نسخه علاج‌بخش مشکلات، بکارگیری نیروی انسانیِ تواناست/قرارگاه پدافند هوایی، خط مقدم دفاع از حیثیت و موجودیت کشور است

رهبر معظم انقلاب فرمودند: قرارگاه پدافند هوایی، خط مقدم دفاع از حیثیت و موجودیت کشور است.

نسخه علاج‌بخش مشکلات، بکارگیری نیروی انسانیِ تواناست/قرارگاه پدافند هوایی، خط مقدم دفاع از حیثیت و موجودیت کشور استحضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (صلی‌الله‌علیه‌وآله)، این قرارگاه را «خط مقدمِ دفاع از حیثیت و موجودیت کشور» خواندند و با اشاره به نقش بی‌بدیل نیروی انسانی در پیشرفت بخشهای مختلف از جمله نیروهای مسلح، تأکید کردند: باید با کار و تلاش بی‌وقفه، استعدادهای پرشمار نیروی انسانی را شکوفا کنید و آن را در خدمت رفع نیازها و کمبودهای کشور قرار دهید.


ادامه مطلب ...

بازدید دریادار سیاری از ناوشکن های در حال ساخت سهند و سینا

فرمانده نیروی دریایی ارتش از پروژه های در حال ساخت کارخانجات این نیرو در منطقه یکم بندرعباس بازدید کرد.


ادامه مطلب ...

قابلیت کشف و انهدام موشک‌های بالستیک با بُرد بلند را داریم

امیر سرتیپ اسماعیلی:

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش با بیان اینکه قابلیت کشف موشک ‌های بالستیک با بُرد بلند را داریم، گفت: توانایی انهدام این موشک‌ها را نیز داریم.


  ادامه مطلب ...

تصمیم شورای عالی امنیت ملی ادامه حصر است/ پرونده مداحان امنیتی نیست/ صدور کیفرخواست برای 20 نجومی بگیر

سخنگوی قوه قضاییه گفت:دادستانی به پرونده حادثه تصادف دانش آموزان هرمزگانی ورود پیدا کرده است.

ورود دادستانی به حادثه تصادف دانش آموزان هزمرگانیحجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در صد و هفدهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز(یکشنبه) برگزار شد،با تبریک دهه ولایت اظهار داشت: ان شاءالله در این ایام همه مردم از مواهب الهی برخوردار شوند.


ادامه مطلب ...

متولی مهار واردات بی رویه کیست،مجلس یا دولت؟/ لیست اقلام ممنوعه همچنان در جیب آقای وزیر

ممنوعیت واردات کالاهای که امکان تولید داخلی آن وجود دارد،همچنان در دالان اما و اگرها به سر می برد،در این میان برخی دولت و برخی مجلس را متولی این امر می‌دانند.

متولی مهار واردات بی رویه کیست،مجلس یا دولت؟/ لیست اقلام ممنوعه همچنان در جیب آقای وزیر واردات به یکی از آفات مخرب و ویران کننده در اقتصاد کشور مبدل شده است.


ادامه مطلب ...

پاداش شکرگذاری از خداوند در دنیا چیست؟

پاداش شکرگذاری از خداوند در دنیا چیست؟اهمیت حدیث در میان مسلمانان از آن روست که از منابع اصلی استنباط احکام در فقه و عقاید در علم کلام محسوب می‌شود. همچنین احادیث از منابع اولیه پژوهش‌های تاریخی است.

 

به دلیل آشنایی بیشتر و تلمذ در پیشگاه پروردگار الهی و ائمه معصومین، هر روز یک حدیث از معصومین (ع) با مضامین دینی و اخلاقی

 

امام على (ع) فرمودند:

 

اِنَّ اَهنَأَ النّاسِ عَیشا مَن کانَ بِما قَسَمَ اللّه‏ُ لَهُ راضیا

 

هر کس به آنچه خداوند به او داده است راضى باشد، راحت‏ترین زندگى را دارد.

 

(غررالحکم، ح 3397)

اعترافات تکان‌دهنده آسیب‌دیدگان عرفان حلقه/ می‌خواستم به خدا برسم به شیطان رسیدم

یکی از آسیب‌دیدگان عرفان حلقه می‌گوید: با انگیزه خداشناسی و عرفان وارد حلقه شدم اما به شیطان رسیدم، اعتقاد اصلی در عرفان حلقه این است که تمامی افراد جن زده هستند.

