تیم ملی هندبال ب به عنوان پشتوانه تیم ملی تشکیل شد

سرپرست تیم ملی ب هندبال کشورمان گفت: با سرمایه گذاری بلند مدت به روی تیم ملی ب پشتوانه خوبی برای تیم ملی الف ایجاد می شود.
روح اله اکرمی نیا سرپرست تیم ملی ب هندبال کشورمان  اظهار کرد: با صلاحدید و حکم رئیس فدراسیون هندبال مهدوی به عنوان سرپرست تیم ملی ب هندبال انتخاب شدم.

   

وی افزود:‌ تیم ملی هندبال ب در محافل مختلف به اشتباه به عنوان تیم امید نام برده شود که این اصلا صحیح نیست،‌ چرا که تیم ملی هندبال ب به عنوان تیمی مجزا در هندبال کشور است.
 
در انتخاب بازیکن تیم ملی ب سعی براین شد، بازیکنانی در سنین 24-25 سال به اردو دعوت شوند و مبحث سرمایه گذاری های بلند مدت روی این بازیکنان را اجرای کنیم همچنین استفاده و دعوت از بازیکنانی که به تیم ملی الف دعوت شده پتانسیل های خوبی نیز دارند این انتخاب از بین جوانان و بزرگسالان هندبال کشور صورت به خوبی گرفته است.
 
با سیاست کلات رئیس فدراسیون هندبال و اعضای کمیته فدراسیون هندبال تیم ملی هندبال ب در تورنمنت‌های مختلف داخلی و برون مرزی شرکت می کند.
 
سرپرست تیم ملی ب در ادامه خاطر نشان کرد: تیم ملی الف در مسابقات آسیایی تاثیر بسیاری در رشد هندبال ایران در سال 94 گذاشت و تصمیم بر این شد با توجه به آمادگی نسبی و پشتوانه سازی بیشتری تیم ملی الف به صلاحدید کادر فنی تیم الف بازیکنانی دارند به این گروه الف دعوت شوند.
 
اخیرا اردویی نیز به میزبانی فولاد مبارکه اصفهان در شهرستان مبارکه برگزار شد که 32 بازیکن در این اردو حضور داشتند و زیر نظر سرمربی تیم ملی ب عزت اله رزمگر به تمرینات خوبی پرداختند،‌ امیدوارم در سال آینده شاهد پیشرفت چشمگیر تیم ملی ب در هندبال باشیم و آنها نیز به خوبی تیم ملی الف تمرینات خود را دنبال کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.