رهگیری و شناسایی ۶۸۰ فروند واحدهای نظامی و غیرنظامی در خلیج عدن

فرمانده ناو گروه چهل و ششم نیروی دریایی ارتش از رهگیری و شناسایی ۶۸۰ فروند واحدهای نظامی و غیرنظامی در خلیج عدن خبر داد.

  ادامه مطلب ...

اقدامات مقتدرانه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، بسیاری از تحرکات تروریستی را خنثی کرد/ هر سند و بیانیه مغایر با سند تحول، ملغی است

روحانی گفت: با تلاش های گسترده نیروهای مقتدر امنیتی و اطلاعاتی بسیاری از اقدامات تروریستی کشف و خنثی شده است .
رییس جمهور با اشاره به فرارسیدن اولین شب از لیالی قدر و بیان ویژگی های امیرمومنان حضرت علی (ع) و ضربت خوردن ایشان در سحرگاه نوزدهم رمضان، گفت: شب قدر که شب نزول قرآن نیز می باشد، تجلی رحمت و لطف خداوند به بشریت است.

  ادامه مطلب ...

حمایت سنای آمریکا از فروش تسلیحات به عربستان سعودی

سنای آمریکا با 53 رای در برابر 47 رای، پیشنهاد جلوگیری از قرارداد تسلیحاتی ترامپ با عربستان را رد کرد.
 به نقل از پایگاه اینترنتی ای بی سی نیوز، مجلس سنای آمریکا با اندکی رای بیشتر از طرح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای فروش بیش از پانصد میلیون دلار تسلیحات هدایت شونده دقیق به عربستان سعودی حمایت کرد.

  ادامه مطلب ...

مجلس در حوزه برجام ضعف های مهمی از خود به جا گذاشته است/تغییر تیم هسته ای باید صورت گیرد/نفع ما بر ادامه راه اجرای برجام است

تغییر تیم هسته ای باید صورت گیرد زیرا عملکرد مناسب و مثبتی برای کشور نداشتند.
  « بررسی نامه وزیر خارجه کشورمان به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا» موضوع گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما در 23 خرداد ماه بود که ناصر هادیان و فواد ایزدی از اساتید روابط بین الملل دانشگاه تهران به بحث و گفتگو پیرامون آن پرداختند.

  ادامه مطلب ...

یاد امام زمان (عج)، مهمترین تکلیف شب های قدر است

یاد امام زمان یکی از مهمترین تکالیف شب زنده داران در شب های قدر بوده و باید توجه ویژ‌ه‌ای به ذات مبارک حضرت بقیه الله داشت.
مهمترین تکلیف شب های قدریاد امام زمان(عج)استحجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی کارشناس مذهبی  در خصوص یادامام زمان(عج)درشب های قدرگفت:یاد امام زمان(عج) یکی از مهمترین تکالیف شب زنده داران در شب های قدر بوده و باید توجه ویژ‌ه‌ای به ذات مبارک حضرت بقیه الله داشت.

  ادامه مطلب ...

سوره قدر با ترجمه

فضیلت سوره قدرسوره قدر نود و هفتمین سوره قرآن کریم مکی است  و چهار آیه دارد.

  ادامه مطلب ...

گران‌ترین سلاح‌های دنیا را بشناسید + تصاویر

در این گزارش می‌توانید گران‌ترین سلاح‌های دنیا را ببینید.
 جهان امروز و روند رو به رشد گروه‌های تروریستی باعث شده تا ارتش‌ها قدرتمندتر و آماده‌تر از هر زمان دیگری باشند و تجهیزات قدیمی خود را به روز کنند و یا اداواتی با تکنولوژی بالاتر بسازند لذا همیشه بودجه دفاعی کشورها برای ساخت این سلاح‌ها روزبه‌روز در حال افزایش است.

  ادامه مطلب ...

شرایط دریافت وام ازدواج 80 میلیونی

برخی بانک‌های قرض‌الحسنه به منظور تسهیل امر تشکیل خانواده جوانان ،برای افزایش سقف وام ازدواج اقداماتی انجام داده‌اند از جمله آن وام ازدواج 80 میلیونی بانک قرض الحسنه مهر ایران است که دریافت آن شرایطی دارد.
شرایط دریافت وام ازدواج 80 میلیونیطبق مصوبه مجلس، میزان وام ازدواج  از محل منابع قرض‌الحسنه بانک ها با  کارمزد چهار درصد در سال جاری نیز همچون سال قبل 10 میلیون تومان تعیین شده که بیشتر شعب بانک ها نسبت به پرداخت آن اقدام می نمایند اما در کنار این تسهیلات که به گفته اکثر متقاضیان کفاف هزینه های ازدواج و تشکیل خانواده را نمی دهد ، طرح پرداخت تسهیلات ازدواج تا سقف 80 میلیون تومان نیز برای زوجین فراهم شده است .

  ادامه مطلب ...

بیماری خطرناکی که جان مردان را تهدید می کند/علائم هشدار دهنده سرطان پروستات

متخصصان به مردان توصیه می کنند به برخی از علائم و نشانه های سرطان که با بی توجهی از کنارشان می گذرند اهمیت دهند تا عواقب مرگبارش گریبان شان را نگیرد.
دو سوم مردان از خطرات سرطان پروستات مطلع نیستند ۶۶ درصد از مردانی که به صورت خانوادگی سابقه‌ سرطان پروستات در آن‌ها وجود دارد از خطرات و نحوه‌ برخورد با این بیماری اطلاعات کافی را ندارند.

ادامه مطلب ...

بیماری وبا در راه است؟/ سبزیجاتی با طعم فاضلاب!

با شروع فصل گرما احتمال بروز بیماری‌های مانند وبا در کشور وجود دارد به همین دلیل باید برخی نکات را به منظور پیشگیری از ابتلا به این بیماری رعایت کرد.

  ادامه مطلب ...

شرط مضحک مفتی وهابی برای قبولی روزه قطری‌ها +عکس

مفتی سعودی با اعلام فتوایی مضحک و عجیب تبدیل به سوژه رسانه ها شد.

  ادامه مطلب ...

زندگی جدید ابوبکر بغدادی؛ خلیفه‌ای که فراری شد

رویترز در گزارشی به زندگی جدید سرکرده داعش به عنوان یک فراری پرداخت.
زندگی جدید ابوبکر بغدادی؛ خلیفه‌ای که فراری شد
به نقل از رویترز، مقامات و کارشناسان آگاه به روند مبارزه با گروه تروریستی داعش بر این باورند که با اینکه این گروه در حال از دست دادن دو مرکز اصلی خلافت خودخوانده‌اش است و «ابوبکر بغدادی» سرکرده آن نیز فراری است؛ باز هم ممکن است بازداشت یا کشتن او چندین سال طول بکشد.

  ادامه مطلب ...