صعود آرسنال و چلسی و حذف گرگ ها + جداول رده بندی

هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا؛
در شب دوم از هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا 2 تیم چلسی و آرسنال به مرحله بعد صعود کرده و شاگردان لوپتگی و گرگ ها از صعود به جمع شانزده تیم برتر بازماندند.
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در شب دوم از هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا 2 تیم انگلیسی چلسی و آرسنال به مرحله بعد صعود کردند و شاگردان لوپتگی و گرگ ها از صعود به جمع شانزده تیم برتر بازماندند.
 
گروه E :
 
بایرلورکوزن یک - بارسلونا یک 

 
در دیدار میان 2 تیم بایرلورکوزن آلمان و بارسلونا اسپانیا که در ورزشگاه بای آرنا برگزار شد ، توان 2'تیم به یکدیگر نرسید و در پایان به تساوی یک بر یک رسیدند.
 
تک گل شاگردان انریکه را فوق ستاره آرژانتینی مسی در دقیقه 20 به ثمر رساند و چیچاریتو نیز با گلزنی در مقابل کاتالان ها حساب کار را به تساوی کشاند.
 
آس رم 1 - باته بوریسف 1

 

 
در دیگر دیدار این گروه که میان آس رم و باته بوریسف بلاروس برگزارشد ، در پایان به تساوی یک بر یک رسید و این در حالی بود که با متوقف شدن لورکوزنی ها ، گرگ ها جواز حضور در مرحله بعد را کسب کردند.
 
در این گروه بارسلونا با شانزده امتیاز به عنوان تیم اول و رمی ها نیز با 6 امتیاز راهی مرحله بعد شدند و  شاگردان اشمیت نیز با شش امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به آس رم راهی لیگ اروپا شد.

صعود آرسنال و چلسی و حذف گرگ ها
 
گروه F :
 
المپیاکو صفر - آرسنال 3

 
در حساسترین دیدار این گروه 2 تیم المپیاکو یونان و توپچی های لندن به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان شاگردان ونگر موفق شدند با 3 گل از سد یونانی ها بگذرند.
 
ستاره بی چون و چرا این دیداراولیویر ژیرو بود که با هتریک خود نقش بسزایی در صعود لندنی ها داشت.
 
همچنین با این برد آرسنالی ها با کسب 9 امتیاز راهی مرحله بعد شدند.
 
دیناموزاگرب صفر - بایرن مونیخ 2 
 
در دیدار تشریفاتی گروه F این مسابقات 2 تیم دیناموزاگرب کرواسی و باواریایی ها به رویارویی یکدیگر رفتند و در پایان شاگردان گواردیولا با دبل لوا ندوفسکی موفق شدند پیروز از زمین مسابقه خارج شدند.
 
ستاره لهستانی این روزهای مونیخی ها 2 گل خود را در دقایق 61 و 63 به ثمر رساند.
 
در این گروه بایرن مونیخ و آرسنال با کسب پانزده و 9 امتیاز راهی مرحله بعد شدند و شاگردان مارکو سیلوا با 9 و نتیجه ضعیف در دیدارهای رو در رو راهی لیگ اروپا گردید.

صعود آرسنال و چلسی و حذف گرگ ها

گروه G :
 
چلسی 2 - پورتو صفر 

 
در دیدار حساس 2 تیم چلسی و پورتو که به عبارتی دیگر تقابل مورینیو با تیم سابقش بود ، با پیروزی بازنشسته ها همراه شد و شاگران آقای خاص موفق شدند با گل به خودی مارکانو در دقیقه 13 و گل ویلیان در دقیقه 52 از سد اژدهایان بگذرند و راهی شانزده تیم برتر این فصل لیگ قهرمانان اروپا شوند.
 
چلسی با این پیروزی سیزده امتیازی شد و بهدعنوان تیم نخست راهی مرحله بعد گردید.
 
در این گروه پس از چلسی سیزده امتیازی ، دیناموکیف اوکراین با یازده امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و شاگردان لوپتگی نیز با 10 امتیاز راهی لیگ اروپا شدند.

صعود آرسنال و چلسی و حذف گرگ ها

گروه H :
 
والنسیا صفر - لیون 2 

 
در دیدار تشریفاتی 2'تیم والنسیا اسپانیا و لیون فرانسه که درورزشگاه مستایا برگزار شد و در پایان نتیجه خوشی برای نویل نداشت و تیم تحت هدایت وی با نتیجه 2 بر صفر از لیون شکست خورد.
 
