مثلث مدعیان همچنان روی نوار پیروزی

دهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان با برگزاری 6 برگزار شد و با پیروزی مدعیان به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرنگار توپ وتور گروه ورز باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست عصر امروز و از ساعت 17 با برگزاری 6 دیدار همزمان وارد هفته دهم خود شد.
این شش دیدار به میزبانی شهر‌های ورامین، گنبد، زاهدان، ‌تبریز، تهران و آمل برگزار شد و تیم‌های بانک سرمایه، شهرداری ارومیه،‌آلومینیوم المهدی، سایپا، پیکان تهران و کاله آمل مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.
دیدار دو تیم گوهر کویر زاهدان و آلومینیوم المهدی نخستین دیدار این هفته بود. این دیدار در حالی به میزبانی زاهدانی‌ها برگزار شد که حضور این تیم در این دیدار تا قبل از برگزاری آن قطعی نبود. با این حال تیم ته جدولی گوهر کویر زاهدان که گویا شرایط خوبی هم ندارد به دهمین باخت خود در این مسابقات دست پیدا کرد و در قعر جدول رده‌بندی ماندنی شد. آلومینیوم المهدی این دیدار را 3 بر صفر با نتایج 22 بر 25 ، 15 بر 25 و 18 بر 25 به سود خود تمام کرد و با این پیروزی 9 امتیازی شد. تیم آلومینیوم المهدی پیش از این دیدار با 6 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار داشت.
دو تیم شهرداری تبریز و بانک سرمایه هم در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف هم رفتند. شاگردان مصطفی کارخانه در تیم بانک سرمایه که به دلیل پیروزی پیکان در دیدار معوقه خود جایگاه دومی خود را چند روز قبل به پیکان واگذار کرده و به رده سوم جدول سقوط کرده بودند، در این دیدار موفق شدند میزبان خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داده و 24 امتیازی شوند. بانک سرمایه در این دیدار با نتایج 25 بر 22 ، 25 بر 22 و 25 بر 20 حریف خود را از پیش رو برداشت. با این پیروزی شاگردان کارخانه همچنان در جمع مثلث مدعیان بالای جدول باقی ماندند.
تیم صدرنشین شهرداری ارومیه هم در یکی دیگر از دیدارهای هفته دهم لیگ برتر در گنبد به مصاف تیم بازرگانی جواهری گنبد رفت. شاگردان جهانگیر سید عباسی در این دیدار خارج از خانه موفق به کسب پیروزی دیگری شدند تا همچنان در صدر جدول رده بندی مسابقات باقی بمانند. شهرداری ارومیه در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست پیدا کردند. گنبد در سه ست پیاپی با نتایج نزدیک 25 بر 21، 27 بر 25 و 33 بر 31 نتیجه را به حریف صدرنشین خود واگذار کردند.
دو تیم ثامن الحجج خراسان و کاله آمل هم در آمل به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری شاگردان جبار قوچان نژاد مقابل شاگردان بهروز عطایی به پایان رسید. در این دیدار هواداران تیم کاله آمل که دو هفته از حضور در سالن برگزاری مسابقات محروم بودند، توانستند تیم خود را تشویق کنند اما نتوانستد شاهد پیروزی تیمشان باشند.
در خانه والیبال تهران هم امروز یک دیدار برگزار شد. در این دیدار تیم سایپا تهران میزبان آرمان ورزش اردکان بود. دیدارهای سایپا که در هفته‌های اخیر به ست پنجم کشیده می‌شد در این دیدار هم به همین منوال پیگیری شد. چهار ست نخست این دیدار یک به یک بین دو تیم تقسیم شد تا اینکه در نهایت ست پنجم را تیم آرمان ورزش اردکان به سود خود تمام کردند. سایپا در این دیدار در ست‌های دوم و چهارم به پیروزی رسید و ست‌های اول و سوم و پنجم را به میهمان خود واگذار کرد. تیم آرمان با این پیروزی 10 امتیازی شد و جای جواهری گنبد در رتبه نهم جدول رده‌بندی را گرفت.
شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان تهران هم امروز به ورامین رفته بودند تا مقابل تیم متین صالحین به میدان بروند. این دیدار در پایان 3 بر 2 به سود تیم پیکان به پایان رسید.
**نتایج کامل هفته دهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
متین صالحین ورامین 2 – پیکان تهران 3
بازرگانی جواهری گنبد صفر – شهرداری ارومیه 3
شهرداری تبریز صفر – بانک سرمایه 3
گوهر کویر زاهدان صفر – آلومینیوم المهدی هرمزگان 3
سایپا 2 – آرمان ورزشی اردکان 3
کاله آمل صفر – ثامن الحجج خراسان 3

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.