریم، باید فاتحه تمدن را بخوانیم

رئیس جمهور گفت: بعضی‌ها هنوز ابعاد مسئله برجام را لمس نکرده اند، برجام یک آثار دائم دارد که الی یوم القیامه از بین نمی‌رود.

.....حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در اختتامیه جشنواره فارابی گفت: در دورانی سایه مظلومیت و یا نوعی محرومیت بر سر علوم انسانی افکنده شد، آن زمان آثار علمی و اکتشافات علوم طبیعی، تجربی و مهندسی به صحنه زندگی مردم آمد و زرق و برق این آثار بسیاری از جوامع ما را تحت تأثیر قرار داد.


ادامه مطلب ...

25 کشته و 455 بازداشتی در آشوب‌های اخیر/ گزارشی از تاثیر رادیو اکتیو در فوت مرحوم هاشمی نداشتیم

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در حال حاضر 55 نفر از اغتشاشگران در تهران و 455 نفر دیگر نیز در کل کشور در بازداشت به سر می‌برند.

یکصد و بیست و سومین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شدحجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و بیست و سومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در چنین روزهایی بود که پهلوی دوم از کشور فرار کرد و هنوز صدای انقلابی مردم(دیو چو بیرون رود فرشته در آید) در گوشمان هست.


ادامه مطلب ...

اطلاعیه ارتش درباره سانحه ناوشکن دماوند در دریای خزر

  ناوشکن دماوند در هنگام ورود به بندر به علت افزایش سرعت باد و طوفان شدید در دریای خزر، با موج شکن برخورد جزئی داشته است.

اطلاعیه ارتش درباره سانحه ناوشکن دماوند در دریای خزر

ادامه مطلب ...

ستاره پرسپولیس قراردادش را ۲ ساله تمدید کرد/ برانکو در پرسپولیس ماندنی شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را به مدت ۲ فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

 به نقل از باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ ساعتی پیش همراه با افشین پیروانی در محل ساختمان باشگاه حضور پیدا کرد و با حضور در دفتر حمیدرضا گرشاسبی، قرارداد 2 ساله جدید خود با پرسپولیس را امضاء کرد.


ادامه مطلب ...

اقدامات جدید وزارت اطلاعات در برخورد با عناصر آشوب طلب

اقدامات جدید وزارت اطلاعات در برخورد با عناصر آشوب طلبسربازان گمنام امام زمان (عج) در چند روز گذشته موفق شدند تعداد دیگری از عناصر تروریستی و ضد انقلاب را که نقش بسزایی در به آشوب کشیدن اعتراضات مردمی داشتند، شناسایی و دستگیر کنند.


ادامه مطلب ...

قصد داریم به جای پخش پول، شغل ایجاد کنیم/ دولت خود را نیازمند انتقاد مردم می‌داند

سخنگوی دولت گفت: دولت نه‌تنها خود را آماده پذیرفتن نقد مردم کرده بلکه خود را نیازمند این موضوع می‌داند.

دولت خود را نیازمند انتقاد مردم می‌داند  محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در گفت‌وگو با رادیو جوان، اظهار کرد: رئیس جمهور از دولت یازدهم قصد داشت برای جوانان اقدام بزرگی انجام دهد لذا ما برای این مهم بر موضوع اشتغال متمرکز شدیم.


ادامه مطلب ...

حل مشکلات اقتصادی و تامین حقوق شهروندان دستور کار اصلی دولت است/ اشتغالزایی و فقرزدایی؛ رویکرد اصلی بودجه 97

رئیس جمهور با استقبال از فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب تاکید کرد که حل مشکلات اقتصادی و تامین حقوق شهروندان دستور کار اصلی دولت است.

حل مشکلات اقتصادی و تامین حقوق شهروندان دستور کار اصلی دولت است/اشتغالزایی و فقرزدایی رویکرد اصلی بودجه 97 حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت که ریاست آن را برعهده داشت، ضمن تشکر از بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری درباره حوادث اخیر، افزود: رویکرد اصلی دولت در لایحه بودجه سال 97 اشتغالزایی و حرکت به سمت ریشه‌کنی فقر مطلق است و پیرو تاکید رهبر انقلاب، مردم انتظار دارند که همه قوا و تمامی دستگاه‌ها و نهادها با همدلی و همراهی به تحقق سریع‌تر این اهداف و تامین مطالبات به حق مردم کمک کنند.


