نشان طلایی افتخار بر سینه سربازان گمنام امام زمان(عج)

پشت پرده سفرهای پی در پی سران کشورهای آسیایی و اروپایی به تهران امنیت داخلی نگینی است که در خاورمیانه پر آشوب می درخشد.
 این روزها تهران مقصد سفر بسیاری از رجل سیاسی جهان شده است. این سفرها در حالی انجام می‌شود که ایران در منطقه نا امن خاورمیانه قرار دارد و شنیدن اخبار انفجار، ترور و حتی بریدن سرافراد بسیار عادی شده است. دیگر گوشمان عادت کرده است که هر روز در گوشه و کنار خاورمیانه پرآشوب تعدادی از  انسان‌ها به آسانی جان خود را از دست بدهند.

  

در اغلب کشورهای منطقه وقتی جماعتی کنار هم گرد می‌آیند انفجاری رخ می‌دهد و تعدادی جان می‌بازند. چند ماه پیش بود که در کمال ناباوری بمبی در آنکارا منفجر و منجر به کشته شدن تعداد زیادی از گردشگران شد.

دیگر ترکیه که خود یکی از حامیان تروریست بود و هیزم به آتش داعش می‌ریخت تا امنیت و ثبات داخلی کشورش را حفظ کند هم گیرافتاده بود.

کمی آن طرف‌تر یعنی در داخل مرزهای کشورمان شرایط طور دیگری است. آذرماه امسال بود که تهران میزبان سومین اجلاس جهان بود. سران غول‌های گازی جهان به تهران آمدند پوتین هم پس از سال‌ها به کشورمان آمد.

امنیتبب

کمی بعد اشتان مایر، وزیرخارجه آلمان برای مذاکره و رایزنی به تهران سفر کرد. قطار سفرهای سران کشورها متوقف نمی‌شد. رئیس جمهور چین پس از 12 سال در صدر هیأتی بلند پایه اقتصادی سیاسی که شامل 600 نفر می‌شد به تهران آمد.

امنیتبب


نخست وزیر یونان هم پس از گردش در اصفهان روز دوشنبه(19 بهمن ماه) به تهران آمد.

امنیتبب

همه این افراد آمدند و رفتند و مورد استقبال رسمی قرار گرفتند و به راحتی در مراسم‌ها شرکت کردند و با خاطره‌ای خوش از ایران به کشورشان بازگشتند.

گذشته از تمام جزئیات این سفرها و آثار آن بر مسائل سیاسی و اقتصادی تأمین امنیت سران دیگر کشورها آن هم در منطقه خاورمیانه که درگیر بحران‌های بسیاری است برای همسایگان ما به آرزویی بدل شده است.

در زمان این سفرها مکان‌های عمومی تعطیل نمی‌شد، مردم به فعالیت‌های عادی خود در سطح شهر ادامه می‌دهند و خبری از درگیری، بمب‌گذاری، تهدید به انفجار و عملیات تروریستی نیست.

با نگاه دقیق‌تر، پشت پرده تمام این آمد و شدها مردهایی ایستاده‌‌اند که شاید هیچ‌گاه حضورشان به چشم نیاید. تمام آرامشی که این روزها لحظه به لحظه حس می‌کنیم مدیون فعالیت موشکافانه وزارت اطلاعات و سربازان گمنان امام زمان است که امروز در برابر تمام جهان خودنمایی می‌کند.

امنیتبب

عناصر وزارت اطلاعات با فعالیت‌های شبانه روزی خود و رویت لحظه به لحظه شرایط تهدیدات را از جان مردم دور می‌کنند، نیروهای مستشاری به کمک این وزارتخانه آتش جنگ با تروریست‌ها را در سوریه و عراق نگه داشته‌اند تا خللی به امنیت داخلی وارد نشود.

اطلاعاتی از فعالیت‌های شبانه روزی در دست نداریم اما همین امنیتی که این روزها باعث شده سران کشورهای آسیایی و اروپایی تهران را مقصد سفرهای خود قرار دهند نشان از موفق عمل کردن این وزارت‌خانه است تا حدی که ایران را می‌توان تنها لنگرگاه ثبات در خاورمیانه دانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.