آیا کره شمالی به ایران "موشک بالستیک" می‌فروشد؟

اخیرا ادعایی از سوی یکی از رسانه‌های غربی مطرح شده است.
  پرونده  "PMD " جمهوری اسلامی ایران بسته شده و همچنان ادعاهای رسانه‌های غربی ضد کشورمان ادامه دارد و این رسانه ها اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.

  ادامه مطلب ...

ترامپ: ایرانی ها ما را مسخره می کنند + تصویر

نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا خشم خود را از اقدامات ایران نشان داد.
دونالد ترامپ - نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا در پیامی اینترنتی، خشم خود را از اقدامات ایران نشان داد.

دونالد ترامپ با انتشار تصویر ماکت تفنگداران دستگیر شده در ایران نوشت: ظالمانه است، ایرانی ها با شبیه سازی سربازان آمریکایی و گرداندن آنها در روز انقلاب (اسلامی) آنها را به تمسخر گرفتند.  ایرانیان سربازان آمریکایی را درحال زانو زدن نشان دادند.

وی در این پیام اینترنتی، فیلم این اقدام را قرار داده بود.

ترامپ: ایرانی ها ما را به تمسخر گرفتند + تصویر

کی‌روش: فردا استعفاء می‌دهم

سرمربی تیم ملی اعلام کرد، فردا استعفای خود را به تاریخ یازدهم اردیبهشت تقدیم رییس فدراسیون خواهد کرد.
کی‌روش: فردا استعفاء می‌دهمکارلوس کی‌روش که برای تماشای دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، پس از پایان این بازی گفت: درباره صحبت‌های هراتیان صحبتی ندارم و او چه کسی است که من را دعوت کند؟ ما تلاش کردیم که این مرکز به وجود بیاید. من باید او را دعوت کنم. دربار اظهارات ترابیان هم صحبتی ندارم و قبلاً به او گوشزد کرده بودم که در رویاهایش هم اسم من را نیاورد. ادامه مطلب ...

راه "میانبر" برای "مهاجرت" به خارج از کشور چیست ؟!

خواهرم برای ادامه تحصیل به کانادا رفت و ماندگار شد، من هم می خواهم همین مسیر را...
راه میانبر برای مهاجرت به خارج از کشور چیست؟!زمانی بود که بخشی از قشر نخبه ایرانی به قصد ادامه تحصیل و یا حتی زندگی به کشورهای دیگر می رفتند اما اکنون این پدیده در بین برخی افرادی که تحصیلات عالی هم ندارند، رواج یافته است و برخی جوانان را به دنبال پیدا کردن راه میانبر می کشاند. به راستی علت این گرایش چیست؟

  ادامه مطلب ...

تسخیر آسمان غرب آسیا توسط سوخو 37+تصاویر

سوخو 37 مدل آزمایشی یک‌سرنشینه از جنگنده چندمنظوره سوخو است که قابلیت مانور بالایی دارد.
 از آنجا که سروصدای روس‌ها در بخش نظامی و رقابت آنان با ایالات متحده همچنان ادامه داشته و دارد، رقابت‌های داخلی بین شرکت‌های بنام روسی نیز منجر شده طرح‌های مفهومی سوخو بیش از پیش دقیق و اقتصادی باشد، هرچند در حیطه کاری دو شرکت سوخو و میگ با ارایه طرح‌های مشابه با نقاط نسبتاً مشترک زیاد در زمینه سوخو-27 و میگ-29 ثابت کردند برای مقابله با طرح‌های جدید بلوک غرب متحد هم‌اند اما می‌توان رویه هرکدام را بر اساس پیشینه به طور جداگانه بررسی نمود و تشخیص داد حال این طرح یک خط شکن در گروه خود به حساب می آید چرا که نخستین جنگنده روسی است که از فناوری TVC یا کنترل و هدایت تغییر بردار رانش سه بعدی که امکان تغییر درسه بعد خروجی‌های هردو موتور را در حالات مختلف، به طور همزمان یا غیرهمزمان و به طور جداگانه برای انجام مانورهای خاص فراهم می‌آورد، برخوردار است.

