سپاه و ارتش گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند

امام جمعه مشهد گفت: سپاه و ارتش ایران در بزرگترین قدرت نظامی امواج خلیج فارس نشان دادند که گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی هستند.
نیروی دریای سپاه اقتدار نظام را به رخ دنیا کشید
از خراسان رضوی؛ آیت الله علم الهدی در خطبه های نماز جمعه گفت: امروز بزرگترین قدرت نظامی در برابر سپاه و ارتش ایران ناتوان است و همه این راهبردها و فعالیت‌ها در سایه آموزه‌های رهبری است و این یک تجربه است اگر بنا بود در اقتصاد نیز گوش به فرمان رهبر بودیم و در اقتصاد مقاومتی نیز رهنمودهای رهبری را اجرا می‌کردیم در حوزه سیاسی و اقتصادی همین رشد نظامی را خواهیم کرد.
 
وی با اشاره به اینکه این حادثه یک تست برای آمریکا بود که ثابت کرد آمریکا توان رخنه و نفوذ به ایران را ندارد، افزود: ناو آمریکایی ترومن دست به عملیاتی زد و قایق‌هایی را به جولان درآورد اما وقتی احساس کرد قدرت حرکت ندارد عقب‌ نشینی کرد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی است، گفت: امروز سالروز دو جریان سیاسی یکی سالروز فرار شاه در 26 دی و سالگرد شهادت شهید مرحوم نواب صفوی است.

آیت الله علم الهدی افزود: شاه یک عنصر ضعیف، شهوتران و فاقد همه قدرت‌ها و حتی تملکات نفسانی بود و ضعیف‌تر از این عنصر در تاریخ حکومت ایران سابقه ندارد، وی یک مزدور آمریکایی و یک نوکر حلقه به گوش آمریکا بود.

وی گفت: روزی که مرحوم نواب صفوی به شهادت رسید شاه در اوج قدرت بود و ستم و جنایات مزدوران آمریکایی بر سرنوشت ما حاکم بود، آن روز نواب شاید مظلوم ‌ترین، غریب ‌ترین و بی‌کس ‌ترین بود پس از چند سال در متن انقلاب توسط امام راحل شاه ملعون آن عنصر کافر بی‌دین هم به درک رفت و از کشور اخراج شد.

امام جمعه مشهد خاطر نشان کرد: اقتدار امام خمینی (ره) بود که آمریکا را از کشور بیرون کرد چرا که 37 سال است آمریکا در اطراف کشور مثل سگ پارس می‌کند اما راهی برای ورود پیدا نمی‌کند و یک نماد از ذلت آمریکا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.