اعترافات تکان‌دهنده آسیب‌دیدگان عرفان حلقه/ می‌خواستم به خدا برسم به شیطان رسیدم از نیمه دهه 1370 محفلی در تهران شکل گرفت که بعدها به نام «عرفان حلقه» شناخته شد. گرداننده این محفل فردی به نام محمدعلی طاهری بود که ادعا می‏‌کرد سال‏‌ها پیش الهاماتی را از روح‌القدس دریافت کرده است.

  ادامه مطلب ...

جنگ های آینده دانش بنیان هستند

جانشین فرمانده کل ارتش: 

جانشین فرمانده ارتش در مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش گفت: جنگ های امروز و آینده جنگ های دانش بنیان هستند.

  ادامه مطلب ...

دعایی برای در امان ماندن از چشم زخم

به طور یقین تا به حال جمله «ان شاء الله که چشم نخوری» را شنیده‌اید. اما آیا چشم زخم در دیگران وجود دارد؟

دعایی برای درامان ماندن از چشم زخمبسیاری از مردم معتقدند که در بعضی از چشم‌ها اثر مخصوصی است که وقتی از روی اعجاب به چیزی بنگرد، ممکن است آن را از بین ببرند یا در هم بشکنند و انسان را بیمار یا دیوانه کنند.

  ادامه مطلب ...

عکس دیده نشده از شهید ستاری

شهید ستاری در سال ۱۳۵۰ برای گذراندن دوره عملی کنترل رادار راهی آمریکا شد.
 انگار از همان کودکی به فکر کارهای بزرگ بود. کارهایی که شاید برای دیگران سخت بود ولی برای منصور آسان. بالاخره او دغدغه‌هایی داشت که باید با تمام وجود به سمت آنها حرکت می‌کرد. شاید او به این فکر می‌کرد که می‌شود در ایران هم با آپولو به سیارات دیگر سفر کرد یا نه. او در خاطراتش نوشته است: «یادش بخیر آن روزها. بچه بودم که خبر دادند روس ها قمر مصنوعی به فضا فرستاده‌اند و این خبر آن روزها چقدر مهم بود!»

  ادامه مطلب ...

راهکار‌هایی شگفت انگیز برای نابغه شدن کودکان از دوران نوزادی

قسمتی از هوش و استعداد افراد ذاتی و بخشی دیگر اکتسابی است، برای موفقیت فرزند خود در کار و زندگی می‌توانید با انجام تمرین‌های خاص از دوران نوزادی به تقویت هوش آنها بپردازید.

  ادامه مطلب ...

امیر سرلشکر موسوی از دستاورد‌های جدید پدافندی بازدید کرد

با حضور در جهاد خودکفایی قرارگاه پدافند هوایی؛

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در جهاد خودکفایی قرارگاه پدافند هوایی از دستاورد‌های بازدید کرد.

  ادامه مطلب ...

مختصری از زندگی‌نامه امام باقر (ع)

شرح زندگینامه پایگذار دانشگاه های اسلامی هفتم ماه ذی‌الحجه مصادف است با سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام محمد باقر (ع). شهادت آن بزرگوار را به تمامی ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت می‌گوییم. در ادامه شرح کوتاهی از زندگی‌نامه آن حضرت را بخوانید:

  ادامه مطلب ...

سیاست‌های دشمن در منطقه شکست خورده است/ اقتدار و امنیت بی نظیر کشور را مدیون ایثارگران و شهدا هستیم

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام:

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سیاست‌های دشمن در منطقه را شکست خورده دانست و عنوان کرد: برخی تصور می‌کردند سوریه، عراق و لبنان کشورهایی از دست رفته برای مسلمانان هستند اما شاهدیم سیاست‌های دشمن شکت خورده و به فضل الهی پیروزی نهایی برای اسلام است.

  ادامه مطلب ...

ازسرگیری روابط دیپلماتیک میان ایران و قطر چه تأثیری بر بحران سوریه خواهد داشت؟

تارنمای رسانه‌ای المانیتور در گزارشی، به بررسی تأثیرات بهبود روابط میان تهران و دوحه بر کاهش بحران سوریه پرداخت.

