برانکو: می‌توانیم با همین کادر به صدر جدول برسیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به کادر فعلی اعتماد و اعتقاد کامل دارم و می‌توانیم با همین کادر به صدر جدول برسیم.
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر راه آهن از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: قبل از هرچیز به بازیکنانم بابت این برد تبریک می‌گویم. مخصوصا به هواداران پرنشاط که در این هوای سرد آمدند و بازی خوبی را شاهد بودند.
 
وی افزود: بازی خوبی را به اجرا گذاشتیم و خیلی مطمئن تمام 90 دقیقه را مسلط بودیم و امکان خطر سازی به حریف روی دروازه‌مان ندادیم، با توجه به اینکه راه آهن در گذشته حریف خطرناکی برای پرسپولیس بود.

 
برانکو تصریح کرد: خوشحالم که ما به صدر جدول کم کم نزدیک می‌شویم. ما آنالیزهای خودمان را داریم و خیلی سخت است که بازیکنی پیدا کنیم که جواب خواسته‌های ما را بدهد. به کادر فعلی اعتماد و اعتقاد کامل دارم و می‌توانیم با همین کادر به صدر جدول برسیم.
 
سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: از هواداران به خاطر حمایت‌شان تشکر می‌کنم. بهترین جایزه برای ما شادی هواداران است. ما امروز با وجود آنکه گزینه برد بودیم اما فرصت‌های زیادی داشتیم.
 
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: خاطره بدی از دیدار قبلی با راه آهن داشتیم اما اجازه غافلگیر کردن را به حریف ندادیم و با تمرکز بالایی بازی کردیم. به بازیکنان، هواداران و مسئولان ورزشگاه که شرایط خوبی را فراهم کردند، تبریک می‌گویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.