2 گل شاگردان فورنیر را مکسل کورنت دردقیقه 9 و پدیده فصل گذشته فرانسه  لاکازتی در دیقیه 76به ثمر رساند.
 
با این پیروزی لیونی ها هیچ تغیری در جدول انجام نشد و این تیم با چهار امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.
 
خنت 2 - زنیت یک 
 
در دیگر دیدار گروه H این مسابقات 2 تیم خنت بلژیک و زنیت روسیه یه مصاف یکدیگر رفتند و در پایان شاگردان هین موفق شدند با نتیجه 2 بر یک از سد روس ها بگذرند.
 
نماینده بلژیک ابتدا در دقیقه 18 با گل لورنت دپویتره از حریف خود پیش افتاد و در ادامه دیوبا موفق شد نتیجه این دیدار را به تساوی بکشاند  اما این پایان کار نبود و خنت موفق شد با گلزنی میلیسویچ در دقیقه 78 پیروز از زمین مسابقه خارج شود.
 
در این گروه زنیت با 15 و خنت با 10 امتیاز راهی مرحله بعد شدند و خفاش ها نیز با 6 امتیاز راهی لیگ اروپا شدند.

صعود آرسنال و چلسی و حذف گرگ ها

و اما ...

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2015-2016 به اتمام رسید و چهره شانزده تیم راه یافته به مرحله بعد این مسابقات نمایان گردید.

دیدارهای شب گذشته


گروه A :
 
در گروه A این مسابقات تیم فوتبال رئال مادرید با هدایت بنیتز عملکرد درخشانی داشت و موفق شد با کسب 16 امتیاز و همراه با پاری سن ژرمن راهی مرحله بعد شوند.
 
همچنین شاختار دونتسک نیز با هدایت لوچسکو و کسب پنج امتیاز راهی لیگ اروپا شدند.
 
مالمو سوئد نیز  تنها با کسب سه امتیاز قعرنشین شد و از این مرحله حذف گردید.
 
1- رئال مادرید : 16 امتیاز
 
2 - پاری سن ژرمن: 13 امتیاز 
 
3- شاختار دونتسک: پنج امتیاز 
 
4- مالمو : 3 امتیاز
 
گروه B:
 
در این گروه که پیش از شروع مسابقات شیاطین سرخ را از قبل صدرنشین می دانستند، شاگردان فن خال از صعود به مرحله بعد بازماندند و وولسفبورگ و آیندهوون  با کسب 12 و 10 امتیاز راهی مرحله بعد شدند.
 
زسکامسکو روسیه هم با کسب تنها چهار امتیاز از گردونه مسابقات حذف شد.
 
1- وولسفبورگ :12 امتیاز
 
2- آیندهوون :10 امتیاز 
 
3- منچستریونایتد: 8 امتیاز
 
4 - زسکامسکو :4امتیاز
 
گروه C :

 
در این گروه اتلتیکو مادرید با هدایت دیه گو سیمونه و کسب 13 امتیاز صدرنشین شد و پس از این تیم نیز بنفیکا پرتغال با 10 امتیاز راهی شانزده تیم برتر مسابقات شد.
 
شاگردن مصطفی دنیزلی در گالاتاسرای نیز با کسب پنج امتیاز راهی لیگ اروپا شدند و آستانه نیز در قعر جدول این گروه قرار گرفت.
 
اتلتیکو مادرید : 13:امتیاز
 
بنفیکا 10: امتیاز
 
گالاتاسرای 5 :امتیاز
 
آستانا: 4 امتیاز
 
گروه D :
 
در این گروه منچسترسیتی با کسب 12'امتیاز به عنوان تیم صدرنشین صعود  کرد و پس از شاگردان پلگرینی نیز بیانکونری با کسب 11 امتیاز راهی مرحله بعد شدند.
 
همچنین سویا با کسب 6 امتیاز سوم شد وراهی لیگ اروپا گردید و مونشن گلادباخ هم باهدایت شوبرت از گردونه مسابقات حذف گردید.
 
1- منچسترسیتی : 12 امتیاز 
 
2- یوونتوس :10 امتیاز
 
3 - سویا : 6 امتیاز
 
4- مونشن گلادباخ : 5 امتیاز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.