ازسرگیری روابط ایران-قطر چه تأثیری بر بحران سوریه خواهد داشت؟ پایگاه اینترنتی المانیتور در مطلبی نوشت ایران و قطر قصد دارند روابط خود را در همه زمینه‌ها بهبود بخشند. تصمیم قطر برای بازگرداندن سفیر خود به تهران ممکن است به افزایش قدرت ایران در سوریه بینجامد و همچنین باعث محو شدن بیش از پیش مرزبندی میان (کشورهای) شیعه و سنی درباره موضوعات مورد اختلاف (در منطقه خاورمیانه) شود.

  ادامه مطلب ...

آمریکا آرزوی بازرسی از مناطق نظامی ایران را به گور می‌برد

رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد گفت: این آرزو را آمریکایی‌ها باید به گور ببرند که اجازه بازرسی از مناطق حساس و نظامی ما به آنها داده شود.

 علی‌اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد در حاشیه همایش تحول علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: در همایش امروز مشکلات مربوط به رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد مطرح شد و به تدابیری دست یافتیم که امیدواریم به جایی برسیم که واحدهای پزشکی دانشگاه آزاد در ممتازترین رده قرار بگیرند زیرا تدابیر ما در همین جهت خواهد بود.

  ادامه مطلب ...

فقر مطلق را تا پایان دولت از بین می‌بریم/انتخاب بهشت و جهنم با خود مردم است/در مقابل خطای دیگران در برجام دست روی دست نمی‌گذاریم

رئیس‌جمهور گفت: انتخاب بهشت و جهنم با خود مردم است و نمی توان کسی را به زور به مسیر هدایت کشید.
گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور با مردم آغاز شد حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانى رییس جمهور کشورمان در گفت و گوى تلویزیونى امروز خود با مردم اظهار داشت: هفته دولت که به مناسبت شهادت شهیدان و رجایى نامگذارى شده را به ملت ایران و خانواده بزرگ دولت تبریک عرض میکنم.

  ادامه مطلب ...

چهار دستاورد جدید قرارگاه پدافند هوایی رونمایی شد+ تصاویر

دستاوردهای جدید قرارگاه پدافند هوایی در آستانه دهم شهریورماه سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی رونمایی شد.

  ادامه مطلب ...

برنامه ویژه وزارت دفاع برای تقویت توان هوایی/توان موشک‌های ما پاسخگوی نیازهای ما است

وزیر دفاع گفت: توان دفاعی را آنقدر افزایش می‌دهیم که کسی جرات تعرض به ایران را نداشته باشد و بداند پاسخ ایران کوبنده و دندان شکن خواهد بود.

برنامه ویژه وزارت دفاع برای تقویت توان هوایی/توان موشک‌های ما پاسخگوی نیازهای ما است امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به منظور بررسی و تشریح دستاوردهای حوزه نظامی، همزمان با هفته دولت، در برنامه زنده تلویزیونی «تیتر امشب» شبکه خبر حاضر شد.

  ادامه مطلب ...

المیادین: پیکر شهید حججی به مقاومت تحویل داده می‌شود

بر اساس توافق جرود، پیکر شهید محسن حججی به مقاومت تحویل داده ‌می‌شود.
به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، بر اساس توافق جرود که میان حزب الله لبنان و گروه تروریستی داعش صورت گرفت، مقرر شد پیکر شهید محسن حججی نیز مبادله شود.

  ادامه مطلب ...

مختصری از زندگی‌نامه امام باقر (ع)

شرح زندگینامه پایگذار دانشگاه های اسلامی هفتم ماه ذی‌الحجه مصادف است با سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام محمد باقر (ع). شهادت آن بزرگوار را به تمامی ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت می‌گوییم. در ادامه شرح کوتاهی از زندگی‌نامه آن حضرت را بخوانید:

  ادامه مطلب ...

گزارش گزارشگر ویژه حقوق بشر ایران، تلخیصی از ادعا‌های منافقین و معاندان نظام است

رئیس قوه قضاییه گفت: با بیان اینکه گزارش گزارشگر ویژه حقوق بشر ایران، گزارشی علیه جمهوری اسلامی و بویژه دستگاه قضایی است.

 گزارش گزارشگر ویژه حقوق بشر ایران، تلخیصی از ادعا‌های منافقین و معاندان نظام است به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با تسلیت سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام محمدباقر (ع)، تصریح کرد: این ایام، ایامی است که باید با بهره گیری از آن و به هر وسیله، تقرب به حضرت حق تعالی و اولیای خدا یافت و اگر بدانیم که ائمه معصومین سلام الله علیهم اسباب فیض الهی و طرق تقرب الی الله هستند، امید و انگیزشی برای بهره گیری از این ایام در همه ما پیدا خواهد شد.