  ادامه مطلب ...

واکنش کاخ سفید به سخنان شمخانی در مورد درخواست جمهوریخواهان

سخنگوی کاخ سفید نسبت به سخنان دبیر شورای امنیت ملی واکنش نشان داد.
 به نقل از ای بی سی نیوز، جاش ارنست - سخنگوی کاخ سفید - امروز به اظهارات روز گذشته دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در مورد روند مبادله زندانیان میان تهران و واشینگتن واکنش نشان داد و از صحت این گفته ها اظهار بی‌اطلاعی کرد. 

علی شمخانی روز پنج‌شنبه گفت: در جریان گفت‌وگو برای تبادل زندانیان، رقبای جمهوری خواه دولت آمریکا پیام دادند که آنها را آزاد نکنید و این روند را تا آستانه انتخابات آمریکا به تاخیر بیاندازید، اما ما بر اساس اراده خود عمل کردیم.

جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید در واکنش به این اظهارات گفت: از اینکه آیا این اظهارات واقعیت دارد یا نه، اطلاعی نداریم.

ایران و آمریکا ماه گذشته در جریان یک توافق مبادله زندانیان، شماری از اتباع کشور مقابل را آزاد کردند. همین امر به امتیازی برای دموکرات‌ها بدل شده و انتظار می‌رود که آن‌ها از این توافق در جریان رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016،‌ استفاده کنند. 

یگان های ارتش عراق در انتظار «ساعت صفر» برای آزادسازی موصل

نیروهای ارتش عراق با ورود به محورهای عملیاتی استان موصل در جنوب اربیل در وضعیت انتظار ساعت صفر شروع عملیات قرار گرفتند.
این نیروها که برای مشارکت در عملیات آزادسازی موصل وارد شهر مخمور در جنوب اربیل شده اند مجهز به تسلیحات سنگین و پیشرفته هستند.

نیروهای ارتش عراق از سوی فرماندهی مرکز عملیات آزاد سازی موصل مورد استقبال قرار گرفتند.
نجم عبدالجبور فرمانده مرکز عملیات آزاد سازی موصل به رسانه ها گفت: این نیروها بخشی از نیروهایی هستند که در عملیات آزادسازی موصل مشارکت خواهند کرد.

وی افزود: پیام این تحرکات این است که زمان آغاز عملیات آزادسازی موصل نزدیک شده است و ما چشم انتظار دستور فرماندهی کل نیروهای مسلح کشور برای آغاز عملیات هستیم.

نجم عبدالجبور در خصوص زمان قطعی آغاز عملیات اظهار کرد: این در حیطه فرماندهی مرکزی نیروهای مسلح است، ولی بطور قطع زمان آن بزودی فراخواهد رسید.

تحرکات نظامی در منطقه نشان می دهد نیروهای نظامی مستقر در منطقه آماده شرکت در عملیات آزادسازی موصل از چنگال گروه های تروریستی و تکفیری می شوند.

عادل جبیر: اسد آهن ربای جذب تروریست است/ اسد قطعا برکنار خواهد شد

وزیر خارجه عربستان اعلام کرد بشار اسد به طور قطعی برکنار خواهد شد.
 به نقل از پرس تی وی، عادل الجبیر - وزیر خارجه عربستان - امروز در نشست امنیتی مونیخ در آلمان ادعا کرد بشار اسد، رئیس جمهور سوریه «آهن‌ربایی موثر برای جذب افراط‌گرایان و تروریست‌ها در منطقه» است و بازگرداندن ثبات به منطقه منوط به برکناری وی است.

وی افزود:  برکناری اسد هدف ماست و به آن خواهیم رسید. تا زمانی که در سوریه تغییر ایجاد نشود، داعش شکست نخواهد خورد.

این درحالی است که دمشق بارها کشورهای عربستان سعودی، ترکیه و قطر را به حمایت مالی و نظامی از گروه های تروریستی فعال در سوریه از جمله داعش متهم کرده است.


