رهبر سیاهپوستان مسلمان آمریکا میهمان ویژه مراسم 22 بهمن/ اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی

قائم مقام شورای هماهنگی انقلاب اسلامی گفت: رهبر سیاهپوستان مسلمان آمریکا میهمان ویژه مراسم 22 بهمن امسال است.
رهبر سیاهپوستان مسلمان آمریکا میهمان ویژه مراسم 22 بهمن خواهد بود/تدارک ویژه‌‌ای برای مراسم 22 بهمن دیده‌ایم نشست خبری اصغر آب‌خضر قائم مقام شورای هماهنگی که به مناسبت سالگرد سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی امروز (20 بهمن ماه) برگزار شد.

 


آب‌خضر در این نشست با اشاره به پیروزی انقلاب اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی شروع عصر تازه در تاریخ ایران بود و کشوری که چندین هزار سال تحت سیطره سلاطین و پادشاهان بود، از بند اسارت رها یافت و مردم انقلابی اسلامی را رقم زدند.

وی با اشاره به آینده پیش روی انقلاب اظهار داشت: اکنون در شرایط پسابرجام قرار داریم و حرکت باثبات و قدرتمند دولت و دفاع از ارزشهای انقلاب خواست ملت حرکت در مسیر ولایت به معنای تثبیت بیشتر نظام با آغاز عزتمند سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای جوانان 22 بهمن اظهار داشت: یکی از برنامه‌های امسال ایجاد غرفه‌های محصولات تولیدی و صنعتی خودکفایی با توانمندی ایرانی است که بخشی از آن متجلی از حماسه اقتصاد مقاومتی است که از جمله آن به استقرار ماهواره‌ بر سیمرغ و ماهواره بصیر، فجر و طلوع و کاوشگر پیشگام است.

وی افزود: یک فروند ماکت موشک عماد و همچنین یک پهپاد شاهد 129، 4 بالن ماهواره بر سیمرغ و فجر در طول راهپیمایی 22 بهمن وجود دارد.

آب‌خضر با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور و همچنین "لوئیس سراخان" در مراسم 22 بهمن اظهار داشت:  گروه سرود 22 هزار نفری دانش آموزان 2 سرود را در حضور رئیس جمهور اجرا خواهند کرد، همچنین سقوط چتربازان نیروهای مسلح و انجام عملیات ویژه هوایی از برنامه‌های مراسم راهپیمایی 22 بهمن است.

قائم مقام شورای هماهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به سردادن ندای الله اکبر در شامگاه 21 بهمن اظهار داشت: در شامگاه 21 بهمن در سراسر میهن در مساجد از ساعت 21 گلبانگ الله اکبر به یاد 21 بهمن 57 طنین‌انداز خواهد شد و مراسم نورافشانی در سراسر کشور توسط نیروهای مسلح انجام خواهد شد.

وی همچنین به تشریح مسیرهای دهگانه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن پرداخت و اعلام کرد ساعت شروع راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ساعت 9 صبح خواهد بود.

مسیرها دهگانه به شرح زیر است:

مسیر شماره 1: مسجد امام حسین(ع)، میدان امام حسین(ع)، خیابان انقلاب، خیابان آزادی و میدان بزرگ آزادی.

مسیر شماره 2: مسجد جامع ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی، میدان بزرگ آزادی.

مسیر شماره 3: مسجد امام هادی(ع)، خیابان شهید آقایی، میدان معلم، خیابان تختی، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی، میدان بزرگ آزادی.

مسیر شماره 4: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی.

مسیر شماره 5: مسجد الجواد، میدان هفت تیر، خیابان شهید آیت‌الله مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی.

مسیر شماره 6: مسجد حضرت امیر، خیابان کارگر شمالی، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی.

مسیر شماره 7:‌ مسجد المهدی، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی.

مسیر 8: مسجد حضرت ابوالفضل، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان بزرگ آزادی.

مسیر شماره 9: مسجد امام سجاد، خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان بزرگ آزادی.

مسیر شماره 10: مسجد امام جعفر صادق(ع)، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان بزرگ آزادی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.