از تعلیق دو نایب رئیس فیفا تا حذف رئال مادرید از کوپادل ری

به دنبال بازداشت روز پنج شنبه خوان آنخل ناپوت و آلفردو هاویت ،دو نایب رئیس فیفا، کمیته اخلاق فیفا آنها به مدت 90 روز از تمامی فعالیت های فوتبالی محروم کرد.
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این گزارش اخبار فوتبالی را از گوشه و کنار جهان خواهیم خواند.

رئال مادرید از کوپا دل ری کنار گذاشته شد

تیم رئال مادرید سه شنبه شب در رقابت های جام حذفی 3_1  کادیز را شکست داد اما بازی کردن چریشف بازیکن روس رئال کار دست این تیم داد.
 
این بازیکن فصل گذشته زمانی که به طور قرضی برای ویارئال بازی می کرد در همین رقابت ها سه اخطاره شد و قاعدتا در این فصل نمی توانست در اولین بازی خود رئال را  همراهی کند. 
 
اما بنیتس او را به میدان فرستاد و از قضا چریشف گلزنی هم کرد.

 

 
پس از مسابقه سران کادیز تخلف رئال را گزارش کردند که کمیته برگزارکننده مسابقات با بررسی موضوع به نفع کادیز رای داد و کهکشانی ها را از کوپا دل ری اخراج کرد.
 
البته این تیم می تواند به حکم صادره اعتراض و حتی  پرونده را در CAS پیگیری کند.

تعلیق 90 روزه دو نایب رئیس فیفا

 به دنبال بازداشت روز پنج شنبه خوان آنخل ناپوت و آلفردو هاویت  ،دو نایب رئیس فیفا، کمیته اخلاق فیفا آنها به مدت 90 روز از کلیه فعالیت های فوتبالی محروم کرد.
 
خوزه ناپوت رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی و هاویت رئیس کنفدراسیون فوتبال امریکای شمالی،مرکزی و حوزه دریای کاراییب است.
 
هر دو نفر متهم به دریافت میلیون ها دلار رشوه هستند و  روز پنج شنبه در زوریخ بازداشت شدند.
 
فیفا اعلام کرده در  خصوص تحقیقات مربوطه با بازرسان همکاری خواهد کرد.

 
الجیش قطر حریف نفت در پلی آف

کنفدراسیون فوتبال آسیا در خبری نتیجه قرعه کشی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرد.
 
در چارچوب این رقابت ها که از 23فوریه ( 20بهمن) آغاز خواهد شد، در منطقه غرب آسیا تیم نفت میزبان الجیش قطر خواهد بود. بنیادکار با الشباب، الجزیره با السد و الاتحاد با الوحدت اردن دیدار خواهند کرد.
 
4 تیم برتر به مرحله گروهی راه خواهند یافت که قرعه کشی این مرحله روز 10 دسامبر در مالزی انجام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.