براساس یک گزارش مبتنی بر اسناد افشا شده، ارزیابی دولت امریکا این است که بشار اسد تا مارس 2017 رئیس جمهور سوریه می‌ماند. 

در همین حال اسد در مصاحبه ای با خبرگزاری فرانسه که امروز منتشر شد، به عربستان سعودی نسبت به هرگونه دخالت نظامی احتمالی در سوریه هشدار داد.

پیشتر ولید معلم، وزیر خارجه سوریه نیز در واکنش به پیشنهاد عربستان به امریکا برای اعزام نیروهای زمینی خود به خاک سوریه، گفته بود: هر گونه حمله زمینی‌ که بدون تایید دولت (سوریه) صورت بگیرد، تجاوز محسوب شده و متجاوزان با تابوت به خانه بازخواهند گشت.

چرا روحانی فرمان "برجام 2" را صادر کرد؟!

در روزهای اخیر "برجام 2 " کلید واژه مورد علاقه رئیس جمهور در سخنرانی‌هایش شده است.
 این روزها در اغلب محافل کشور، به واسطه تلاش و مجاهدت بزرگ تیم دیپلماسی در اثبات گفتمان صلح‌طلبانه ملت ایران و کسب دستاورد لغو تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان، بحث استفاده از ظرفیت ایجاد شده برای ایران پس از برجام بسیار گرم و پرطرفدار است.
v ادامه مطلب ...

به زودی با نابودی تروریسم وارداتی شاهد استقرار آرامش در منطقه خواهیم بود

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: به زودی با نابودی تروریسم وارداتی شاهد استقرار امنیت و آرامش در منطقه خواهیم بود.
علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی بعد از ظهر دیروز (پنجشنبه) در جلسه شورای اداری استان یزد با تجلیل از حضور پرشور و گسترده مردم مومن و انقلابی یزد و سراسر کشور در گرامیداشت یوم الله 22 بهمن، وظیفه و اولویت اصلی کشور را در دوران پسابرجام، تقویت و ارتقاء بنیان‌های اقتصادی و رفع معضلات ناشی از آن دانست.

  ادامه مطلب ...

غبار طرح 30 ساله پاک شد/ عراق در انتظار سوت قطار ایران

با توجه به اهمیت صنعت ریلی در جهان، کشور ایران مانند یک چهار راهی است که با شمال ،جنوب ، شرق و غرب به آسانی ارتباط دارد و نقش مهمی در توسعه راه‌آهن‌های منطقه خاورمیانه ایفا می‌کند.
 شنبه (17 بهمن) هفته جاری بود که حجت السلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در مراسم آغاز عملیات اجرایی برقی شدن خط آهن "مشهد-تهران" از اتصال خطوط ریلی مشهد مقدس به کربلای معلی و توسعه ناوگان ریلی خبر داد و گفت: این مهم یکی از مهمترین اهداف دولت یازدهم است امیدوارم که این خواسته تا اربعین سال آینده تحقق یافته و زائران کربلای معلی با بهره گیری از قطار به زیارت مولای خود مشرف شوند.

  ادامه مطلب ...

رمز شناسی جاودانگی یک انقلاب

انقلاب 57 مردم ایران، رویدادی شگرف و تاریخ‌ساز در سلسله تحولات سیاسی و اجتماعی عصر حاضر محسوب می گردد.
 انقلاب ایران که می‌توان از آن به عنوان آخرین انقلاب قرن بیستم و به معنی ماهوی یک تحول یاد کرد، رویدادی شگرف و تاریخ‌ساز در سلسله تحولات سیاسی و اجتماعی عصر حاضر محسوب می‌گردد. مستقل از اینکه انقلاب 57 منجر به تغییراتی بنیادین در شالوده سلطنتی حاکم در ایران شد، سرمنشاء تحولاتی نوین در نظام بین‌الملل گردید، چرا که خارج از مرزهای سرزمین پارس موجد بازتاب‌های متعددی شد.

  ادامه مطلب ...

