صدرنشینی محصول کارخانه/ متین حریف سرمایه‌دارها نشد

دیدار دو تیم والیبال بانک سرمایه و متین ورامین از چارچوب هفته هفدهم با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم بانک سرمایه به پایان رسید تا این تیم به صدر جدول راه پیدا کند.
رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست، عصر دیروز و از ساعت 15 با برگزاری یک دیدار بین دو تیم بانک سرمایه و متین صالحین ورامین پیگیری شد.

  

این دیدار که به قضاوت محمد شاهمیری و در خانه والیبال تهران آغاز شده بود، در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم بانک سرمایه به پایان رسید تا این تیم بتواند با کسب هر سه امتیاز این دیدار راهی صدر جدول شده و جای شهرداری ارومیه را در رتبه نخست جدول لیگ از آن خود کند.
ست نخست این دیدار با کسب دو امتیاز پیاپی برای بانک سرمایه آغاز شد اما در ادامه متینی‌ها که از حمایت هواداران خود برخوردار بودند موفق شدند ضمن جبران دو امتیاز عقب افتادگی خود از میزبان خود پیش بیفتند. شاگردان مصطفی کارخانه که به نظر می‌رسید هنوز خودشان را پیدا نکرده‌اند در دریافت عقب زمین کمی با مشکل مواجه شده بودند. با این حال اشتباهات متینی‌ها هم در این ست کم نبود. دو تیم در امتیاز 8 بر 5 به سود تیم متین راهی نخستین وقت استراحت فنی این دیدار شدند.در ادامه سرمایه تلاش کرد که اختلاف امتیاز ایجاد شده را جبران کند. دو تیم در امتیاز 15 به تساوی رسیدند و در ادامه روی دفاع روی تور عالی بازیکنان سرمایه نتیجه 17 بر 15 به سود میزبان شد. شاگردان کارخانه برتری خود را تا پایان این ست حفظ کرده و با وجود اینکه در ابتدای بازی از میهمان خود عقب افتاده بودند موفق شدند در این ست با حساب 25 بر 19 متین را شکست داده و راهی ست دوم شدند.
امتیاز نخست ست دوم این مسابقه را متینی‌ها بدست آوردند و در ادامه دو تیم پایاپی کسب امتیاز کردند. متین در امتیاز 8 بر 7 راهی اولین وقت استراحت این ست شد. شاگردان محمد ترکاشوند توانستد با استفاده از اشتباهات حریف با دو امتیاز اختلاف از تیم بانک سرمایه پیش بیفتد و در امتیاز 16 بر 14 به دومین وقت استراحت فنی در ست دوم رفتند. پس از این وقت استراحت بازیکنان بانک سرمایه نتیجه 17 بر 17 به تساوی کشاندند. کارخانه پس از تساوی دو تیم دست به تعویض زد و مهدی مهدوی را جایگزین ژیگادلو کرد. همچنین قاسم کارخانه را به جای علیرضا مباشری به میدان فرستاد. امتیازها در دقایق حساس بین دو تیم تقسیم می‌شد. در این دقایق هر دو تیم در زدن سرویس پر اشتباه بودند. تیم بانک سرمایه روی دو رالی موفق به کسب دو امتیاز شدند و 24 بر 22 جلو افتادند. محمد ترکاشوند در این لحظه وقت استراحت گرفت تا در دقایق باقی مانده نکات لازم را به شاگردانش گوشزد کند. پس از آن امتیاز 23 برای متین بدست آمد تا این بار کارخانه وقت استراحت بگیرد. پس از آن باز هم تیم متین ورامین بود که توانست امتیاز کسب کرده و 24 بر 24 مساوی شدند. دقایق پایانی این ست با حساسیت بالایی پیگیری می‌شد تا این که در نهایت بانک سرمایه این ست را 30 بر 28 به سود خود تمام کرد.
ست سوم دیدار دو تیم متین و بانک سرمایه با سرویس بانک اولین امتیاز برای متین صالحین ورامین آغاز شد. متینی‌ها که می‌دانستند در این ست جایی برای اشتباه کردن ندارند، شروع طوفانی داشتند و از همان ابتدای ست مقابل بانک سرمایه برتری خود را دیکته کرده و با پنج امتیاز اختلاف از حریف پیش افتادند. بازیکنان سرمایه در ادامه توانستند مانند دو ست قبل اختلاف امتیاز خود با حریف را کم کنند و در امتیاز 15 به تساوی برسند. پس از آن باز هم برتری از آن بانک سرمایه بود و آن‍ها توانسته بودند ضمن جبران عقب ماندگی خود از حریف خود پیش بیفتند. بانک سرمایه 22 بر 20 از متین صالحین پیش افتاده بودند که ترکاشوند تقاضای وقت استراحت کرد. دو تیم به زمین بازگشتند و نخستین امتیاز پس از این وقت استراحت به متین رسید. امتیاز 23 برای بانک سرمایه را سید محمد موسوی از آن تیمش کرد. در نهایت این ست با حساب 25 بر 23 برای بانک سرمایه به پایان رسید تا در نهایت نتیجه دیدار 3 بر صفر برای بانک سرمایه باشد.
این پیروزی در حالی برای شاگردان مصطفی کارخانه در تیم بانک سرمایه رقم خورد که تیم متین ورامین در دیدار رفت دو تیم که به میزبانی ورامین برگزار شده بود با حساب سه بر صفر بانک سرمایه را شکست داده بود.
در دو دیدار قبلی هفته هفدهم شهداری ارومیه با حساب 3 بر صفر مقابل آلومینیون بندرعباس به پیروزی رسیده بود و ثامن با همین نتیجه گوهر کویر زاهدا را از پیش رو بردداشته بود. سه دیدار باقی مانده از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر والیبال از ساعت 17 در تهران ، اردکان و گنبد آغاز خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.