ادامه مطلب ...

خارج شدن ترامپ از برجام تبعات جدی به دنبال خواهد داشت/آمریکا مانع از همکاری‌ بانک‌های اروپایی با ایران شد

وزیر خارجه اسبق انگلیس گفت: اگر ترامپ تصمیم بگیرد که معافیت‌های تحریمی ایران را در پایان این هفته تمدید نکند، تبعات آن جدی‌تر خواهد شد.

خارج شدن ترامپ از برجام تبعات جدی به دنبال خواهد داشت/ انگلیس تلاش کرد به تعهدات برجامی خود عمل کندجک استراو وزیر خارجه اسبق انگلیس اظهار کرد: ایران با عمل به تعهدات برجامی خود، بدون تردید کار درستی را انجام داده است.


ادامه مطلب ...

مبلغ رضایتنامه؛ مانع انتقال طارمی به الغرافه قطر

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از شرط باشگاه برای صدور رضایت نامه مهدی طارمی خبر داد.

مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس طبق ادعای رسانه های قطری امروز برای انجام تست پزشکی و عقد قرارداد با باشگاه الغرافه قطر راهی این کشور می شود اما این بازیکن باید حدود 2/5 میلیارد تومان برای صدور رضایت نامه اش به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند تا بتواند به تیم قطری بپیوندد.


ادامه مطلب ...

هر نفر چقدر سود سهام عدالت می‌گیرد؟

بسته به ارزش سهام هر یک از مشمولان، سود سهام عدالت به آنها تعلق خواهد گرفت؛ بنابراین مشمولانی که تا مهرماه امسال اقدام به تسویه مانده بدهی سود سهام عدالت خود کرده اند از سود بیشتری برخوردار خواهند شد.

هر نفر چقدر سود سهام عدالت می‌گیرد؟در سال 1385 طرحی تحت عنوان توزیع سهام عدالت به تصویب رسید و اجرایی گردید که بر اساس آن قرار شد در مدت 10 سال، سود سهام اعطایی به مشمولان بجای پرداخت به آنها بابت اقساط سهامشان کسر شود و پس از آن سهامداران بتوانند سهام عدالت خود را خرید و فروش کنند.


ادامه مطلب ...

سازمان ترور داعش و گروه‌های مشابه آن هنوز فعال هستند/ کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس ۱۱۶ میلیارد دلار صرف بودجه نظامی کردند

وزیر خارجه گفت: اگرچه داعش طی یکی دو سال اخیر شکست‌های مرگ بار را متحمل شد و پروژه خلافت داعش متوقف شد اما سازمان ترور داعش و گروه‌های مشابه هنوز فعال هستند.

اشغال فلسطین حادترین مسئله منطقه و جهان است/ سازمان ترور داعش و گروه‌های مشابه آن هنوز فعال هستند محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در دومین کنفرانس امنیتی تهران گفت: دومین کنفرانس امنیتی تهران در شرایطی برگزار می‌شود که منطقه غرب آسیا در یکی از دشوارترین دوره‌های تاریخ خود قرار دارد. جریان افراط‌گراییِ خشونت‌طلب که این منطقه را دستخوش یکی از خطرناکترین و خسارت بار‌ترین ادوار تاریخیاش کرده بود، رو به زوال گذاشته است. داعش به عنوان دهشتناکترین نماینده این جریان، از نظر نظامی سرکوب و خلافت خود خوانده و جعلی‌اش نابود شده و کنترلش بر قلمرو وسیعی که از راه خشونتِ بیحد و ایجاد رعب تصرف شده بود، از میان رفته است. مردم و دولتهای عراق و سوریه طی شش سال گذشته دلاورانه علیه این گروهها، بویژه داعش، مقاومت کردند و به پیروزیهای مهمی دست یافتند. خوشحالیم که در این مبارزه تاریخساز در کنار این دو ملت دوست و برادر قرار داشتیم.

