با حضور در بنادر کشورهای خارجی از ایران هراسی جلوگیری می کنیم

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در مراسم بدرقه ناوگروه 47 و استقبال از ناوگروه 46 این نیرو گفت: با حضور در بنادر کشورهای خارجی از ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی جلوگیری می کنیم.

  ادامه مطلب ...

بازخوانی شروط 9 گانه رهبر معظم انقلاب درباره تایید برجام

حضرت آیت الله خامنه‌ای، در نامه‌ای به رئیس‌جمهور، دستورات مهمی پیرامون حفظ منافع ملی و مصالح عالیه کشور در خصوص نحوه اجرای برجام صادر کردند.

  ادامه مطلب ...

وزیر خارجه سابق قطر: اقدامات اشتباهمان برای جلب رضایت برادرانمان در منطقه بود!

وزیر خارجه سابق قطر اظهاراتی تامل‌برانگیز در خصوص اقدامات نابخردانه برخی کشورهای عربی به زبان آورد.

وزیر خارجه سابق قطر: اقدامات اشتباهمان برای جلب رضایت برادرانمان در منطقه بود!/ عربستان از طرح‌های آمریکا و اسرائیل برای آزار دادن ایران بهره می‌برد به نقل از پایگاه اینترنتی الاتحاد، حمد بن جاسم آل ثانی، وزیر امور خارجه سابق قطر، با «نادان» توصیف کردن جانشین ولیعهد سعودی تصریح کرد: عربستان از طرح و برنامه‌های آمریکا و اسرائیل برای آزار و اذیت ایران حمایت کرده است.

  ادامه مطلب ...

شخصیت‌های خطرناک انیمیشن برای کودکان جذاب است

میرفخرایی می‌گوید انیمیشن‌های موفق دنیا سالها و دهه ها در اذهان می‌ماند و حتی قابلیت جهت دهی فکری و رفتاری دارد.

  ادامه مطلب ...

آقایان جذاب و مورد علاقه خانم ها، این شکلی‌اند!

چه چیزی موجب جذابیت یک مرد در اولین دیدار می شود؟ اگر شما هم در شرایطی هستید که می خواهید دل فردی را به دست آورید، به مواردی که در اینجا برایتان آورده ایم دقت کنید.

  ادامه مطلب ...

پورشه ایرانی می‌آید

مدیرعامل شرکت کیان موتور اعلام کرد: خودروی لوکس "بورگ وارد" با مشارکت این خودرو ساز آلمانی و شرکت کیان موتور در ایران تولید می شود.

  ادامه مطلب ...

ارتباط مصرف اسیدفولیک در بارداری با سرطان خون کودکان

محققان با بررسی تحقیقات موجود به این نتیجه رسیدند مصرف مکمل اسیدفولیک توسط مادران قبل و در طول بارداری نقش حفاظتی در مقابل خطر لوسمی (سرطان خون) دوره کودکی دارد.

  دکتر سابرینا توسی به همراه همکارانش در دانشگاه برونل لندن و دانشگاه پالرمو ایتالیا دریافتند هنوز میزان مصرف مناسب و ایده ال اسیدفولیک (یا ویتامین B۹) کاملا مشخص نشده است.

  ادامه مطلب ...

کمک اطلاعاتی جلادان «دهه ۶۰» به تروریست‌های «دهه ۹۰»/آیا حوادث تهران محصول مشترک «تکفیر» و «نفاق» بود؟

تروریست ها کاملا از وضعیت امنیتی ضعیف ترین حلقه حفاظت مجلس، گیت ملاقات مردمی، آگاه بودند. یعنی یک تیم شناسایی این کار را به خوبی برایشان انجام داده بود. شبکه جاسوسی نفاق هیچ گاه کاملا از بین نرفت .

  ادامه مطلب ...

نباید با تقسیم کردن مردم، کار بزرگ ملت در انتخابات را خراب کرد+تصاویر

حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند:مردم در انتخابات به هرکسی رأی دادند، همه‌شان یک کار مشترک انجام دادند؛ این کار مشترک اظهار اعتماد به نظام اسلامی برای انتخاب مسئول اجرایی کشور بود؛ این خیلی با ارزش است.

  ادامه مطلب ...