ایران به دنبال جذب میلیونی گردشگر خارجی در دوران پسابرجام

خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت: ایران در حال تلاش برای جذب گردشگر و درآمدزایی از صنعت توریسم است.
ایران به دنبال جذب میلیونی گردشگر خارجی در دوران پسابرجام
خبرگزاری فرانسه در گزارشی با عنوان «‌ایران به دنبال جذب میلیونی گردشگر خارجی در دوران پسابرجام» نوشت:‌ صنعت توریسم یا گردشگری در طول سالهای گذشته، رونقی نداشت و از دید مقامات مغفول مانده بود ولی در پی توافق هسته ای ایران،‌ این روال تغییر پیدا کرد. برای نمونه، یک گردشگر فرانسوی ساکن چین به همراه 9 نفر دیگر از اتباع آمریکایی و آلمانی می گویند: «ما می خواهیم هر سال یک سفر منحصر به فرد و به یاد ماندنی داشته باشنیم و امسال ایران را انتخاب کرده ایم. آنها که به همراه خانواده خود در تهران به سر می برند به خبرگزاری فرانسه گفتند: « ایرانی ها در اینجا بسیار خونگرم و صمیمی هستند و رفتار بسیار دوستانه ای دارند.»‌

  ادامه مطلب ...

جان کربی: ما هم از درگیری گروه های پرشمار در سوریه نگرانیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به هشدار روسیه مدعی شد کشورش از گسترش درگیری ها در سوریه نگران است.
به نقل از سایت وزارت خارجه آمریکا، «جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به هشدار روسیه در مورد به راه افتادن جنگ جهانی سوم در سوریه، واکنش نشان داد.

«دیمیتری مدودف» نخست وزیر روسیه شب گذشته هشدار داد مداخله نظامی کشورهای عربی از جمله عربستان در سوریه منجر به آغاز جنگ جهانی سوم خواهد شد. ساعتی پس از این اظهارات کربی در واکنش به آن گفت واشینگتن نگران وضعیت سوریه است.

به گفته این سخنگو، درگیری گروه های متعدد در این کشور نگران کننده است. این در حالی است که آمریکا از اعلام آمادگی عربستان برای اعزام نیروی زمینی به سوریه استقبال کرده است.

کربی در بخش دیگری از سخنان خود مدعی شد حمایت مسکو از اسد و عملیات نظامی این کشور در سوریه به بحران کنونی دامن زده و روند سیاسی را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

ورزشکارانی که بر سرطان غلبه کردند + عکس

بیماری سرطان تاکنون به سراغ فوتبالیست های زیادی آمده که برخی از آنها آن را شکست داده و به مستطیل سبز بازگشته‌اند.
رقابت کردن بدون انگیزه و بدون وجود رقیبی قدرتمند بی معنی خواهد بود اما گاهی در زندگی انسان رقابت به مسئله مرگ و زندگی بر می ‌گردد.

  ادامه مطلب ...

چگونه درد ناشی از دویدن را کاهش دهیم؟

گاهی شدت درد شایع پهلو درهنگام دویدن آنقدر زیاد است که حتی ورزشکاران حرفه ای را ناگزیر به توقف می کند.
 بسیاری از ما درد شدید را در ناحیه پهلو در بخشهای مختلف تمرین  بخصوص در هنگام دویدن تجربه کرده ایم. این نوع درد بیشتر در ورزشکاران دونده و شناگران دیده می شود وگاهی مواقع ورزشکار مجبور است فعالیت ورزشی خود  را متوقف کند تا بهبودی حاصل شود. امروزه درد پهلو به عنوان درد زودگذر شکمی در ارتباط با فعالیت ورزشی می شناسند.اغلب درد پهلو در بخش میانی شکم و در سمت راست بیش از سمت چپ بروز می کند.

  ادامه مطلب ...

نقش کلیدی نوازش های عاطفی در زندگی

افراد از کودکی تا بزرگسالی به دنبال نوازش های عاطفی از سوی افراد مهم زندگیشان هستند.
سارا فغانپور روانشناس اظهار داشت: افراد در هر سنی که باشند نیازمند نوازش از سوی افراد مهم زندگیشان بوده و اهمیت نوازش های عاطفی در زندگی افراد به اندازه ای است که از همان دوران کودکی انرژی مثبت را به روح و روان وارد می کند.

