داعش و گروه های تکفیری ساخته و پرداخته آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند

امیر سرتیپ پوردستان در مراسم تکریم سربازان که در تالار مروارید دژبان ارتش برگزار شد، گفت: داعش و گروه های تکفیری ساخته و پرداخته آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

  ادامه مطلب ...

ترامپ درباره اقدام تروریستی تهران با سعودی‌ها گفتگو کرده‌ بود

مشاور ریاست مجلس در امور بین‌الملل گفت: اخباری وجود دارد که نشان می‌دهد در سفر ترامپ به منطقه گفتگویی‌هایی در این رابطه با سعودی‌ها انجام شده است.

برخی اخبار حکایت از گفتگوی ترامپ و سعودی‌ها درباره حادثه تروریستی تهران داردحسین امیرعبداللهیان مشاور ریاست مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای ترور مجلس و حرم مطهر در جمع خبرنگاران درباره دست‌های پشت پرده اقدام تروریستی تهران گفت: باید منتظر اظهار نظر دستگاه‌های امنیتی و اعلام نظر کارشناسی آن‌ها درباره اقدام تروریستی مجلس و حرم مطهر باشیم.

  ادامه مطلب ...

کمیسیون مشترک برجام تیر ماه تشکیل می‌شود/ آمریکا حرکت‌های بسیاری برخلاف برجام داشته است

معاون ظریف گفت: ما در منطقه به مباره مقتدارنه علیه تروریسم ادامه می‌دهیم و ترقه‌بازی‌های صورت گرفته خللی بر اراده ملت ایران وارد نمی‌کند.

کمیسیون مشترک برجام تیر ماه تشکیل می‌شود/ آمریکا حرکت‌های بسیاری برخلاف تعهد برجام داشته است/ به مبارزه مقتدرانه علیه تروریسم ادامه می‌دهیمعباس عراقچی  درباره طرح تصویب تحریم سنا علیه ایران و اینکه چنین حرکتی از سوی آمریکایی‌ها نقض برجام است یا خیر، اظهارداشت: براساس بندهای 26 و 29 برجام، آمریکایی‌ها متعهدند که برجام را با «حسن نیت» و در «فضای سازنده» اجرا کنند و از هر اقدامی که «اجرای موفقیت آمیز» برجام را تحت الشعاع قرار دهد خودداری کنند.

  ادامه مطلب ...

مجلس پاسخ روشنی به اقدامات سنا خواهد داد/کمیسیون امنیت ملی طرح مقابله را آماده کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استراتژی دشمن سرگرم نمودن مسئولان به مسائل فرعی است، اما ما پاسخ روشنی به اقدامات سنا خواهیم داد.

مجلس پاسخ روشنی به اقدامات سنا خواهد داد/کمیسیون امنیت ملی طرح متقابل را آماده کندعلی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه غیرعلنی روزیکشنبه گفت: وزرای اطلاعات، کشور و سردار سلامی توضیحاتی را درباره مسائل امنیتی کشور و واقعه تروریستی تهران ارائه کردند.

  ادامه مطلب ...

جزئیات جدید از انتحار تروریست 130 کیلویی / پلیس ناجا سریاس را متوقف کرد و تشویق شد

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آبدارچی تازه داماد و سی ساله مجلس را در عین بی گناهی در حالی که با پای مجروح در حال ترک ساختمان بود با تیراندازی به سرش او را شهادت رساندند.

  ادامه مطلب ...

شهدا در مسیر اعتلای کلمه الله گام برداشتند

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی در مراسم تکریم خانواده معظم شهدای این نیرو گفت: شهدا در مسیر اعتلای کلمه الله گام برداشتند.

  ادامه مطلب ...

کشف سلاح‌های ویژه از همدستان تروریست‌های کشته شده/ از تیربار مدرن ارتش آمریکا تا راکت انداز RPG با مهمات خاص +عکس

در جریان عملیات روزهای اخیر نیروهای امنیتی و نظامی کشورمان علیه همدستان تروریست‌های به هلاکت رسیده در تهران، حجم زیادی از اسلحه و مهمات از آنها کشف شده که در این میان، نمونه‌های قابل توجهی وجود دارد.

  ادامه مطلب ...