دیوید و ویکتوریا بکام به دنبال راهی قانونی برای جلوگیری از انتشار خبر به بن بست رسیدن ازدواجشان هستند.
 پرستار سابق فرزندان بکام، از رازی عجیب پرده برداشت وی گفت: دیوید مدت هاست قصد جدایی داشته و ویکتوریا نیز به شدت از روابط پنهانی همسرش با سایر زنان ناراحت است، این زوج به دنبال راهی برای جلوگیری از انتشار اظهارات پرستار سابق هستند.

 


این پرستار متهم به نقض مفاد قرارداد خود در رابطه با منتشر نکردن مسائل خصوصی این زوج معروف است.

بکهام قصد جدایی داشت

شب گذشته روزنامه دنیای اخبار طی بیانیه‌ای اعلام کرد که قاضی رأی را به نفع این روزنامه صادر کرده است چرا که این موضوعات مورد علاقه عموم مردم است، این تصمیم پس از 90 دقیقه بحث و بررسی اتخاذ شد وکلای این زوج اعتقاد دارند که در متن قرارداد پرستار صحبت نکردن در مورد مسائل خصوصی این 2 نفر ذکر شده است.

خبرنگار روزنامه "دنیای اخبار" که این خبر را تحت پوشش قرار داده است اعلام کرد که وقتی روزنامه "دنیای اخبار" خبری را منتشر می‌کند ما موظف هستیم که تمام جزئیات آن خبر را بررسی کنیم و درستی خبر را به اثبات برسانیم، او اعلام کرد که روزنامه، نظر این زوج را درباره خبر یاد شده خواستار شده است. 

این خبرنگار افزود: ما نظر دیوید و ویکتوریا را درباره روابطشان جویا شده‌ایم چرا که از پیش می‌دانستیم آنها سعی در پنهان کردن حقایق دارند اما نظر من بر این است که روزنامه "دنیای اخبار" بسیار خوشحال خواهد شد که پای صحبت‌های این زوج بنشیند و حرف‌های آنها را در رابطه با این موضوع بشنود، زیرا ما همواره به دنبال کشف حقیقت هستیم.

سخنگوی این دو نفر اعلام کرد که این زوج اقدامی قانونی در رابطه با حل این مشکل هستند، روزنامه "دنیای اخبار" جزئیاتی را درباره ارتباط پنهانی دیوید با دنیله هیث، متخصص آرایش و زیبایی، منتشر کرده است خانم گیبسون، پرستار بچه‌ها مدعی شده که شاهد بحث‌ها  و درگیری‌های میان دیوید و ویکتوریا بوده است.

او اعلام کرده که ویکتوریا به او گفته است کاپیتان تیم ملی انگلیس قصد جدایی از او را داشته است، از خبرنگار روزنامه "دنیای اخبار" سوال شد که چرا  مسائل مربوط به این زوج مورد علاقه عموم است او نیز پاسخ داد: " زوج بکهام که مشهورترین زوج بریتانیا به شمار می‌روند، قصد خوب نشان دادن زندگی خود را دارند خانم گیبسون به مدت دو سال در منزل آنها زندگی می‌کرد و شاهد درگیری‌های بین این دو نفر بود و حقیقت تلخ‌تر این است که در ایام کریسمس بحث‌های آنها به نقطه اوج خود رسید و دیوید نیز به همسرش گفت که می‌خواهد از او جدا شود، این پرستار با ویکتوریا بسیار صمیمی بود وی نه تنها برای ویکتوریا کار می‌کرد بلکه دوست ویکتوریا نیز بود خانم گیبسون اعلام کرده که تا پیش از رفتن به اسپانیا این زوج زندگی خوبی داشتند و تمام مشکلات از زمانی ظاهر شد که آنها به اسپانیا رفتند.
بکهام قصد جدایی داشت

آنچه برای همگان روشن است این است که ویکتوریا دیوانه‌وار عاشق دیوید است و برای بودن در کنار او دست به هر کاری می‌زند اما دیوید در طول چند ماه گذشته چنین احساسی نداشته است.

خبرنگار روزنامه "دنیای اخبار" از میزان پرداختی به پرستار بچه‌ها در رابطه با افشای این ماجرا طفره رفت و اعلام کرد: روزنامه ما هرگز درباره قیمت داستان هایش صحبت نخواهد کرد. واقعیت این است که داستان این زوج، داستانی کامل است و ما نیز دستمزد این پرستار را به او پرداخت کرده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.