وی تصریح کرد: نوازش ها دو نوع هستند (منفی و مثبت) ، نوازش های مثبت همان نوازش های کلامی ، لبخند ، بوسه ، در اغوش گرفتن و ...هستند که موجب ایجاد عزت نفس و اعتماد به نفس در کودکان و بزرگسالان خواهد شد.

این روانشناس در خصوص نوازش های منفی ادامه داد:  نوازش های منفی مانند اخم کردن ، سیلی زدن ، تذکر دادن و ... که موجب پرخاشگری فرد می شود.

وی افزود: هنگامی که افراد از سوی والدین و یا شخص مهم زندگیشان نوازش های مثبت نمی بینند بدنبال نوازش های منفی رفته و با انجام اعمال ناشایست سعی در جلب توجه و گرفتن نوازش های منفی می شوند چرا که درنوازش های منفی عشقی نهفته است که افراد به دلیل نابلدی در ابراز احساسات ان را بروز می دهند.

فغانپور در پایان گفت: نوازش منفی گرفتن بهتر از بی نوازشی است زیرا این اتفاق موجب می شود که فرد اسیب دیده عشق و علاقه طرف مقابل خود را درک کند .

چرا مهارت انتقاد کردن را یاد نگیریم؟

اغلب کدورت ها و نارضایتی بین افراد خانواده، دوستان، همکاران و همسایگان ناشی از انتقاد نادرست از یکدیگر است.
سارا فغانپور روانشناس اظهار داشت: اغلب کدورت ها و شکل گیری دشمنی ها، بدلیل انتقادهای نادرست و ضربتی از یکدیگر است که با پرورش این مهارت در درونمان ، به آسانی میتوانیم وسیله ای برای تشویق و رشد روابط اجتماعی باشیم.

وی تصریح کرد: اغلب افراد بدلیل اینکه مهارت انتقاد کردن را نمی دانند، درهنگام نقد رفتارهای نادرست رفتارشان به شکل خصومت آمیز و عیب جویی می شود که این موضوع مورد انتقاد را تلخ میکند.

این روانشناس ادامه داد: افراد معمولا تمایل دارند که رفتارهای نادرستشان در خفا و با ملایمتت به انان گوشزد شود و اگر این اتفاق طور دیگری و درجمع صورت گیرد نتیجه ان بسیار مخرب خواهد بود.

وی در خصوص نحویه صحیح انتقاد افزود: انتقال اطلاعات به دیگران باید به صورتی باشد که در جهت مصالح ، تشویق افزایش رشد فردی و روابط اجتماعی فرد انتقاد شونده باشد بنابراین ان را وسیله ای برای انتقام گیری ها و جواب های دندان شکن نکنیم.

فغانپور در پایان گفت: انتقاد شنیدن ذاتا تلخ و گزنده است و فرد منتقد باید با کلام ارام و مهربانانه در ابتدا به صورت تعریف و تمجید بازگو کند تا به مذاق شخص مورد نظر انقدر تلخ نیاید.

مقایسه رشد اقتصادی قبل و بعد از انقلاب/ توسعه پرشتاب اقتصاد کشور

ناظران اقتصادی بر این باورند که بعد از انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست بیگانگان از کشور، شاهد رشد و شکوفایی قابل توجهی دراقتصاد وضعیت بودیم.
تاپ نیوز پنج شنبه////مقایسه رشد اقتصادی قبل و بعد از انقلاب/توسعه پرشتاب اقتصاد کشور مقایسه وضعیت اقتصادی ایران در زمان حکومت پهلوی با بعد از انقلاب به پارامترهایی همچون امکانات کشور، منابع مورد استفاده، موانع داخلی و خارجی و نیز بررسی های دقیق آماری از شرایط اقتصادی اکثریت آحاد و طبقات جامعه بستگی دارد.

