تنفرآمیزترین مدها؛ از سوراخ کردن بدن تا رنگ کردن چشم+تصاویر

امروزه جامعه مسائلی را که قبل‌ها نمی‌پذیرفت را راحت‌تر قبول می‌کند. اما هنوز هم اتفاقاتی می‌افتد که برای انسان عصر حاضر شکه کننده‌است.
امروز کسی که بدن خود را پانچ کرده و یا تاتوهای عجیبی دارد به اندازه ای که 50 سال پیش جلب توجه می‌کرد جلب نظر نمی‌کند.

  بعضی افراد با تغییراتی که در خود انجام می‌دهند شبیه افراد عجیب می‌شوند به طوری که وقتی به آن‌ها می‌نگرید اصلا آن‌ها را درک نمی‌کنید که به چه قیمتی حاضرند به این شکل شوند.


در اینجا بعضی از این موارد را می‌بینیم.

1.سوراخ کردن بدن: امروزه سوراخ کردن گوش بینی‌ و... بسیار باب شده که این نوع آن بسیار عجیب است. در این نوع فرد برای اینکه در هوا معلق بماند این کار را انجام می‌دهد. بعضی افراد می‌گویند این کار هیچ دردی ندارد در حالی که باورنکردنی به نظر می‌رسد.

محسنی
2. رنگ‌کردن چشم: این کار پا را از تاتو کردن فرا تر نهاده‌است. در این کار با سوزن رنگ‌ها در یک لایه زیر چشم در قسمت سفید رنگ قرار می‌گیرند. این کار از نظر دولت‌ها قانونی نیست و به تازگی در ایالت اکلاهاما ممنوع اعلام شده‌است.

محسنی
3. گوش کوتوله‌ها: بعضی افراد با جراحی گوش شان را به صورت دائمی به این شکل درآورده‌اند.

محسنی
4.داغ‌گذاری: داغ گذاری معمولا روی دام‌ها اتفاق می‌افتد تا دام افراد مختلف با هم اشتباه نشود. این کار روی دام‌ها خوب جواب می‌دهد اما روی انسان‌ها معلوم نیست چطور شود. برای این کار آهنی را داغ می‌کنند و وقتی روی پوست می‌گذارند جای زخم همیشگی‌ای روی بدن می‌ماند. 

محسنی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.