  ادامه مطلب ...

دسترسی مردم به فضای مجازی نباید دائم قطع باشد/کار مجلس تکمیل، کمک و اصلاح است؛ نه تغییر ماهیت و اهداف بودجه

رئیس جمهور گفت: دسترسی مردم به فضای مجازی نباید دائمی قطع باشد، نمی توان به زندگی و کسب و کار مردم بی تفاوت بود.

دسترسی مردم به فضای مجازی نباید دائم قطع باشد/کار مجلس تکمیل، کمک و اصلاح است؛ نه تغییر ماهیت و اهداف بودجه  حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در دیدار وزیر و معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: همه جا برخی از خواسته‌ها و تجمع مردم سوء استفاده می‌کنند، اما مردم به حق می‌گویند ما را ببینید، به حرفمان گوش کنید و به خواست ما عمل کنید.
  ادامه مطلب ...

موافق بستن همه پیام رسان‌ها نیستم/ جمع شدن بساط آشوب به معنای نبود مطالبات برحق مردم نیست

رئیس قوه قضاییه گفت: موافق بستن همه پیام رسان‌ها نیستم، اما استفاده از آن‌ها باید شفاف و با رعایت امنیت ملی و حقوق مردم باشد.

موافق بستن همه پیام رسان‌ها نیستم/ جمع شدن بساط آشوب به معنای نبود مطالبات برحق مردم نیست آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به تجمعات اعتراضی اخیر در کشور که توسط برخی عناصر به آشوب کشیده شد، اظهار کرد: حوادث اخیر از جهات مختلفی قابل تأمل است. برخی تجمعات در تعدادی از شهر‌ها برگزار شد و دشمن با تحریک و برنامه ریزی، این تجمعات را به آشوب کشید. در این راستا اغتشاشگرانی پیدا شدند که به اموال عمومی هجوم بردند و این کار با هیچ قانون، معیار و میزانی قابل توجیه نیست.


ادامه مطلب ...

مروری کوتاه بر قانون کشف حجاب رضاخان/ اهمیت تاج بندگی زنان در دین اسلام

به دنبال تصویب قانون کشف حجاب در 17 دی 1314 به دستور رضاخان، زنان و دختران ایرانی از داشتن حجاب اسلامی منع شدند.

سالروز منع حجاب به دستور رضا خان/ کار نشود (17 دی) به دنبال تصویب قانون کشف حجاب در 17 دی 1314، به دستور رضاخان، زنان و دختران ایرانی از داشتن حجاب اسلامی منع شدند؛ بانوان معتقدی که اهتمام فراوانی به حفظ حجاب اسلامی خود داشتند، در پی این دستور، حاظر به کشف حجاب خود نشدند و علما نیز اعتراضات فراوانی نسبت به این دستور، داشتند.


ادامه مطلب ...

مخالفت کمیسیون تلفیق با افزایش قیمت حامل‌های انرژی/درآمد‌ هدفمندی یارانه‌ها تعیین شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ مجلس از تعیین درآمد‌ هدفمندی یارانه‌ها در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

مخالفت کمیسیون تلفیق با افزایش قیمت حامل‌های انرژی/درآمد‌ هدفمندی یارانه‌ها تعیین شدعلی اصغر یوسف نژاد در تشریح نشست روز گذشته (۱۶ دی ماه) کمیسیون تلفیق اظهار داشت: در هدفمندی یارانه‌ها دولت پیشنهاد داده بود تا ۳۷ هزار میلیارد تومان را به عنوان منبع در اختیار داشته باشد در شرایطی که سال گذشته این میزان ۴۸ هزار میلیارد تومان بود و این عدد پیشنهادی دولت روز گذشته در کمیسیون تصویب شد.


ادامه مطلب ...

جزئیات جدید از سانحه برخورد نفتکش ایرانی با کشتی چینی/ هیچ اطلاعی از 32 سرنشین مفقود شده نداریم

حق‌شناس ضمن تشریح جزئیات سانحه نفتکش ایرانی از پیگیری و جستجوی ۳۲دریانورد مفقود شده خبر داد.