  ادامه مطلب ...

درآمد نفتی صرف امور زیربنایی کشور شود

رئیس خانه اقتصاد گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در برنامه ششم توسعه درآمد نفتی تنها باید صرف امور زیربنایی شود.
جمیلی رئیس خانه اقتصاد ایران در خصوص وضعیت اقتصادی ایران در دوران قبل و بعد از انقلاب اظهار داشت: تولید صنعت در دوره پهلوی دوم مونتاژی بوده و در آن زمان هیچوقت به صادرات فکر نکرده ایم به طوریکه بیشتر مصرف گرا بوده ایم.

  ادامه مطلب ...

"لوکس و نابودگر" سلاح هایی که لرزه بر اندام می اندازند + 17 عکس

در دنیا افرادی هستند که به دلایل مختلف برای خودشان کلکسیونی از سلاح های کشنده جمع آوری می کنند.
تفنگ گونه‌ای سلاح گرم دستی و انفرادی است. تفنگ معمولاً دارای قنداق است و کاربرد آن مستلزم استفاده از دو دست و شانه تیرانداز است. برخی تفنگ‌ها گلوله را با انفجار مهمات به بیرون می رانند، در مقابل نوع دیگری به نام تفنگ بادی وجود دارد که با فشار هوا به صورت مکانیکی این کار را انجام می‌دهد.

  ادامه مطلب ...

مصدومیت رضا یزدانی در اردوی تیم ملی+عکس و مصاحبه

رضا یزدانی ملی پوش وزن 97 کیلو گزم تیم کشتی آزاد کشورمان در تمرینات تیم ملی دچار آسیب دیدگی شد.
امیر توکلیان مربی تیم ملی کشتی آزاد در این باره گفت:در کشتی اینگونه مصدومیت ها طبیعی است و رضا یزدانی هم در تمرین با امیر محمدی سر به سر شدند و از ناحیه پیشانی دچار شکستگی شد.

  ادامه مطلب ...

برند حلال تجارت ویژه‌ای برای مسلمانان

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برند حلال علاوه بر این که برای جمعیت مسلمان تجارت ویژه‌ای است افراد غیر مسلمان نیز از آن استقبال می‌کنند.
حمید کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز در مراسمی که برای امضای تفاهم‌نامه بین وزارت کار و سازمان غذا و دارو  برگزار شد، با اشاره به این که نزدیک به 2هزار تعاونی بهداشتی درمانی داریم، گفت: قصد داریم موضوع حمایت از تعاونی‌ها را گسترش دهیم در دنیا دومیلیون و 600هزار تعاونی فعال هستند که یک میلیارد نفر در آنها عضویت دارند.

وی با اشاره به این که در کشور ما مفهوم تعاون به خوبی بیان نشده است، عنوان کرد: در حال حاضر بزرگترین شبکه مصرفی کشور با 5 میلیون عضو در دست تعاونی‌های مصرف است. همچنین در حوزه تولید حدود 24 هزار تعاونی کشاورزی داریم.

کلانتری عنوان کرد: برند حلال تجارت ویژه‌ای برای جمعیت مسلمان ایجاد می‌کند علاوه بر این غیر مسلمان‌ها نیز از نظر بهداشتی و رعایت ضوابط احساس بهتری به برند حلال دارند. این در حالی است که ما به عنوان کسی که برند حلال مورد توجه‌مان است کمتر از این تجارت بهره‌ برده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان بخشی از تولیدکنندگان مواد غذایی اعلام کرده‌ایم که در ترویج برند حلال به تعاونی‌ها کمک می‌کنیم. که در این صورت زمینه برای گسترش مورد استقبال و افزایش تقاضا ایجاد خواهد شد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی همچنین اظهار کرد: سهم کشور ایران از بازار جهانی حلال بسیار ناچیز است که با امضای این تفاهم‌نامه و گسترش فعالیت تعاونی‌ها این سهم افزایش خواهد یافت.

