پروژه دانش‌آموزی بسیار جنجالی با اسپری فلفل + عکس

مسئولان یک مدرسه برای دانش آموزان خود آموزش استفاده از اسپری فلفل را در نظر گرفته اند.

یکی از مدارس در اوهایوی آمریکا برای دانش آموزان کلاس یازدهم خود پروژه دفاع شخصی با اسپری فلفل را در نظر گرفته است و بر این اساس گفته می‌شود که این درس برای آموزش قانون و عواقب آن مورد توجه قرار گرفته است؛ این فعالیت هفته گذشته در دبیرستان "باربتون" (Barberton High School) در حدود ۴۰ مایلی جنوب کلولند انجام شده است.

 

پروژه دانش‌آموزی بسیار جنجالی با اسپری فلفل + عکس

در این طرح کلاسی موارد قانونی و عمومی ایمنی لحاظ شده و معلم دانش آموزان را در کنار دیوار به صف کرده و تک به تک و بدون وقفه به آن‌ها اسپری فلفل می‌پاشد.

پروژه دانش‌آموزی بسیار جنجالی با اسپری فلفل + عکس

مسئولان مدرسه می‌گویند که این طرح برای دانش آموزان داوطلب اجرا می شود و خانواده هایشان نیز باید برای اجرای طرح رضایت داده باشند.

ویدیویی از این طرح در فضای مجازی منتشر شده و مشاهده کنندگان نظرات خود را بیان کردند که بر این اساس دانش آموزانی که این ویدیو را مشاهده کردند در نگاه اول آن را سرگرم کننده می‌دانند، اما در نهایت آن را ناخوشایند ارزیابی می‌کنند و یکی از دانش آموزان می‌گوید: «وقتی می‌بینم از این کار بچه‌ها جیغ می‌کشند، برایم ناخوشایند است.»

پروژه دانش‌آموزی بسیار جنجالی با اسپری فلفل + عکس

در این ویدیوی دو و نیم دقیقه‌ای یک دختر به دلیل پاشیدن اسپری فلفل جیغ می‌کشد و سوزش شدیدی در چشمان خود حس می‌کند، فرد دیگری به دلیل درد چشمانش را بسته است.

یکی از معلمان شرکت کننده در این طرح در نظرات این ویدیو نوشته است که باید من را به عنوان معلم امدادگر به کار گیرند.
 
یکی دیگر از کاربران عنوان کرده که معلمان این کلاس در گذشته معلم بودند و یک افسر پلیس نیز در این طرح حضور داشته و این ویدیو‌ها توسط خانواده‌های دانش آموزان داوطلب مشاهده می‌شود.

پروژه دانش‌آموزی بسیار جنجالی با اسپری فلفل + عکس

یکی از معلمان این طرح می‌گوید: «بخشی از تاکتیک دفاعی به دانش آموزان در این طرح آموزش داده شد و برای پوشش یکساله بوده است و ما استفاده از اسپری فلفل و تاثیر قانونی آن را به دانش آموزان معرفی می‌کنیم همچنین اثرات جانبی این اسپری که حساسیت و سوزش در چشم و بینی به مدت نیم تا یک ساعت را به دنبال دارد، مشاهده می‌شود.»

این اقدام یک تجربه کنترل شده و ایمن برای دانش آموزان داوطلب شرکت کننده در طرح بوده است.

منبع:CNN

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.