رازقیان: ساخت پیست مصنوعی مشکلاتمان را حل می کند

بانوی تیم ملی اسلالوم گفت: اگر پیست مصنوعی برای تمرینات پاروزنان رشته اسلالوم ساخته شود بسیاری از مشکلاتمان حل می شود.
رکسانا رازقیان اظهار کرد: دوم بهمن به فرانسه اعزام می شویم چون کسب سهمیه ها نزدیک است و باید تمام تلاشمان را به کار بندیم.
 
وی افزود: هوای کشور سرد است و چون شرایط حضور در آبهای سرد و ادامه تمرینات را نداشتیم در آبهای آرام( مجموعه آزادی) تمریناتمان را پیگیری می کنیم و آمادگی استقامتی خوبی داریم.
 
رازقیان در خصوص برنامه‌هایی که در فرانسه خواهند داشت تاکید کرد:در اردوی فرانسه در رودخانه تمرینات را انجام می دهیم اما در پیست هم فعالیت خواهیم داشت و چون زمان انتخابی تیم فرانسه است این تیم در مسابقات قهرمانی جهانی رتبه خوبی کسب کرده می توانیم تکنیک‌های خوبی را حین تمرین از آنها بیاموزیم.
 
وی در ادامه تاکید کرد:اگر بگویم که قصد اول شدن دارم انتظار زیادی است و هدفم حضوری موفق در مسابقات کسب سهمیه  المپیک است که اواخر فرودین برگزار می شود.
 
وی یادآور شد:قایق‌های خوبی در اختیار داریم و تنها مشکلی که وجود دارد نبود پیست مصنوعی برای تمرین است و امسال بارندگی خوبی نداشتیم و رودخانه های ایرانی فصلی هستند.
 
بانوی ملی پوش قایقرانی در خصوص تیم نوجوانان رشته اسلالوم خاطر نشان کرد:تیم نوجوانان برای یورو المپیک در آرژانتین آماده می شوند و ما که در این رشته تجربه بیشتری داریم سعی می کنیم تا مسائل حرفه ای تر را در این رشته به آنها آموزش بدهیم.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.