جزئیات جدید از سانحه برخورد نفتکش ایرانی با کشتی چینی/ هیچ اطلاعی از 32 سرنشین مفقود شده نداریمهادی حق‌شناس معاون امور دریایی سازمان بنادر با بیان اینکه کشتی نفتکش حاوی 136 هزار تن میعانات گازی در 25 آذر ماه امسال از بندر عسلویه بارگیری و به مقصد کره جنوبی حرکت کرده بود، اظهار کرد: این کشتی نفتکش از روز گذشته در 160 مایلی بندر شانگهای چین با یک کشتی تجاری حاوی محموله گندم برخورد و دچار سانحه می‌شود.


ادامه مطلب ...

موج‌سواری آمریکا و منافقان بر آشوب‌های اخیر/ آزادی 70 نفر از متهمان آشوب ها در 48 ساعت اخیر

دادستان تهران گفت:توئیت های ترامپ و درخواست بررسی مسائل ایران در شورای امنیت، نشان از ارتباط آشوب ها با آمریکایی ها دارد.

موج‌سواری آمریکا و منافقین بر آشوب‌های اخیر/ آزادی تعدادی از متهمان آشوب هاعباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران به بررسی اتفاقات کشور طی هفته گذشته پرداخت و اظهار داشت: طبق یک تحلیل، طراحی این جریان با آمریکایی‌ها بود که از چند سال پیش یعنی پس از شکست جریان فتنه در سال 1388 با همکاری گروهک منافقین و با این رویکرد که مقابله با جمهوری اسلامی در حوزه سیاسی موفق نخواهد بود، نتیجه گرفتند که باید اعتراضات در جمهوری اسلامی را در حوزه‌های اجتماعی - اقتصادی متمرکز کنند.


ادامه مطلب ...

رونالدو با یک پیشنهاد اغوا کننده در راه نیمار

پاری سن ژرمن برای جذب کریس رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید پیشنهاد چشم گیری داد.

پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی پاریسی‌ها به کریس رونالدو به اداعای روزنامه El Confidencial پاری سن ژرمن حاضر است به ازای 5 سال 300 میلیون یورو دستمزد به کریس رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید دهد.


ادامه مطلب ...

شیکاگو تریبون گزارش داد: برخورد دوگانه ترامپ در قبال وضع حقوق بشر در ایران و عربستان

روزنامه آمریکایی شیکاگو تریبون در مطلبی به برخورد دوگانه آمریکا درباره ادعای نقض حقوق بشر در ایران در مقایسه با عربستان پرداخت.

روزنامه «شیکاگو تریبون» در مطلبی نوشت: با شروع ناآرامی ها در ایران، دولت آمریکا در چهره یک قهرمان شجاع در دفاع از حقوق بشر ظاهر شد. ترامپ با انتشار چندین پیام توییتری ضمن حمایت از تداوم ناآرامی ها در ایران مدعی شد مردم این کشور سال ها سرکوب شده اند. مایک پنس، معاون ترامپ، نیز در مصاحبه ای شجاعت آشوبگران را ستود.


ادامه مطلب ...

جبیر: به محض حل مسئله فلسطین، اسرائیل را به رسمیت می‌شناسیم

وزیر خارجه سعودی مدعی شد کشورهای عربی، به محض حل نزاع میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها، «اسرائیل» را به رسمیت خواهند شناخت.

 به نقل از پایگاه اینترنتی «الساعه الثامنه»، عادل جبیر، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، تاکید کرد کشور‌های عربی، «اسرائیل» را به رسمیت خواهند شناخت و با آن رابطه برقرار خواهند کرد.


ادامه مطلب ...

پشت پرده «دوستت دارم»های پسران فراری از ازدواج چیست؟

این روزها یکی از دلایل افزایش سن ازدواج، ترس پسران از رفتن زیر بار مسئولیت است و آنها به نوعی از ازدواج فرار می کنند.

