جلسه افشارزاده با خانواده احدی/ بازیکن برزیلی در تیررس آبی پوشان

نشست بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال با خانواده مرحوم رضا احدی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
جلسه افشارزاده با خانواده احدی/ بازیکن برزیلی در تیررس آبی پوشان
 عصر دیروز خانواده مرحوم رضا احدی در دفتر بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در وزارت ورزش و جوانان حاضر شدند.

 


در این جلسه افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال مقدمات برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری احدی در ورزشگاه شهید شیرودی و تدفین وی در قطعه نام آوران بهشت زهرا را فراهم کرد.

گفتنی است افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال تمام هزینه های بیمارستان رضا احدی پیشکسوت این باشگاه را تقبل کرد و قرار است این هزینه ها پرداخت شود.

مراسم خاکسپاری رضا احدی روز چهارشنبه 9 صبح و روز جمعه نیز مراسم ختمی در مسجد شهرک غرب برگزار می شود و تمام هماهنگی های لازم از سوی افشارزاده صورت گرفته است.

** بازیکن برزیلی در تیررس استقلال

دیگو ژاردل هافبک بازی ساز برزیلی که این روزها مدنظر استقلالی ها قرار گرفته به زودی به ایران می آید.

این بازیکن 26 ساله سابقه بازی در بوتافوگو برزیل و همچنین در لیگ برتر برزیل نیز فصل گذشته به میدان رفته قرار است ظرف روزهای سه‌شنبه  و چهارشنبه هفته جاری به ایران بیاید تا بعد از تست های لازم و تایید از سوی مسئولان با آبی پوشان قرارداد ببندد.

** برنامه تمرینی آبی پوشان

تمرین فردای آبی پوشان پایتخت ساعت 10:30 در ورزشگاه آزادی برگزار و استقلالی ها انجام تمرینات تاکتیکی را در دستور کار خود قرار می دهند. همچنین تمرین عصر فردا آبی پوشان نیز در سالن وزنه مجموعه انقلاب برگزار می شود.

از طرفی دیگر تمرین روز چهارشنبه آبی پوشان به دلیل مراسم خاکسپاری مرحوم رضا احدی لغو و اعضای تیم فوتبال استقلال در نظر دارند در مراسم پیشکسوت تیم خود حضور پیدا کنند بنابراین آبی پوشان روز چهارشنبه تمرین نخواهند کرد.

** دومین بازی دوستانه آبی پوشان تهرانی

آبی پوشان پایتخت در صدد هستند تا با انجام تمرینات منظم از هر لحاظ به آمادگی های لازم برسند از همین رو استقلالی ها امروز یک دیداری دوستانه با تیم های امید خود برگزار کردند که در نهایت با نتیجه 3 بر صفر تیم امید را شکست دادند به همین دلیل کادر فنی استقلال در نظر دارد که دومین بازی دوستانه را برای آبی پوشان در نظر بگیرد.

آبی پوشان تهرانی روز پنج شنبه هفته جاری در یک دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی دانشجویان می روند و این دومین بازی دوستانه استقلالی ها در تعطیلات نیم فصل لیگ خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.