بیش از 90 درصد روغن‌های سویا تراریخته است

رئیس آزمایشگاه مرجع سلامت سازمان غذا و دارو گفت: بیش از 90 درصد تولیدات روغن سویا تراریخته است.
حسین رستگار رئیس آزمایشگاه مرجع سلامت سازمان غذا و دارو  در خصوص محصولات تراریخته بیان کرد: بیش از 90 درصد تولیدات روغن سویا تراریخته است.

  ادامه مطلب ...

استفاده از گوگل‌درایو + آموزش

همیشه گوگل بهترین و امن‌ترین سرویس‌ها را ارائه می‌دهد؛ که گوگل درایو یکی از این‌هاست.
گوگل درایو فضایی امن برای نگه‌داری فایل‌های خود مب اشد که یکی از محدودیت‌های این سرویس، نداشتن قابلیت‌های پیش‌فرض زیاد است.

  ادامه مطلب ...

لطفا همسرتان را دور نزنید!

دروغگویی زنان و مردان در زندگی مشترک دلایل متفاوتی دارد که در صورت بی توجهی هریک از طرفین و عدم اصلاح رفتار پایه های زندگی مشترک سست می شود.
یکی از مهم‌ترین نیازهای عاطفی که در زندگی مشترک اهمیت بسیار زیادی دارد، صداقت است. زمانی که زندگی زن و شوهر بر پایه صداقت باشد، احساس عشق و محبت زوجین به همدیگر افزایش می ‌یابد و در عوض، بی‌ صداقتی یکی از مخرب ترین عوامل در عشق و محبت است.

  ادامه مطلب ...

تعیین نرخ ارز به سبک هندوانه‌فروشی!

تعیین نرخ 2997 تومانی ارز که در لایحه بودجه سال 1395، انتخاب شده، انتقادات بسیاری را بر انگیخته است؛ یکی از این انتقادات ناظر بر این است که چه منطقی حاکم بر ترجیح عدد 2997 تومان نسبت به رقم 3000 تومان است؟
  از روزی که نرخ ارز لایحه بودجه سال 1395، اعلام شد، موجی از بحث و گفت‌وگو بر سر نرخ ارز و نتایج تعیین چنین نرخی در گرفت.

  ادامه مطلب ...

بدترین دوران قیمت نفت در راه است!

رئیس بخش تحقیقات کالایی موسسه گلدمن ساکس با اشاره به ادامه افت قیمت نفت گفت: اگر این بازار باز هم افت کند من تعجب نخواهم کرد. مازاد عرضه فعلی احتمالا بسیار شدید تر از زمانی است که صنعت نفت در سال های ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹ دچار افت شده بود.
در حالی که فعالان صنعت نفت این هفته برای شرکت در مجموعه ای از نشست ها و کنفرانس ها گرد هم جمع می شوند، یک پیام واضح و آشکار را می توان دریافت کرد: اینکه بدترین دوران قیمت نفت هنوز تمام نشده است.

  ادامه مطلب ...

واکنش عجیب وزیر ورزش و سفر جنجالی یک خارجی/ چهارمین ایرانی سوخت!

این هفت روز ورزش در حالی به پایان رسید که طی آن نفت از لیگ قهرمانان حذف شد، فوتبال ایران سقوط کرد، یک رئیس استعفا داد، سه میزبانی ایران در یک روز لغو شد، یک مهمان ویژه به ایران آمد.
اتفاقات زیادی در فوتبال و دیگر رشته ها رقم خورد تا این هفت روز برای ورزش خیلی خوش یمن نباشد، اتفاقاتی مانند نزول فوتبال ایران در رده بندی جهانی، حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا، توقف مدعیان در لیگ برتر، حذف جودوکاران ایران از مسابقات گرانداسلم پاریس، لغو سه میزبانی بین المللی اسکی در یک روز و ... . 

  ادامه مطلب ...

5باور اشتباه درمورد سرطان

در اینجا به 5 مورد از باورهای اشتباه راجع به سرطان اشاره می‌کنیم که به اشتباه بین افراد همه‌گیر شده است و پشتوانه علمی ندارد.

  ادامه مطلب ...