دوستت دارم اما آمادگی ازدواج ندارم/ پسرها از ازدواج می ترسند «دوستت دارم اما فعلا آمادگی ازدواج ندارم» شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. نمی گوییم که مرد مقابل شما این ادعا را به دروغ مطرح کرده اما این جمله به شما می گوید که این مرد جز دوستی یا حتی یک رابطه رمانتیک به دنبال چیز دیگری نیست.


ادامه مطلب ...

خاکی که امام زمان(عج) آن را طلا کرد

ماجرای طلا کردن خاک به دستان امام زمان(عج) به نقل از مرحوم شیخ طوسی رحمۀ اللّه علیه را در اینجا بخوانید.

امام زمان(عج)داستانی از امام زمان(عج) که مرحوم شیخ طوسی رحمۀ اللّه علیه در کتاب خود به طور مستند حکایت نموده است را در ادامه مطلب بخوانید.


ادامه مطلب ...

اغتشاشگران به نام ملت، به ملت خیانت کردند/مردم قدرت‌شان را در برابر دشمنان نشان دادند/اصل اعتراضات به حق بود

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: اغتشاشگران به نام ملت به ملت خیانت کردند و دیدیم که به مقدسات و اسلام هم اهانت شد.

مردم در چند روز اخیر قدرت شان را در مقابل دشمنان نشان دادندآیت‌الله سیداحمد خاتمی در خطبه‌‌های نماز جمعه امروز تهران (15دی) اظهار کرد: ملت ایران در این چند روز با صلابت، هیبت و برپایی راهپیمایی باشکوه به دشمنان نشان داد که انقلاب و نظام اسلامی به جانشان بسته است.
  ادامه مطلب ...

شرط رفع فیلتر تلگرام و اینستاگرام چیست؟

مشاور وزیر کشور شرط رفع فیلتر تلگرام و اینستاگرام را بیان کرد.

شرط رفع فیلتر تلگرام و اینستاگرام چیست؟

جمعه ای مشاور وزیر کشور درباره رفع فیلترینگ تلگرام گفت: هر آنچه که به امنیت روانی و فکری و آسایش عمومی مردم آسیب وارد کند عنصری نامطلوب و غیرقابل قبول ارزیابی می شود و تفاوتی میان اسلحه جنگی و نرم افزار حامی و مروج تروریست وجود ندارد.


ادامه مطلب ...

سرلشکر جعفری پایان فتنه 96 را اعلام کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران پایان فتنه ۹۶ را اعلام کرد.

سرلشکر جعفری پایان فتنه 96 را اعلام کردسردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این وعده الهی است که پس از هر فتنه و سختی، آسانی می‌آید، افزود: دشمنان می‌دانند به هیچ وجه نمی توانند جمهوری اسلامی ایران را از لحاظ دفاعی تهدید کنند و همه سرمایه خود را پس از دفاع مقدس برای عملی کردن تهدیدات فرهنگی، اقتصادی و امنیتی علیه ایران اسلامی هزینه کرده اند و به یاری خدا در این زمینه هم شکست آنها حتمی است.


ادامه مطلب ...

پاسخ قاطع ملت ایران به آشوبگران/ ملت بیدارند+ فیلم و تصاویر

مردم سراسر کشور در اعتراض به آشوبگران و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی در راهپیمایی شرکت کردند.

ادامه مطلب ...

مردم در چارچوب قانون آزادند انتقادات و اعتراض خود را بیان کنند/ در برابر اقدامات غیرقانونی سوء استفاده‌کنندگان سکوت نخواهیم کرد

رئیس جمهور گفت: در جمهوری اسلامی ایران مردم در چارچوب قانون آزادند تا انتقادات و اعتراض خود را بیان کنند.

ایران و ترکیه برای جهش در روابط دوجانبه و منطقه‌ای مصمم هستندحجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در تماس تلفنی "رجب طیب اردوغان" با وی، ضمن ابراز خرسندی از روند مثبت همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی، تصریح کرد که با اجرای طرح‌های در دستور کار دو کشور، بی تردید در سال جاری میلادی شاهد جهش و تحرکی اساسی در روابط تهران - آنکارا بویژه در حوزه اقتصادی خواهیم بود.


ادامه مطلب ...