لوکال: مهمانداران همجنسگرای ایرفرانس از ترس جانشان به ایران قدم نمی‌گذارند!

مهمانداران همجنسگرای ایرفرانس اعلام کرده‌اند در سفرهای این شرکت هواپیمایی به ایران حاضر نخواهند شد.

به نقل از وب‌سایت خبری لوکال؛ پس از آنکه شماری از مهمانداران زن شرکت هواپیمایی ایرفرانس نسبت به دستور این شرکت مبنی بر سر کردن روسری به هنگام فرود در تهران اعتراض کردند، این بار مهمانداران همجنسگرا نیز اعلام کرده‌اند که در سفرهای این شرکت هواپیمایی به ایران حاضر نخواهند شد.

یکی از اعضای شرکت هواپیمایی ایر فرانس با راه‌اندازی نظرسنجی آنلاین برای اعضای همجنسگرای این شرکت اعلام کرده است که کارکنان همجنسگرای این هواپیمایی نمی‌خواهند با سفر به ایران مشمول مجازات مرگ شوند.

«لوران ام» با ارسال نامه‌ای سرگشاده به دولت فرانسه و فردریک گای ای -مدیرعامل شرکت هواپیمایی فرانسه- اظهار داشته است: مطمئناً تمایلات جنسی ما در گذرنامه ذکر شده است. این روند بر شغل ما تأثیری ندارد ولی سفر اجباری به کشوری که چنین گروهی را محکوم به مرگ می‌کند، برای ما غیرممکن است.

لوران ام در بخشی از این نامه به مجازات همجنسگرایان در ایران اشاره‌ کرده و آورده است: همجنسگرایی در ایران غیرقانونی است و افرادی که به آن گرایش داشته باشند به 74 ضربه شلاق برای روابط عادی محکوم می‌شوند. در صورتی که روابط تکرار شود، مجازات اعدام در پی خواهد داشت.

هواپیمایی فرانسه از سال 2008 پروازهای خود به ایران را به حالت تعلیق درآورد ولی با لغو تحریم‌ها در ژانویه 2016 خدمات هوایی فرانسه در ایران به زودی از سر گرفته می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.