تحلیلگر انگلیسی: سیاستهای غلط غرب درباره مسلمانان عامل رشد تروریسم است

تحلیلگر انگلیسی تاکید کرد آنچه هم اکنون به عنوان بحران تروریسم در خاورمیانه و غرب شاهدیم، نتیجه سیاستهای غلط غرب به ویژه آمریکا در خاورمیانه است.
تحلیلگر انگلیسی: سیاستهای غلط غرب درباره مسلمانان عامل رشد تروریسم استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی ،کریس با بامبری، تحلیلگر انگلیسی در گفتگو با پرس تی وی درباره بحران داعش و حملات تروریستی پاریس و نقش غرب در شکل گیری آن گفت آنچه هم اکنون به عنوان بحران تروریسم در خاورمیانه و غرب شاهدیم، در واقع نتیجه سیاستهای غلط غرب به ویژه آمریکا در خاورمیانه است. 

وی افزود: در واقع آنچه امروز به عنوان داعش در منطقه تاخت و تاز می کند، محصول مداخلات نظامی آمریکا در افغانستان و عراق است. 

همچنین تلاشها برای سرنگونی دولت سوریه سبب شده است تا شرایط برای رشد داعش فراهم شود. درباره تروریسم در داخل اروپا، یکی از علل آن بی عدالتی و تبعیض علیه مسلمانان این کشور است که باعث شده است برخی اعضای جامعه مسلمانان غرب به فکر انتقامجویی بیفتند. 

ما می بینیم در مناطق مسلمان نشین در کشورهای غرب ازجمله در اروپا، میزان فقر و بیکاری بالاست بنابراین می بینیم جمعیت مسلمانان در اروپا از وضع خود و سیاستهای دولت ناراضی هستند و دولتهای اروپایی نیز به این مسئله توجه نمی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.