  ادامه مطلب ...

مهدی خزعلی چندین نوبت اعتصاب غذا را شکانده است / قوه قضاییه آماده محاکمه سران فتنه است‎

داستان تهران با اشاره به اعتصاب غذای مهدی خزعلی گفت: ادعای این که وی ۱۶ روز پیاپی در اعتصاب غذا به سر می‌برد کذب است و تا‌کنون چندین نوبت اعتصاب غذای خود را شکسته، اما شهامت ندارد آن را اعلام کند.

مهدی خزعلی از طریق یک زن اخبار کذب را به رادیو آمریکا می‌رساند / محکومیت متهمان کانال‌های تلگرامی به حبس و مجازات تکمیلی‎به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، هفتمین نشست شورای دادستانی تهران در موضوع تحقیقات پرونده‌های قضایی، روز یکشنبه پنجم شهریورماه سال جاری با حضور تعدادی از معاونان دادستان، سرپرستان نواحی و روسای دوایر نظارت دادسرای تهران و بازپرسان دادسرا‌های کارکنان دولت، فرهنگ و رسانه، انفال و حمایت از ثروت‌های عمومی، پولی بانکی و جرایم اقتصادی، به ریاست عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران برگزار گردید.

  ادامه مطلب ...

سید حسن نصرالله: امروز روزی تاریخی برای لبنان و منطقه است/جنگ ضدداعش، جنگ با اسرائیل را تکمیل می‌کند

دبیرکل حزب‎الله لبنان همزمان با آزادسازی شرق لبنان از لوث داعش درباره آخرین تحولات مربوط به آن و منطقه سخنرانی کرد.

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت خروج تروریست‌های داعش از مرز لبنان و سوریه گفت: امروز روزی تاریخی برای لبنان و منطقه است.

  ادامه مطلب ...

پرداخت حقوق 23 روز مردادماه نیروهای مسلح قابل قبول نیست

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی:

پزشکیان، نایب رئیس اول مجلس در پاسخ به اخطار قانونی نماینده ارومیه با بیان اینکه حقوق نیروهای مسلح باید تمام و کمال پرداخت شود، گفت: پرداخت حقوق 23 روز مردادماه برای نیروهای مسلح قابل قبول نیست.

  ادامه مطلب ...

24 ساعته از آسمان ایران حفاظت می‌کنیم

امیر سرتیپ اسماعیلی در نشست خبری:

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: ما ٢٤ساعته و بدون تعطیلی از آسمان ایران حفاظت می کنیم.

  ادامه مطلب ...

24 ساعته از آسمان ایران حفاظت می‌کنیم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: ما ٢٤ساعته و بدون تعطیلی از آسمان ایران حفاظت می کنیم ادامه مطلب ...

حقوق کارکنان نیروهای مسلح کامل پرداخت می‌شود

توضیحات وزیر دفاع درباره تأخیر پرداخت حقوق نیروهای مسلح:

امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص تاخیر و کسری پرداخت حقوق نیروهای مسلح توضیحاتی ارائه کرد.

  ادامه مطلب ...

نقش دندانپزشکان در تشخیص سرطان دهان/ زخم‌های بیش از ۱۵ روز را جدی بگیرید

رئیس انجمن دندانپزشکان گفت: اعتقاد ما این است که اگر زخمی بیش از 15 روز در دهان باقی بماند حتما باید برداشته شود.

نقش دندانپزشکان در تشخیص سرطان دهان/ زخم‌های بیش از ۱۵ روز را جدی بگیرید ناصر پور ابراهیم در افتتاحیه کنگره دندانپزشکی نقش جهان به نقش دندانپزشکان در تشخیص به موقع سرطان دهان اشاره کرد و گفت: اعتقاد ما مبنی بر این است که اگر هر زخمی در دهان بیش از 15 روز باقی بماند حتما باید برداشته شود و تحت آزمایش های لازم قرار گیرد.

  ادامه مطلب ...

پیام تبریک رئیس جمهور روحانی به امیرسرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش

رئیس جمهوری در پیامی به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، انتصاب وی از سوی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا به سمت «فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران» را تبریک گفت.

  ادامه مطلب ...