روش برخورد با دنیا در کلام امام علی(ع)

امام علی (ع)در نامه ای پرمغز به سلمان فارسی نکات مهمی را در برخورد با دنیا اشاره می کند.


امام علی (ع)در نامه 68 کتاب شریف نهج البلاغه به سلمان فارسی در مورد برخورد با دنیا می فرماید:این دنیا همانند مار است که چون دست بر او کشند ، نرم آید ، ولى زهرش کشنده است . از هر چه در این دنیا شادمانت مى دارد ، رخ برتاب . زیرا اندکى از آن با تو همراه ماند .

  ادامه مطلب ...

پروتئین و چربی حیوانی را از وعده سحری حذف کنید

یک متخصص تغذیه گفت: برای آنکه در برنامه غذایی خود موفق‌تر باشیم، باید در وعده سحری مصرف پروتئین و چربی حیوانی را به حداقل برسانیم.

پروتئین و چربی حیوانی را از وعده سحری حذف کنید
منصور رضایی متخصص تغذیه اظهار کرد: چربی خون یکی از بیماری‌های شایع شهری است که گفته می‌شود روزه داری اثر بسیار خوبی در کاهش کلسترول دارد به ویژه اگر روزه داری با روش تغذیه صحیح باشد.

  ادامه مطلب ...

شبی که عبادت در آن با 72 سال راز و نیاز برابری می‌کند

در سوره قدر به بهترین شکل از فلسفه شب های قدر یاد شده است و ما در این سوره فضیلت این شب بزرگ را درک خواهیم کرد.

شبی که عبادت در آن با 72 سال راز و نیاز برابری می‌کندحجت‌الاسلام ابوالحسن موسوی کارشناس مذهبی و امور دینی پیرامون فلسفه و فضایل شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان گفت: در سوره قدر به بهترین شکل از فلسفه شب های قدر یاد شده است و ما در این سوره فضیلت این شب بزرگ را درک خواهیم کرد.

  ادامه مطلب ...

ایران 2 - ازبکستان صفر/صعود ایران به جام جهانی، مقتدرتر از همیشه

دیدار تیم های فوتبال ایران و ازبکستان با پیروزی و صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی پایان یافت.

  ادامه مطلب ...

آمریکا و اذناب منطقه ای آن، داعش بین المللی هستند/ دولت در ماجرای سند 2030 دنبال شریک جرم نباشد

رئیس قوه قضاییه، آمریکا و اذناب منطقه ای آن به ویژه عربستان سعودی را داعش بین المللی توصیف و با بیان اینکه حوادث تروریستی اخیر در تهران فاقد هر گونه ارزش نظامی بود، از تلاش های همه نیروهای امنیتی- انتظامی و دستگاه قضایی در تأمین امنیت کشور قدردانی کرد.

  ادامه مطلب ...

دادگاه استیناف آمریکا به تعلیق دستور مهاجرتی ترامپ رای داد

دادگاه تجدیدنظر آمریکا درخواست ترامپ درباره قانون منع ورود مسلمانان به این کشور را رد کرد.

  ادامه مطلب ...

صندلی های آزادی در حال پر شدن توسط هواداران سفیدپوش/ تعجب ازبک ها از عروسک های غول پیکر

حواشی پیش از آغاز دیدار ایران و ازبکستان؛

تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است از ساعت 21:15 امشب در چارچوب هفته هشتم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه مقابل ازبکستان قرار گیرد.

  ادامه مطلب ...

واکنش بروجردی به احتمال حضور یک زن در تیم تروریستی حادثه تهران

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به احتمال حضور یک زن در تیم تروریستی حادثه تروریستی تهران واکنش نشان داد.

  ادامه مطلب ...

مقتدرانه در برابر هر تهدیدی می‌ایستیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش تامین امنیت از سوی نداجا در کشور و منطقه را کار بزرگی خواند و گفت: با نیروی انسانی الهی محور و متعهد می‌توانیم مقتدرانه در برابر هر تهدیدی بایستیم.

مقتدرانه در برابر هر تهدیدی می‌ایستیم به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محفل انس با قرآن کریم که با حضور مسؤولان استانی در منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد اظهار داشت: امنیت موجب رشد و پیشرفت و تکامل در همه ابعاد می‌شود و رشد و بالندگی کشور رشد را به همراه دارد.

  ادامه مطلب ...