ارتش ایران بستر ساز ارتش بقیه الله اعظم (عج) است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:ارتش ایران بستر ساز ارتش بقیه‌الله اعظم (عج) است و ما به عنوان سربازانی زیر پرچم ولایت مداری از حضرت استقبال خواهیم کرد.
 به نقل از روابط عمومی نزاجا فرمانده نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در همایش ممتازین نیروی زمینی در استان خراسان رضوی ضمن تبریک میلاد فرخنده امام رضا(ع) گفت: امام رضا(ع) یک هدیه ای است از طرف خداوند برای ایرانی ها. وجود با برکت امام رضا(ع) در کشور عزیزمان ایران ارزش و اعتبار خاصی را به ما ایرانیان داده است. بدانید که هیچ موضع و سنگری بهتر از موضع و سنگر امام رضا(ع) و اهل بیت(ع) نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ممتاز شدن بدون حمایت خانواده امکان پذیر نیست بیان داشت: موفقیت در یک شخص نظامی بستگی به همراهی و همدلی همسر و فرزندانش در هر شرایطی دارد. حمایت خانواده از شما که به عنوان نفرات ممتاز نیروی زمینی در این همایش حضور دارید مهمترین عامل موفقیت و سربلندیتان در مجموعه نیروی زمینی ارتش بوده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: خانواده ارتش، یک خانواده متدین و ولایت مدار است و این باید حفظ شود. ارتش ایران بستر ساز ارتش بقیه الله اعظم (عج) است و ما به عنوان سربازانی شایسته ان شالله در زیر پرچم ولایت مداری از حضرت استقبال خواهیم کرد و پا در رکاب ایشان خواهیم بود.

امیر سرتیپ پوردستان در پایان اظهار کرد: دشمنان ما درصدد هستند که این مهم یعنی همان سربازی آقا امام زمان(عج) محقق نشود و ما را از این مسیر به بیراهه بکشند ولی وقتی شما خانواده ها در مقابل این کینه ها و دشمنی ها ایستادگی و مقاومت کنید خداوند و ملائکه شما را یاری خواهند کرد. بنده به عنوان خادم نیروی زمینی ارتش از حمایت های مومنانه و مخلصانه زینب گونه همسران شما تقدیر و تشکر می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.